čtvrtek 23. listopadu 2017

BLACK FRIDAY



Žádné překvapení se bohužel nekonalo a i letošní Black Friday se konal v prostorách naší aukční síně. Předmětem dražby byl tento romanticky laděný outfit z dílny módního návrháře Valentina...







26 komentářů:

  1. https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/shoes/shoes-1101-c23.png Bude to nejspíš na zítřejší Black Friday.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Zuzi, jsi zlatá, já v malých náhledech 1101 vůbec nemám. Chybička se nejspíš vloudila. No to jsem teda zvědavá, kam nám to šoupnou. :) Ještě jednou velké DÍKY ♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Na VIP dárky je ještě brzo, tohle bude spíš na ten zítřejší "Velkej pátek" :D

      Vymazat
  3. No když je to B.F. tak asi ne mno :D hi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle informací z různých zdrojů by se prý opravdu mělo jednat o Black Friday :D

      Vymazat
  4. http://1.bp.blogspot.com/-Qwn53QC58Xw/VDao7-u69vI/AAAAAAACEU0/Fum5qs5p2D0/s1600/Valentino%2BSpring%2B2008%2B870DKstcn1qx.jpg

    OdpovědětVymazat
  5. Tak...je to další aukce...:D bohužel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na to jim teda prdím, můžou si to nacpat do špic :D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. To se teda vytáhnuli na Black Friday. Prdím jim na to :D

      Vymazat
    2. Ale ako na Black Friday, čož sú obrovské zľavy, dať aukciu a ešte aj vstup za dia, tak nech sa na mňa nehnevajú ale to je už totálna kravina. Radšej mohli dať nejaký obchod s oblečením, aj z toho by im viac trhlo. Ale ja už sa začínam seriózne hnevať ako k tomu pristupujú...

      Vymazat
    3. Taky mi to hlava nebere. Je smutné, že hra začíná být opravdu jen o penězích.

      Vymazat
  7. Je to Aukce, zaplatila jsemm velkou sumu, zbytečně. :D Někdo dal větší.-,- nesnáším aukce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak do tohohle já se nezapojuji, je mi jasný, že bych dopadla úplně stejně jako ty :D

      Vymazat
  8. 155000 dolarů jsem do toho vyrazila a k ničemu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No týýýý jooo, ještěže jsem do toho nešla. Nejspíš byla velká účast :D

      Vymazat
  9. Já do toho nevrazím ani ň :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak do tohoto nedám ani n,ale jsem zvedavá,kdy nám začne kalendář

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kalendář už se taky těším, snad bude za něco stát ;)

      Vymazat