čtvrtek 30. listopadu 2017

VÁNOČNÍ KALENDÁŘ



Tak ho tady konečně máme !!! Dlouho očekávaný adventní kalendář je tu a zklamání se kupodivu nekoná, protože je opravdu super !!! ♥


Kdo si každý den poctivě vyloupne jedno okýnko, dostane jako hlavní odměnu tento slušivý, mazlivý, ňuňatý (mám slabost pro tyhle "válecí" hadříky) domácí obleček s teplým plédem a čajíkem...



Nábytek + Dekorace...


Tapeta + Podlaha...




Závěrem pár předloh, které dohledala Siberika - DÍKY ♥




25 komentářů:

  1. It's gorgeous, I always wanted some pijamas like those!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I also like it very much. Even furniture and decorations are great ♥

      Vymazat
  2. https://dtpmhvbsmffsz.cloudfront.net/posts/2016/06/02/5750ca14a88e7dcf4b005eac/m_5750ca14a88e7dcf4b005ead.jpg

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké, opravdu. Kromě toho otřesnýho pyžama mno.... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na to těším, bude to taková útulná horská chatička :D

      Vymazat
  4. Mne sa to veľmi páči, outfit je rozkošný, dokonca ten sveter normálme nositeľný(čož je nezvyčajné poslednú dobu), bytík bude tiež pekný, síce na mňa moc zelený ale nevadí ale ta šálka je totálne ako z reklamy na Pickwick :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to taky líbí komplet jak to leží a běží, kalhoty sice mají nějaké ty mouchy, ale zbytek je super. Nábytek a dekorace jsou letos super, vkusné, útulné, sice zelené, ale já zelenou ráda (možná bych oželela stromečky na záclonách, ale to je detail). :D Jsem opravdu mile překvapená ;)

      Vymazat
    2. Kalendář se podle mě povedl, moc se mi líbí outfit ,souhlasím s Isabelkou, jako komplet je super, ale myslím ,že některé kousky outfitu půjdou využít i do kombinací s jiným oblečením a jsem nadšena hrnečkem s čajem,nebože by to byl groček:D,nábytek je také povedený, využitelný a stromečky na záclonách odbarvím na bílo:D

      Vymazat
    3. Jasně, záclony hodíme do Sava a hotovo :D Hrníček je bomba, na ten jsem skoro zapomněla a rumíka do něj kdyžtak přidáme ;)

      Vymazat
  5. Za mě super... zase je to trošku jiné než co už máme z vánočního (zimního?) teleportu a adventního kalendáře takže za mě paráda. Beztak máte plno dárečku polštářků a jiných vánočních serepetiček takže si svůj pokojík dozdobíte třeba červenými doplňky :) Oblečení je taky takové zimní :) co jiného si přát na zimu než teplé pyžamo, svetr a horký čaj?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vážně jsem se bála, co dalšího nám k těm Vánocům ještě můžou vymyslet a měla trošku strach, aby to nesklouzlo do nějakého sci-fi kýče (v poslední době k tomu naši milí kreativci trošku tíhnou). Tohle pro mě bylo vážně milé překvapení a už se těším na hotový pokojíček, pyžámko a teplý fusekle s bačkůrkama. :D

      Vymazat
    2. Navíc jsme byli v pátek ve Vídni v Primarku a přesně tenhle model to jest červené tepláky se vzorem, tričko a svetřík ala přehoz měli vystavený na figuríně za sklem :D jsem zůstala jak opařená stát :)

      Vymazat
    3. No vidíš jak budeme "IN" :D

      Vymazat
  6. https://i.pinimg.com/564x/41/8a/2d/418a2df55369950b1617d7803840904b.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/eb/72/63/eb726374cf7f0ae9fa436c51dd1b1867.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/b9/c3/50/b9c3502a54e0e2c12329d2591c769752.jpg
    https://freshoom.com/wp-content/uploads/2017/11/Best-Rustic-Christmas-Decor-Ideas-For-Your-Home-027.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/77/e9/c7/77e9c77211a1c9a28e92ccafd8bbb0cb.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/10/70/2e/10702eb2664244d615b50754af1ef706.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/8e/c8/7a/8ec87a805dd648e98e0a8e5acf4577ac.jpg

    OdpovědětVymazat
  7. Ehm, mě se dnes zatím žádný kalendář nezobrail ... Že by to nakonec žádný kalendář nebyl? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde nic, tu nic i u mě :( Čekala jsem ho hned od rána, ale asi si budeme muset počkat do jedné :D

      Vymazat
  8. Mohla by jsi sem přidát prosím jako vypadá celý apartmáník? :) Velice díky... :) A když mám něco skomentovat - podle mně supr, ale čekala jsem k temu i nejaký vlásky XD no co už... troška nezvyklé Vánoce. Těšila jsem se na ty jako vždy dávají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když vybude trošku času, tak se pokusím to nějak zkombinovat ;)

      Vymazat
    2. Máš tam ten pokojíček ;)

      Vymazat
  9. Nevíš prosím, co se stane, když jeden den vynechám? Abych věděla, jestli si mám dávat upomínky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věci z vynechaných okýnek si zpětně můžeš dokoupit za smaragdy. Jedna věc přijde na 10 smaragdů. ;)

      Vymazat