úterý 21. listopadu 2017

Zimní kolekce pro něho


A opět tu máme něco málo pro našeho vyžírku. Jeho zateplení nám pěkně provětrá konta, ale co už, každý bod k dobru se počítá...


11 komentářů:

  1. Ahojky zlato, ale pěkné hadříky, to se musí nechat ;) a myslím, že nejsou tentokrát ani tak předražené ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že předražené jsou :D, ale jinak se mi taky docela líbí - jsou nositelné, kombinovatelné, pánské (nerůžové, bez srdíček).
      S touhle kolekcí nešlápli kreslíři úplně vedle, jak se jim poslední dobou stává.

      Vymazat
    2. Co si budem povídat, za hubičku věci zrovna nejsou a na můj vkus je tam pořád moc položek za smaragdy a diamanty (vždycky ale může být i hůř). Jinak kolekce se celkem povedla a kupodivu je to i nositelný, co je ale hlavní, každý bod se počítá ;) :D

      Vymazat
  2. No... Nemyslím si, že jsou věci pro našeho vyžírku až tak drahé, jak většinou bývají ty naše hadry. Nedivila bych se kdyby sáček s popcornem stál nějakých těch 700 dia. Peněz moc nemám, ale drahé mi to dvakrát nepřijde :D Ale obrovské + tomu dodává, že tam stojí jen nenositelné a podlě mě otřesné věci stojí diamanty.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak kukuřice, tak to už je vyšší dívčí :D, taky bych se vsadila, že ta nasadí laťku hodně vysoko :D Jinak mně ani nevadí ty ceny jako takové, spíš poměr položek za dolary a za smaragdy + diamanty. Zlaté staré časy, kdy měla kolekce 6 a víc stran, z toho celých 5 stran za dolary a z té šesté bylo 7 položek za smaragdy a 3 za dia. Ta inflace je fakt neúprosná mrcha :D

      Vymazat
    2. Ahoj Iss! :D Je to pěkně neúprosná mrcha, ale přece naše podpora potřebuje penízky, ty dia jsou levnoučké :D Sama podpora ani odpovědět neumí, moc si toho nezaslouží... Ale starší LP bylo o něčém jiném, podlě mě zábavnější, než je tohle. Ted jde jen o klasické kradení účtů. :/

      Vymazat
    3. Bohužel nemůžu srovnávat, do staré lady už se nedalo registrovat a naskočila jsem rovnou do módní arény. Pravdou ale je, že to tu jde od desíti k pěti :( :D

      Vymazat
  3. No za me takovy prumer, ceny ujdou, ale ne vsechno se mi tam libi, ty kabaty jsou strasne, cepice snad nemysli vazne (fakt se nosi cepice takle?) Ale najde se par peknych slusivych kousku na oziveni vyzirkovo satniku, ktere muze nosit aniz by se ladyna po jeho boku propadala hambou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě je to takový lepší průměr, po předchozích zkušenostech s kolekcemi pro vyžírku jsem čekala něco mnohem horšího a růžovějšího :D Na nahnání nějakých bodíků do popularity je to zkrátka značka ideál ;)

      Vymazat
  4. Achjo, to mě tak štve, že nemám ještě přítele :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to líbat, líbat a líbat, však ty se k němu taky jednou dopracuješ, neboj ;) :D

      Vymazat