středa 8. listopadu 2017

Hry Ohně: Bílý Trůn



Dalším "comebackem" letošního roku jsou Hladové hry. Tato akce mezi nás poprvé zavítala v roce 2015 a dnes, o 2 roky později, se nám vrátila... V akci jsou pouze jednotlivé části outfitů a doplňky do apartmánu. Účesy k akci nepatří...

Místnost č. 1... outfit Katniss Everdeenové





Místnost č. 2... "revoluční" outfit Effie Trinketové (Cetkie)



Místnost č. 3... outfit Johanny Masonové





Místnost č. 4... opět outfit Effie Trinketové





Místnost č. 5... do apartmánu nám přibudou 2 sochy, "puzzle" prezidenta Snowa, bílá tapeta a bílá podlaha




Pozadí na profil... hlavní odměna za získání všech věcí...




Hodně štěstí


23 komentářů:

  1. Takhle zmršit Hunger Games, to se jen tak někomu nepoštěstí :D Rozhodně bych uměla vybrat mnohem lepší oblečení na překreslení. On vůbec ten poslední díl je kostýmově slabší, já bych se držela prvního dílu nejlépe, ale i když už chtěli mermomocí tu trojku (pominu, že filmy jsou z jednoho dva, zrovna jako u Pottera), mohli teda trochu zamakat, tohle je slabota. Nemůžu říct, že by to byla hrůza, ani to ne. je to prostě slabé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě žádné překvapení, já si zanadávala už když to tu bylo prvně. Nechápu, proč nám nepřekreslili třeba ty její svatební šaty, ty k tomu přímo vybízejí. Mohli udělat klidně 2 verze, jedny bílé a druhé černé. O zpracování nemluvě, to je u této akce kapitola sama pro sebe.

      Vymazat
    2. jestli tedy myslíme ty samé svatební šaty, tak mám pocit, že ty ve hře jsou, aspoň ty bílé, byly v tabulích 3x3, akce z ledna roku 2014.

      Vymazat
    3. No vidíš, tak to mi asi uteklo ;) Díky za info ♥

      Vymazat
  2. Už tehdy to byla sračka, a teď je to ještě větší :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je to mega sračka :D :D :D

      Vymazat
    2. Jak si reputaci kolekcí vylepšili, tak touto akcí padá jejích reputace na dno Mariánského příkopu:D Isabelko jsme to asi přivolaly, je vidět, že překvapit nás teda umí, já nebyla tímto nadšená ani minule, tak alespoň ,že se dají získat nějaké ty zelené kamínky, páč kolelce mě celkem vyčerpala, potřebuji doplnit kasičku:D

      Vymazat
    3. Jsme na tom stejně Val, taky to vymetám jen kvůli zeleným kamínkům :D

      Vymazat
  3. Tenkrat jsem v te akci nemela stesti a dnes musim rict diky bohu, ty outfity jsou hrozne :D na to jak mam HG rada je tohle katastrofa :D kazdopadne budu pozitivni a reknu ze tenhle tip udalosti je dokonaly k nasbirani smaragdu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky doplňuji kasičku. Teď jsem měla vydání za novou kolekci, tak aspoň k něčemu je to dobrý. Ono to vlastně přišlo v pravou chvíli. :D

      Vymazat
    2. Kristina souhlas s tebou, já mám z minula jen ten první obleček, jinak ostatní hrůza :D ale smaragdy se budou hodit, o tom žádná ;)

      Vymazat
    3. Beru luk, šípy a smaragdy. Mých pár dia zůstane v kasičce a jsem ráda, že mě to neláká :-) Čekám na jiné akce, na jejichž opakování se těšíma a doufám v něj :-)

      Vymazat
    4. Holky, já mám taky něco málo z první místnosti už od posledně a víc ani ťuk, dál jsem nedošla. Už tenkrát mě to nejspíš nechávalo chladnou :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To je ovšem slabé slovo, je to přííííšerný :D

      Vymazat
  5. One of the worst event ever made, everything is boring and ugly, but i can earn some emeralds and dollars so nice

    OdpovědětVymazat
  6. Blbé je, že se nedostanu do 1. místnosti, protože už jsem tam byla v roce 2015, možná je to jen u mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do první dostanu, ale mám v ní vybíleno :D aspo
      ň, že tak.. nemusím to sbírat znovu :D :D

      Vymazat
    2. Já se zase posledně dál než do té první místnosti nedostala. To vypovídá o tom, jaký zájem u mě už tenkrát tahle akce vzbudila, už tehdy stála za prd :D

      Vymazat
    3. Kačí, nezoufej, fakt není o co stát ;) Vyčkej na něco lepšího :)

      Vymazat