neděle 26. listopadu 2017

STAR WARS


Konec dohadům, je tu fungl nové zpracování akce Star Wars. V tomto případě ale označení "fungl nové" neznamená "mnohem lepší", je to stejnej, možná i horší, brak než posledně (zlatej Yoda)... 




Ze škatule na nás tentokrát budou vyskakovat světelné meče, za které je možno zkompletovat tento outfit s apartní kabelkou tvaru vesmírného korábu (velice praktická a slušivá záležitost). Doporučuji vypínat přídavné motory, aby vám kabelka nezmizela s veškerou hotovostí v hlubokém vesmíru a když už se s tou hromadou šrotu budete někam vláčet, tak pozor na detektory kovu.


Přímo v krabici se kromě ostatních bonusů ukrývá i tento outfit, jehož části na nás můžou kdykoliv vyskočit. 


Outfit je v těchto šesti barevných provedeních...




HODNĚ ŠTĚSTÍ


23 komentářů:

  1. Buď tipuju karty a nebo solitaire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych spíš sázela na ten balíček karet. Uvidíme co se z toho vyklube :D

      Vymazat
  2. Twl, největší sračka století... To radši doklikám tu pitomou tabuli a dostanu zlomenou haksnu než tohle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak téma Hvězdných válek mě taky nechává naprosto chladnou :D

      Vymazat
  3. No... Máme být sexy ladynky, ladné, vždy pozitivní, no prostě dokonalé... Ale ne, my dostanem pušku, čepici jak blbec, těsný kalhoty, ponožky pod kolena, a chrańte se, než vás sežere zombík:D Radějí mám ty moderní šaty, ne věci z 19 století :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle vynechávám, Hvězdné války mě nikdy nenaplňovaly a předpokládám, že nikdy ani naplňovat nebudou. Někdo může říct, že jsem filmový barbar, ale fakt jsem je nikdy nedokoukala do konce a vždycky jsem u nich usnula :D

      Vymazat
  4. Mě Star Wars nebadí, ale minulé se moc nepovedlo. Až na Yodu. Tak snad to bude tentokrát lepší a nedostanem další prapodivný kovbojský obleček :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://zuzanah-lp-events.blogspot.cz/2017/11/coming-soon.html?showComment=1511785852594#c6730822750899835821 Tak tu kabelkoloď nutně potřebuju :-)

      Vymazat
    2. Tak tu si taky nesmím nechat ujít :D :D :D

      Vymazat
    3. :D :D :D Co nás tady ještě čeká :D

      Vymazat
    4. Ou, dali jen 8 věcí, to kabelkoloĎ pěkěn prodražilo.. :(

      Vymazat
    5. Já bych v krabici taky čekala ještě nějaký účes nebo i pozadí na profil. Kabelkoloď bude nejspíš platinová :D

      Vymazat
  5. Fuj nejhorsi akce roku, jakoze star wars mi nevadilo ve forme tech filmovejch kostymu, ale tohle je hruza. Jeste ze jsou to krabice kde se nedohrabu dal nez k nahrdelniku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto zbytečná, nezajímavá akce (aspoň teda pro mě), kterou jen potřebovali zaplácnout pár dnů na LP. Líp by udělali, kdyby čas investovali do něčeho pořádnýho, co by za to stálo, klidně bych si pár dní počkala a určitě bych nebyla sama. No nic, sem tam si otevřu škatuli, když něco vypadne - dobrý, když ne - nevadí. :D

      Vymazat
  6. To je zase akce, no nevím, jesli ta mě dle oznámení dostane do vánoční nálady:D že by to byl letošní trendy outfit na Štědrý den:D, to snad radši vemu osušku:Dještěže takový styl moc nemusím ,neutratím, sem tam kliknu jako Isabelka a bude buď něco vypadne nebo ne, když vypadne smara nebo bonus budu ráda,ale mám takové štěstí, že chytnu ty legíny, no na zimu do postele budou dobrý:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky počítám se spodkama, Val, k ementálovejm určitě přibudou i starworsácký :D Za mě je to úplně zbytečná akce a alespoň pro mě dost nešťastný téma. Jak už jsem tu někde psala, Hvězdné války zkrátka nemusím a cokoliv by bylo lepší než Star Wars. Snad nám ten advenťák zvedne náladu ;)

      Vymazat
  7. Horrible action, horrible clothes... R.I.P Lady Popular 2013-2017

    OdpovědětVymazat
  8. Nemáš nějaké rady a triky na to, jak něco vyhrát v tabulích? Nikdy se mi nedaří a utrácet se mi nechce. Jinak souhlasím, že ty akce jsou poslední dobou dost nezajímavé a zbytečné. Asi si tvůrci nevědí rady a neustále nám vracejí akce staré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, mně by se taky nějaký ten tip hodil, ale mám strach, že tabule jsou jen a jen o z pekla štěstí :D Kdyby si přece jen náhodou na něco kápla, mysli na mě ;) :D

      Vymazat
  9. Úplne zbytočná akcia zas, kúsky nezaujímavé, keby dali aspoň kostými z filmu a nie tričká s potlačou, Star Wars mám rada a oni ho takto zmrštili:D A ešte tá akcia trvá len týždeň, dúfam, že pre nás chystajú niečo špeciálne a maskujú to týmito akciami :D P.S. Už som chytila modré nohavice, k ementálovým sa skvelo hodia, keby niekto chcel požičať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou Slavka, zlaté filmové kostýmy. Taky mi přijde, že něčím rychle potřebovali vyplnit pár dnů a podle toho to i vypadá. Snad další akce, kterou pro nás připravují, bude stát za to ;). Jinak moc děkuji za nabídku, možná se ti ozvu, já už mám žlutou čepici, ta se k těm mým "ementálhotám" taky bude hodit. V tomhle počasí mi v nich asi potáhne na sedinku, ale hlavu budu mít v teple :D :D :D

      Vymazat