pondělí 27. listopadu 2017

Prosinec na LP

Instagram nezahálí a neúnavně nás zásobuje dalšími spoilery. Že by konečně očekávaný adventní kalendář pro rok 2017 ?


A z tohohle opět kouká něco pro naše vyžírky. Kdo ho ještě nemá, tak šup šup líbat ať se z vás kouří...



19 komentářů:

  1. Toho kalendáře se celkem bojím... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na něj zvědavá, takhle to nevypadá zrovna bůhví jak, ale jak se říká, darovanému koni na zuby nekoukej :D

      Vymazat
  2. Dobrýý, nedávno jsem si říkala, že ty vlasy pro snoubence už jsou strašný. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už by to chtělo trošku změnit frizúru, jen jsem zvědavá na ty ceny. To bude myslím masakr :D

      Vymazat
    2. Ahahaha. Tak na to jsem vůbec nepomyslela. :D Ale musím říct, že poslední dobou mě s cenama docela překvapují - hlavně v kolekcích. :D

      Vymazat
    3. Záleží jestli tě překvapují mile či nemile :D

      Vymazat
    4. Nové vlasy na chlapa fajn, ale mám pocit ,že to bude nemilé překvapaní a opět bude vše za dia,jako to bylo nedávno u vlasů pro lady i ty byly všechny za dia,za to dobu, co hraju si pamatuju, že jen dvoje vlasy pro lady byly za smara a ty zůstaly v salónu natrvalo,u těch limitovaných byly podle mě vždy za dia, takže , proč by to měli u chlapů udělat jinak, ale třeba překvapí a dají některé i smara( což by mě asi trefilo,jako z toho,že by byli až tak štědří:D), uvidíme. Na adventní kalendář se těším už měšíc, tak doufám ,že nezklamou a dostaneme něco fajn:)

      Vymazat
    5. No právě, taky jsem realista a zázraky nečekám. Fakt by mě moc překvapilo, kdyby je dali za smaragdy. Ale hodil by se nějaký ten vánoční zázrak, ne že ne :D

      Vymazat
  3. Je jako super že něco přidávají ale jsem snad nějaká šílená feministka nebo co, že musím ze platit všechny přítelovy úlety .. už ho šatím ještě budu cálovat za kadeřníka a vizážistu ne? Vyžírka jeden akorát mě stojí prachy a kde nic tu nic :D kdyby radši utekl bylo by líp :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: aspoň by se mi udělalo místo na supr-čupr kabelku ala vesmírná loď, kdyby konečně odtáhl i se svými tisíci mičudami co už ode mně dostal! :D

      Vymazat
    2. Měly bychom podat návrh na podporu, k připravované svatbě chceme i předmanželskou smlouvu a ať hledí rovnou nachystat i rozvod :D

      Vymazat
    3. Isabelko, jak znám tvůrce, tak předmanželská smlouva by byla zase výhodná jen pro vyžírku a po rozvodu by nám nezůstaly ani bačkůrky:D to si ho radši vemu bez smouvy, jestli se teda té svatby někdy dočkáme, s jejich tempem a vymýšlením blbostí, to vidím tak na 50 podobných akcí jako je Star wars, než spustí svatby:D

      Vymazat
    4. Zas to ber pozitivně konečně byl šatník zase přehlednější :D

      Vymazat
    5. Stou predmanzelskou smlouvou si to psat nemela, aby se toho nechytili, urcite by ji zpoplatnili mnoha diamantovym obnosem :D

      Vymazat
    6. Máte pravdu holky, raději do toho nerejpat, ještě by se toho chytli a uzpůsobili si to k obrazu svému a ten by se nám ale vůbec nemusel líbit. :D

      Vymazat
  4. Kalendáře mi nevadí, nic se na nich ztratit nedá, jen kdyby jsme dostali něco trošku hezčího.... Než vánočního zeleného s dlouhými nehty obludného "grizzlyho"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos to vypadá na rybníček brčálníček :D. Naštěstí mám zelenou ráda ;)

      Vymazat
  5. Já neříkám žemí ráda nemám, spíše když z nás vývojáři dělají zelené obludy mi vadí :D

    OdpovědětVymazat