čtvrtek 23. listopadu 2017

Exkluzivní nabídka !




12 komentářů:

  1. To je panečku dárek... Lepší jsme si přát nemohli... Všude samé diamanty a už mě to fakt štve pořád aby jsme do toho dávali peníze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už to ani nekomentuji, ale máme "tchoře" do apartmánu, po tom jsem vždycky toužila :D :D :D

      Vymazat
  2. Tak akce není tak špatná.. koupíte 30dia (které vám zůstanou) navíc dostane 20 dia jejich + vlasy a novodobého indiána :) celkem máte 50 dia + hadry, vlasy, bonusy a sm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale čakať nejakú akciu na diamanty je teraz asi veľmi naivné, že? :D

      Vymazat
    2. Nabídka je to dobrá, což o to, ale zase jen pro ty, kteří kupují diamanty. Poslední dobou se hra začíná víc a víc točit jen kolem těch modrých kamínků a pro ty, kteří je nekupují se stává pomalu ale jistě takřka nehratelnou. Bez diamantů je skoro nemožné dopracovat se k něčemu lepšímu, co hra nabízí. Není se ale čemu divit, v dnešní době jsou už skoro všechny on-line hry určitým způsobem zpoplatněny, ať už je to nákup diamantů či jiné herní měny a nedalo se čekat, že lady popular bude vyjímkou. Nám zbývá jen doufat, že to nepoženou do extrémů a hra bude i nadále hratelná (více či méně) pro všechny. ;)

      Vymazat
    3. HH tuším byla nedávno a do konce exkluzivní nabídky zbývají tuším cca 2 dny. Nechci malovat čerta na zeď, ale taky se přikláním spíš k tomu, že akce na dia teď v nejbližších dnech nebude. Třeba nás ale překvapí :D

      Vymazat
    4. Jo jasný, chtějí z nás třískat prachy a snaží se všemožnými způsoby :) ale tak je to jejich práce, zadarmo by to nikdo nedělal :)

      Vymazat
  3. Tiež súhlasím s tým, že akcia nie je zlá, zaplatíte 4€ a dostanete účeš, šaty(síce len tak nenositeľné ale aj tak),20 dia k tomu, 50 smaragdov, bonusy.... Ale už sa mi to nechce kupovať len z toho dôvodu, že oni nám to všetko propagujú ako darčeky za 5 rokov LP ale za všetko si musím v podstate zaplatiť(viď. tabulka, z kt. mám zatiaľ len 3 veci) a zadarmo dostaneme max. mývala a aj to nie ako zvieratko ale ako doplnok do apartmánu, kde sa to stratí :D už mám pocit, že za všetko nadštandartné a lepšie si musíme platiť, a mne sa nechce vkuse platiť za lepšie veci. Ešte si počkám na adventný kalendár, na ten sa každý rok teším ale ak aj tam dajú nejaké "špeciálne" ponuky za dia, tak už neviem, čo si mám o tom celom myslieť....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to si o tom celém myslím i já. Bohužel celá hra začíná být jen o diamantech a hratelná jen pro ty, co je kupují.

      Vymazat
  4. já teda nevím, no, účes ic moc, ale o to snad ani nejde, spíš mě štve ta jejich vyčůranost - kupte třicet diamantů. Jako jak asi? tři krát jedenáct? Nebo jednou 62? Nemohli by říct narovinu, kupte 62 dia? Musí z nás dělat blbce? Kupte třicet, že to nejde? Vás problém.
    To mi vadí, tohleto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, nenapadlo mě, že varianta 30 dia vlastně vůbec není :D :D :D

      Vymazat