sobota 11. listopadu 2017

Narozeninová oslava



Tak a jde se slavit, dnes to pořádně roztočíme drahoušci, respektive tabule nám pěkně roztočí konta, až se nám z toho protočí panenky a s ohledem na to všechno točení si raději nachystejte i blicí pytlíky (jistota je jistota a zvratky se z Versaceho budou dost blbě čistit). Jdem se na to podívat...

Ještě než se na to vrhnem, chtěla bych moc poděkovat Elyn a Enemy, díky jejichž pomoci jsem pro vás mohla správně zkompletovat a sestavit obsah všech tabulí. DÍKY ♥


Tabule č. 1... hlavní odměnou je bunda s pózou alá vykloubené zápěstí (tak k tomuhle by měli zdarma přidat ještě schopného chiropraktika, nejlíp s ksichtem mladýho Paula Newmana - ať se na to dá koukat, a půl roku rehabilitací)...



Tabule č. 2... hlavní odměnou je účes, přesně takovouhle prdu mívám na hlavě každý ráno po probuzení. Tak si tak říkám, proč se vůbec česat, když za tohle někdo platí  :)))


Tabule č. 3... a další účes, tenhle se ovšem opravdu povedl. Trošku ho hyzdí dle mého zcela zbytečná příkrasa v hlavě, kterou jsem přidala, jen aby to zkrátka bylo komplet. Bez ní je účes ještě mnohem slušivější...


Tabule č. 4... pozor, máme tady další pózu do sbírky, tentokrát póza alá "nafukovací panna". Tohle už dál ani nebudu komentovat...



Tabule č. 5... a máme tu poslední účes naší narozeninové akce a opět nádhera. Rybí copy zkrátka mají něco do sebe...




Tabule č. 6...




Nábytek + Doplňky do apartmánu...



Tapeta + Podlaha...



Pozadí na profil jako hlavní odměna v tabuli č. 6...



Jako předloha tentokrát posloužily zpěvačky Taylor Swift a Rihanna (ty nám budou strašit v apartmánu), herečka Blake Lively a její zlaté šaty z Met Gala 2017 (má tu někdo alergii na peří?), herečka a zpěvačka Selena Gomez a pár dalších kousků z přehlídkových mol... Za předlohy opět velké DÍKY Siberice




HODNĚ ŠTĚSTÍ


                                                               




58 komentářů:

  1. Jestli to nebude Eurovize, nebo jak se jmenuje ta mezinárodní zpívánková soutěž. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec netuším, ale Taylor Swift v těchto šatech zpívala na módní přehlídce Victoria´s Secret a Blake Lively oblékla šaty letos na Met Gala. Jsou to tudíž dvě různé akce, tak uvidíme, s čím na nás přijdou tentokrát ;)

      Vymazat
  2. Wow, vypadá to hodně dobře! Hlavně ten účes ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, co na nás kují za pikle :D Účes vypadá fakt dobře ;)

      Vymazat
  3. Na jednej stránke som čítala, že tam má byť aj Rihanna, tiež keď spievala na Victoria's Secret... a čo z toho všetkého môže vzniknúť si ani neviem predstaviť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsi sama Slavka, začínám mít trošku strach co nás čeká :D

      Vymazat
    2. Lebo z takého mixu speváčiek a Blake neviem čo môźe zísť :D a prečo mám taký strašný pocit, že to bude solitaire? Dúfam, že sa mýlim...

      Vymazat
    3. Dlouho nebyl solitaire nebo tabule 3x3, což je prašť jako uhoď. Nemusím ani jedno ani druhé. :(

      Vymazat
    4. No tabule bez dia sú nemožné... a solitaire? Máš pravdu, je to prašť jako uhoď :D ale ja asi bez tých pierkovaných šiat prežijem a tie rúžové sú síce dosť pekné, ale ja rozparok po brucho nemusím... :D

      Vymazat
    5. Taky mi to žíly netrhá, já už se těším na adventní kalendář :D

      Vymazat
  4. Možná solitaire? Nebo zase dárky?

    OdpovědětVymazat
  5. K modelu šiat s rozparkom sú prekrásne topánky, ale čo tam robia všetky tie doplnky? Nielenže je toho priveľa ale ani to k modelu nejak nepasuje :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to obrázek, který prý uvolnili admini hry a takhle tam lady vymódili oni. Já s tím nemám nic společného :D Tím pádem nemám ani tušení, jestli přesně takhle to bude v akci zkompletováno či nikoliv :)

      Vymazat
    2. Tak ja budem dúfať, že to k tomu nepatrí :D

      Vymazat
    3. Ono se to v tom šatníku stejně ztratí :D

      Vymazat
  6. 3x3 or gifts... no teleport, this game became such a pay to win type...

    OdpovědětVymazat
  7. Tabule 2:
    http://www.part.lt/img/534d57ffe49db3867ab627d54f1198e5834.png

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavní odměna z první tabule: zlomená ruka.. Děkujeme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za druhou abuli bych se nezlobila :-)

      Vymazat
    2. Ta ruka u jedničky je fakt příšerná :D A to jsem si myslela, že už všechny podobný trumfy vystříleli a nic horšího než do teď už nás nečeká. Já úplně zapomněla, že naši kreslíři umí překvapit :D

      Vymazat
    3. Jinak mně se líbí až trojka, ten účes je skvělej :)

      Vymazat
    4. ..náhodou ta ruka je antomicky dobře, úplně připomíná roznos letáků či urovnávání se, cestou s kolem ve výtahu XD
      Spíš se mi nepozdává ta poslední péřovost šatů, by to chtělo aspoň pro ten siuletní efekt kolena u sebe :D

      Vymazat
    5. Je pravda, že některým outfitům náš permanentní postoj "rozhoďnožka" opravdu ubírá na kráse :D :D :D

      Vymazat
  9. Je to pět krásných let a my bychom nemohli být šťastnější. Děkujeme vám všem, díky kterým jsme hru, kterou všichni milujeme, dokázali zlepšit a rozvíjet. Abychom vyjádřili naši vděčnost, zveme vás k naší události Narozeninová oslava!
    Tak tato čás oznámení mě fakt pobavila,ano chceme všem poděkovat ,ale rovnou nám musíte nacpat prachy,aby jste z události něco měli. Pardón ,ale poděkování a vděčnost si představuji teda asi jinak než tvůrci hry, patrně i za poděkování se hold platí, takže tentokrát na událost dlabu, dát po sobě dvě události,které sežerou hafo dia ,to si můžou nechat, to by snad byl lepší i ten solitér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, čekala jsem narozeninovou jízdu při které se na každou dostane a budeme všechny happy.Za 5 let jsme jim nasypali hromadu peněz za akce všeho druhu a oni dají tabule aby si namastili kapsu ještě víc. Ať se jdou bodnout! Akorát tím přichází o přízeň dlouholetých hráček a slibovaná svatba letos opět nic.. máme akorát vyžírku co nic nedělá :D asi jsou ve vedení všechny feministky nebo co :D Magg

      Vymazat
    2. Plně s váma souhlasím dámy, taky jsem od toho čekala něco víc. Tabule byly avízovány už předem, vím, ale pořád jsem čekala něco, čím nám to ještě nějak osladí, nějakou tu třešinku na dortu, která udělá radost úplně všem bez vyjímky. Blahosklonnost našich tvůrců očividně skončila tím jedním "účesem s dámským přirozením na temeni", což můžeme brát i jako určitou formu poselství, že už víc nemáme čekat :D :D :D Já pořád ještě určité naděje vkládám do adventního kalendáře, každý den si vykliknout to svoje okýnko, jen čekám, kdy nám na okýnka přidělají mříže a otevřou až po vhození diamantu či dvou, protože tady k tomu vše pomalu směřuje. :D

      Vymazat
  10. Co vám budu podívat, chci to :D strašně moc, ale vzhledem k dementnímu typu akce to vidím na jednu dvě věci a konec ... jsem opravdu rozmrzelá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A určitě nejsi sama, i ten solitaire bych brala spíš (teď se mi to kecá, doplnila jsem zelený v hladových hrách). Jinak neboj, já se taky moc daleko nedopracuju. :D

      Vymazat
  11. ..u 1. se mi líbí póza, v 2. účes, v 3. šaty, v 4. ještě nevím, možná.. a 5. ani ne tak moc
    ještě mohlo být pozadí.. nejlépe jako dárek pronás :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí až účes ve trojce a potom ten v pětce. Jinak pozadí na profil je hlavní odměna v šestce. No já čekala ještě nějaký dárky, když jsou to ty narozeniny a ono prd. Asi to berou tak, že dárky máme nosit my, to je chytrý. :D

      Vymazat
    2. ..a jo, je tam pozadí, mi připadalo, že sestaveno na ukázku, co s nábytkem :D
      Takže asi dárek pro nás je to, že to připravili :D

      Vymazat
    3. Nejspíš to tak cítí :D Hele už si viděla tu kukuřici o příspěvek výš? Před chvílí jsem ji objevila a z té jsem šla fakt do kolen :D

      Vymazat
  12. kukuřice právě skouknuta, ten účes.. rozhodně zaujme XD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to každopádně, něco takovýho se jen tak nevidí :D

      Vymazat
    2. Byla by to přímo odrovnávací bomba :D ale nevěřím, že to bude, dle obrázku jakoby někdo si jen tak překreslil a vyfotil

      Vymazat
    3. Zatím taky přesně nevím co si o tom myslet, ale všude píšou "soon", tak "soon" uvidíme :D

      Vymazat
    4. Tak kukuřičný spoiler prý opravdu pochází z oficiálních zdrojů a ve hře by se objevit měl :D

      Vymazat
  13. https://i.pinimg.com/736x/30/6e/12/306e12a3942bc5035b6c0ebd9c6f1e90--nude-evening-dresses-formal-prom.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/4a/5f/d4/4a5fd48f5bf9c819e21ae35b1ca13afc.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/f4/ff/f2/f4fff2462ad14c75d81b435cdb85dfaf.jpg
    http://ellees.h-cdn.co/assets/17/29/3dl_u376703_003.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/23/4f/29/234f29a0de20bcbd5d1bf7bc04e4ccf5.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Again, thank you very much Siberika. It's a great help for me. Thank you ♥♥♥

      Vymazat
  14. Omggg selena Gomez... Miluju 😍💕💕 škoda že ten oufit není tak hezky ale je to prostě selena 😎😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ten outfit líbí, já mám ráda takový ležérnější, střízlivější věcičky a miluji černobílou kombinaci. ;)

      Vymazat
  15. Outfit v jedničce je celkem k ničemu, vykloubené zápěstí, ať už je anatomicky správně, nebo ne, je prostě divné, ale nejspíš mi všatníku přistane, protože chci účes ze dvojky. Já vím, že jsem divná, ale já tenhle styl můžu. Závidím každému, kdo má tohle na hlavě poránu - můj přejetej plch... darmo mluvit.
    Naproti tomu, další dva účesy mít nepotřebuju. Nějak jsem nikdy neviděla moc velký rozdíl, mezi rybím a normálním copem. Možná je to tím, že ta "kresba" je na těch vlasech vidět až dost z blízka (my slepí krtci), čili dokud nestojím u člověka na dva metry, vidím, že mu z hlavy visí "váleček" vlasů. No a účes typu Královna Koloběžka první - učesaná-neučesaná, nepotřebuju už vůbec.
    Ze trojky se mi líbí šaty a boty, ten ostatní bordel fakt nepotřebuju. čtyřku i pětku oželím komplet a nábytek tentokrát je na mě až příliš růžový, navíc ty dvě osoby, co si pouze díky kvalitní práci zvukaře mohou říkat zpěvačky, no to bych se radši zastřelila rovnou :D
    Takže za mě vlastně spokojenost s akcí veliká :) Věci, které chci jsou k mání v prvních dvou tbulích, to snad dám bez dia, nebo jen s maličkou pomocí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přejetej plch mě vážně dostal, zase si mi o něco prodloužila život, díky :D Jinak já, která to svoje zvíře musím každý ráno krotit vodou, kartáčem, fénem a lakem, mám už nejspíš jen z principu k těmhle rozbuchům lehkou averzi :D Jinak co napíšu, je čistě můj subjektivní názor a vím, že spoustě holek se právě tenhle účes líbí. ;) Ani mě akce nijak zvlášť nenadchnula a nemyslím si, že byl rozumný tah dát do poslední tabulky ten přeslazenej, kýčovitej, růžovej bordel a ty dvě "pěnice". Nerada bych někoho podcenila, ale pochybuji, že je to dostatečné lákadlo k tomu dostat se až na konec akce... Ale třeba zrovna jo a já se pletu :D

      Vymazat
    2. Nebo to je ten dárek: že není nábytek v prvních dvou tabulích :D Ale až tam, kam kvůli němu málokdo půjde :-)

      Vymazat
    3. :D No vidíš, to mě nenapadlo, Leni :D

      Vymazat
  16. Na facebooku sa objavil tento obrázok so žiadosťou o nové nápady ako zlepšiť event 3x3.

    https://www.facebook.com/ladypopular/photos/gm.2045188095712800/10154848890126945/?type=3&theater

    Je teda možné, že sa tabule 3x3 v budúcnosti pozmenia - tak ako sa zmenili ostrovy (možnosť kliknúť častejšie).
    Tak sa vyjadrite, kto máte nejaké nápady :)
    Pre mňa však budú tabule asi vždy menej obľúbeným typom akcie, pokiaľ požierajú smaragdy, ktoré potrebujem na prípravu večierka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na to narazila a někde po nás chtěli, abychom se vyjádřily, který typ akce upřednostňujeme. Jednoznačně vedl teleport :D

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. nemáš prosím nějaké rady a triky, aby se mi podařilo aspoň něco najít v tomto typu akcí?

    OdpovědětVymazat