čtvrtek 30. listopadu 2017

Kolekce pro něho



Ve hře se nám objevilo těchto 5 nových účesů pro snoubence a stojí fakt za to !!!




A máme tu i pár nových částí obličeje...




10 komentářů:

  1. There will be lips, eyes and noses too.

    OdpovědětVymazat
  2. sakra ta dvojka a čtyřka :o mega sexy :3 snad nebudou za diamanty O-o :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou boží, ale ta trojka, co se mi líbí nejvíc, je za dia. To jsem přesně čekala :D

      Vymazat
  3. To zas bude drahota pro vyzirku jako by nestačilo že ho šatime teď mu este platit kadeřníka a plastiku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic levnýho to teda není, ale čekala jsem to ještě horší :D

      Vymazat
    2. Ne já sem spokojená :D ten účes co se mi nejvíc líbí je za sm tak už je pan vystylovany :D

      Vymazat
    3. No tak to je super, gratuluju k vylepšenému mazlíkovi :D

      Vymazat
  4. Dnes Mr. Iss popsala vyžírku slovem snoubenec... :D Ale jen, protože bude konečně vypadat NORMÁLNĚ:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je někdo všímavej :D To víš, musím si ho trošku předcházet, když budou ty Vánoce. Ne že bych něco čekala, ale nikdy nevíš :D

      Vymazat