pondělí 6. listopadu 2017

Kolekce - Zima se stylem


Nová zimní kolekce je tu, tak hurááááááá na nákupy !!!


Něco málo pro inspiraci...



A tady pár předloh... velké díky Siberice ♥



27 komentářů:

  1. Ten hnědý kabát je úplně boží��a ty kloboučky a ještě ta šedá sukně ������

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně pořádná, krásná kolekce. ♥ Akorát nechápu proč musí zrovna do zimní kolekce nacpat šestery sluneční brýle.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. They should make less sunglasses, and add some gloves <3

      Vymazat
    2. Tahle kolekce se opravdu povedla, Katuš, i když na můj vkus je tam stále moc diamantových položek. Sluneční brýle taky nechápu, nositelný jsou z toho asi jedny, i když se dá předpokládat, že ty zbývající budou nejspíš nějaký rádoby umělecký počit známého módního návrháře (potom to nekup) :D

      Vymazat
    3. Em, I totally agree with you ;) ♥

      Vymazat
    4. To je pravda s těmi dia položkami, dali jich tam opravdu moc tentokrát.

      Vymazat
    5. Taky mi to tak přijde, všechny ty nejlepší kousky jsou za dia.

      Vymazat
  3. Zázrak , volám tříkrát sláva, konečně pořádná kolekce, celkem dost kousků oblečení,některé jsou bomba, super ,krásné a zbytek je nositelný, je snad budu muset i pochválit:D jen ty sluneční brýle mohli klidně vynechat, ale zase dobré bodíky do populky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A celkem i hodně věcí a spoustu barev, taky jsem na to čuměla jako blázen. Tady šel někdo do sebe nebo zrovna procházel manickou tvůrčí fází (víc by takových měli zaměstnávat) :D

      Vymazat
    2. Já jen pořád nechápu proč je takový problém udělat pózy ve více barvách... Pak vlezeš do arény a půlka má na sobě to samé v jedné barvě. :(

      Vymazat
    3. Tak mě naštěstí ty pózy až tak moc neberou. Většinou se s nima už nedá nic moc víc udělat, třeba k nim přihodit nějaký další svršek, aby se model ozvláštnil. Je ale pravda, že někdy je to tu jak uniformovaný průvod :D

      Vymazat
  4. https://i.pinimg.com/564x/6e/d9/38/6ed9388d0139399a795f7051421094e6.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/e9/4e/ff/e94eff924c698852cac5f210653ea402.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/b5/26/43/b52643fd97382c3f045846f1fa95faab.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/82/c9/8c/82c98cec5cb34fc0d652819b4a32dd9b.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/03/c6/03/03c6035212f82b052b4da1b93661fb1c.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/79/71/a1/7971a1a47d79ed475581f7ae3f3c7620.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Óóóó.... Thank you very much for the original ♥♥♥ :)

      Vymazat
  5. https://i.pinimg.com/564x/9b/15/83/9b1583ca260bb00e9278fe7fb1b415de.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/49/7e/03/497e0348a1a92f3df3253c19c52bb312.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/1e/f0/51/1ef05193741d291caf0b5b61ddb65410.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/fe/31/ef/fe31ef83653bbb92fbfbd592a702d44b.jpg

    OdpovědětVymazat
  6. :') páni! Nemám skoro slov! Úžasná kolekce! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pořád čekám na nějaký negativní komentář a jak tak koukám, tak se ho asi nedočkám :D Kolekce je fakt povedená, kromě té hromady brýlí se tomu skoro nedá co vytknout. Jen tak dál naši milí kreativci :D

      Vymazat
    2. Isabelko, neboj, při podrobnějším prozkoumání kolekce, ještě na nějakou tu kritiku dojde:D, sice je v kolekci dost věcí za dia,ale myslím si ,že si na své příjdou i ty co dia nekupují, po akci ostrovy,kde se bez dia můžeš akorát tak kochat pohledem,pokud nevlastníš dia doly nebo nemáš mega štěstí a na každý klik chytneš položku(v mém případě většinou chytnu nějaký ten smara nebo dolary:D) , je kolekce vítanou, takže si s ní trochu vylepšili reputaci:D

      Vymazat
    3. Hlavně to teď nezakřiknout, Val :D, oni si tu reputaci umí i stejně rychle po...kazit :D :D :D Snad už nám na letošek chystají nějaký extra vychytaný adventní kalendář :D

      Vymazat
  7. Kolekce pěkná ale dlouhý plášt za dia mi strašně připomíná takový ty "ňuhňací" župany :D a ten druhej dlouhej zase kožich ala Leoš Mareš :D tepláky mi zase přijdou až moc nízko.. potřebovala bych k ním kšandy nebo mi spadnou ze zadku :D Brýle mohli oželet a triko nad pupík je ideální na zimu ... lékárny budou mít žně :D
    Moc věcí za dia, těch pěkných samozřejmě ale jinak i přes tyto nedostatky chválím, že dali další novou akci :) a celkem i povedenou.. jen za mě teda né ne zimu ale spíš "babí léto" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím kabátem si to trefila, já si říkala ,že mi něco připomíná,patřně se jedná o multifukční kousek,ven jako kabát,doma župánek:D ,tričko nad pupík a brýle si schováme na léto:D , no a tepláky ,to je snad jediný kousek s kterým se nemůžu ztotožnit a už vůbec si je nedovedu představit v nějakém modýlku, ale kdo ví,že:D,přinejhorším je nechám pro vyžírku, až bude makat na jaře na zahradě:D

      Vymazat
    2. No já když prvně viděla věci, tak jsem myslela, že to bude nějaká pozdní podzimní kolekce a název "zimní" mě taky docela překvapil, ale není zima jako zima, že. Příště by v názvu mohli blíže upřesnit lokalitu, kde lze outfity bez větší fyzické či psychické újmy upotřebit (letos rozhodně vylučuji Rusko a všechny severské státy). :D Jinak fakt nevím, co máte proti teplákům. To my, co upřednostňujeme pohodlí jsme je nahodily hned. Dobřééé, přiznávám, malou roli v tom sehrálo i to, že jsou to jediný gaťata za doláče, ale to nemění nic na faktu, že jsou takový nasrávačky faaaakt pohodlný a klidně si je natáhnu i v reálu :D :D :D

      Vymazat
  8. Trochu mě mrzí ty pózy za dia a šaty :-/ I ta sukně, mohli toho dát za peníze méně ... Ale i tak si tam podle mě najde každý to své ;) já určitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně souhlasím, navíc jsou jednotlivé kousky skvěle kombinovatelné s čímkoli jiným v šatníku. Zkrátka se s tím dá pohrát a vykouzlit super modýlky. Klidně víc takových kolekcí :) ♥

      Vymazat
  9. Konečně zase jedno oblečení, co se dá prostě nosit :) Mám ráda kolekce, mám ráda pózy - člověk nevypadá jako panák, když se občas "pohne" :) Sluneční brýle měla moje lady na hlavě všeho všudy tak třikrát az tu dobu, co hraju, takže mě taky trochu mrzí, že s nima otravujou všude, pomalu i Popelce by je nasadili, ale co, dostanu body popky a mám zahlcenou sekci, do které stejně nelezu - nevadí :)
    Ňuňací župan a tepláky radši komentovat nebudu. Zbytek kolekce je moc povedený - tak jsem to hezky obešla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fakt nechápu, co máte všichni proti teplákům. Vážně uvažuju, že si něčím podobně pohodlným vybavím i svůj šatník. A župánek je náhodou taky super, má kapsičky jak krteček na kalhotkách. Fakt nerozumíte módě :D :D :D

      Vymazat