středa 1. listopadu 2017

Podzimní jízda vlakem



A máme tady "Ostrovy". Zajedeme si vlakem do carského Ruska, kde se odehrává děj knihy Lva Nikolajeviče Tolstého a podle níž byl natočen i stejnojmenný film Anna Karenina, který se stal předlohou pro celou tuto akci a že to bude jízda, dámy (nejspíš pěkně mastná jízda). Tolik krásných účesů pohromadě jsem už dlouho neviděla, ale bez dia si nejspíš ani neškrtnete. Pevně však doufám, že ten dojezd do cílové stanice bude pro většinu z nás slavnější, než pro hlavní hrdinku Annu...




Tam, kde to všechno začíná...






Jet na jih... /otevře se 3.11./






Přes oceán... /otevře se 6.11./








Napůl cesty tam... /otevře se 8.11/







Směřující na východ... /otevře se 10.11./







Zastávka na severu... /otevře se 11.11./






Konec linky... /otevře se 13.11./










HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥


51 komentářů:

  1. šaty a účesy téhle události jsou inspirovány Annou Kareninou (film). :) snad toho získám co nejvíc i když v ostrovech nemám skoro nikdy štěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám rukavičk bez dia :D Z prvního ostrova

      Vymazat
    2. Anna Karenina je jedním z mých oblíbených filmů, miluju tyhle historické velkofilmy a úžasné filmové kostýmy. Navíc Keira Knightley je moje oblíbená herečka a v podobných filmech exceluje. Ať je to Pýcha a předsudek nebo právě Anna Karenina, tyhle role jí zkrátka sednou. Konečně zase akce podle mého gusta :D

      Vymazat
    3. Gratuluji Batmanko a hodně štěstí oběma, holky ;) ♥

      Vymazat
    4. Úplně s tebou souhlasím, :) pýcha a předsudek, Karenina atd. ty filmy jsou super :D. Na Anně Karenině se mi líbí, jaký způsobem je to natočeno a ty kostýmy jsou prostě dokonalé z téhle akce mám opravdu radost, teď se musím rozmyslet, kterému ostrovu věnuju všechen čas a diamanty které mám. :D

      Vymazat
    5. Mně se nejvíc líbí "Konec linky", ale krásný účes je i v "Směřující na východ", tak kterej? :D

      Vymazat
    6. :D vůbec nevím, mě se líbí účes v Tam, kde to všechno začíná a šaty v Konec linky :)

      Vymazat
    7. No vidíš, na ten první účes jsem úplně zapomněla, ten je taky skvělej. Ještě jsem si říkala, že buť ten nebo ten poslední a potom mi k tomu přibyl ještě ten z "Východu" :D Tak teď raď :D

      Vymazat
  2. Tak to mě nasralo ... takže opět nic nedostanu :( a tolik krásných šatů a účesů :'( Chci solitaire, tohle je tak nespravedlivé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O typu akce mi ani nemluv, když jsem včera viděla ten nášup šatů a účesů, hned mi bylo jasný, že druhý teleport nám z toho nejspíš neudělají a jediná další akce, která pojme takové množství hadříků jsou "ostrovy". Dnes už jsem trošku smířená, ale včera jsem měla sto chutí něco roztřískat a snažila si namluvit, že třeba vymyslí úplně nový typ akce, i když jsem tomu moc nevěřila. Žádný překvapení se ale nekonalo a máme to tu v té nejhorší možné podobě :(. Malou útěchou nám může být to, že nemáme jen jeden klik za den, jak tomu bylo dřív. Snad něco málo ukořistíme :D

      Vymazat
  3. Maybe you can send the latest fur coats?

    OdpovědětVymazat
  4. Na ostrovy mam vzdycky hroznou smulu, ale tentokrat mi to tolik nevadi :D ne ze by saty nebyli pekne, ale stejne by mi lezeli zas v satniku a zbytecne, takove roby malokdy vyuziju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, jak už jsem tu ostatně několikrát psala, trpím nevyléčitelnou formou princeznovského syndromu, tudíž jsem nadšena :D. Bohužel forma "ostrovů" mi taky vůbec nevyhovuje a nejvíc mě mrzí ty účesy, pomalu se s každým z nich loučím a monitor mám celej upatlanej :D :D :D

      Vymazat
  5. Tak jsem kompletně ztracená, nevím kam :D Mohli šatičky ještě malinko líp prokreslit, protože námět/předloha jsou opradu luxusní, takhle aspoň tolik nezapláču.. pár účesů bych si klidně dala líbit ale pochybuju, že by mi kolo chtělo během 14 dnů nasypat větší, než malé množství dia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že překreslení malinko odflákli, ale účesy jsou super. Jinak mám asi stejný kolo štěstí jako ty, ne a ne pustit chlup, asi ho budu muset reklamovat :D

      Vymazat
    2. Tak už jsem to vymyslela: první účes chci i za cenu nákupu dia... pak se mi líbí sice dost oblečení (kožíšek z cety přes oceán, peří do hlavy, šaty s květinami a poslední šaty a ozdoba do vlasů), ale to užse holt musím smířit s tím, že nebude všechno a něco si vybrat. Uff, aspoň že účes jsem si vybrala.. Isabell, tobě dycky sluší všechny, tak mám pocit, že je potřebuju všechny :D

      Vymazat
    3. Jééé, děkuji moc za kompliment, ale jsou i účesy, které mi fakt nesednou, věř mi :D K tomu kožíšku z Cesty přes oceán, tak ten je dohromady i s tou halenkou pod tím (tuším, že v šatníku ho najdeš přímo v halenkách), takže bez sukně je dost na prd. Proto jsem ho na druhém obrázku nesundala, byla bych nahulatá :D Outfit se tím pádem skládá z halenky, sukně, čepice, bot a rukavic. ;) Držím palce ♥

      Vymazat
    4. Díky. Myslela jsem si že to tak bude. Tak zas hledán dvou jehel v kupce sena. :-)

      Vymazat
    5. Já jsem ti tím vlastně ušetřila pár kliků, budou se ti hodit na něco jinýho :D

      Vymazat
  6. Také prekrásne róby a účesy! To nie je fér, prečo to musia byť ostrovy, kde nie je šanca bez dia. Síce si pamätám časy, kedy bolo 1 kliknutie za deň a bolo to v podstate nemožné ale aj tak. Všetky úcesy sú prekrásne, ale s mojim rozpočtom dia ich nedám všetky, budem si musieť vyberať :D A ešte ten posledný ostrov je nádherný ale dať na jeho získane jeden deň je vážne nemožné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílím přesně stejné pocity jako ty Slavka, Halloween měli dát do ostrovů a Annu Kareninu nám mohli zpracovat jako teleport. Zatím se rozhoduji, jakou taktiku zvolit. Buď zůstat v jedné místnosti až do konce události a zkusit zabojovat o účes nebo se pokusit z každé místnosti získat alespoň jedny šaty. Nemám páru, ke které variantě se přikloním :D

      Vymazat
    2. Ja som si švacla po vrecku a kúpila dia, pretože rovnako ako ty trpím princeznovským syndrómom a pozerať sa na moje kolegyne, ktoré už dávno všetko majú vyzbierané ma ubíja :D ale zistila som, že aj tie kúpené nebudú stačiť na všetko, preto si musím vybrať. Vývojari idú na to múdro, táto akcia je čisto len o tom kto kúpi viac dia, ten získa viac krásnych rób a úcesov(moje dve slabiny v hre)Spravodlivejšie by to bolo tak ako vravíš, toto teleport a halloween ostrovy ale to by asi nezarobilo :/ Nechcem im zas krivdiť, ale tak to je. A najhoršie na tom je, že HH bolo predvčerom 100% a ja som to nevyužila :D A tiež mám dilemu či róby alebo účesy :D Ale aspoň na prvom ostrove je hneď pekný účes, takže asi ísť na to postupne :D Lebo ja som v koncoch

      Vymazat
    3. Tak v první řadě jsem moc ráda, že tu nejsem s touto diagnózou sama a nejsem ojedinělý případ tohoto syndromu (chvilku už jsem si myslela, že asi nejsem úplně normální) a za tvé přiznání ti moc děkuji :D Jinak si myslím, že můžeš být úplně klidná, určitě nás bude mnohem mnohem víc, kdo bude řešit tohle dilema a komu naše milá Anna Karenina nepřidá na spánku. My se s tím ale všechny nakonec určitě nějak porveme. :D Myslím na tebe, věř, že v tom nejsi sama a držím palce. ♥

      Vymazat
    4. Ďakujem veľmi pekne, už sa necítim tak hrozne, jednu chvílu som bola normálne zúfala :D aj tebe držím palce a myslím na teba, nech poklikáš správne štvorčeky a prvý učes budeš mať hneď, a aj druhý stihneš❤to jediné sa im musí nechať, prvé 2 sú tie krajšie z celkovej ponuky :D ale rozhodujem sa stále, pri 3. chcem len tú kožušinu, v 2. účes( aj keď ten bez šiat nedám :D) pri poslednom sa mi zas účes moc nepáči ale outfit prekrásny...

      Vymazat
    5. U mě už dnes to prvotní nadšení taky pominulo a mám tak možnost na to kouknout trošku střízlivějším pohledem. Myslím, že zakotvím v té jedničce a pokusím se dosáhnout až na účes. Ten se mi líbí asi nejvíc a nejvíc bych ho i využila. Teď jen aby se zadařilo a štěstí stálo na mé straně ;)

      Vymazat
  7. Tak teď bych vraždila. Já to chci! Ale ostrovy už z principu bojkotuju. Bolí mě z toho diody... Ještě nevím, kam půjdu a kam ne, ale silně se obávám, že mé dia konto dostane zabrat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle nám na 100% udělali schválně, nejdřív nás nechají namlsat teleportu a teď nám to pěkně osolí i s úroky, ať se z nás dia sypou pod tlakem :D No vzhledem k tomu, že mé konto je nyní takřka nulové, budu muset dobře zvážit své možnosti a zvolit vhodnou strategii :D :D :D

      Vymazat
    2. Vzala jsem to filosoficky. Nejsem člověk, co by si v životě příliš dopřával a užíval. Večer v hospodě jsem byla naposledy před takovými třemi lety, na dovolené před šesti, občas si teda zajdu na oběd, když jsem ve městě a nestíhám vařit, ale to do sekce "hospoda" nepočítám. Jinak trávím volno prací na chalupě nebo i doma. Nekupuju si oblečení, boty, kabelky, které nepotřebuju k životu - kolik toho člověk potřebuje, když je celý den doma, protože pracuje z domu? :)
      Takže jediná radost ze života, kterou mám, je tahle hra :D (no dobře, trošku jsem si zapřeháněl :D)
      Nejdu teda do všech, ale udělala jsem si zkoušku v obrázkovém editoru a rozhodla jsem se pro vlasy, které mi nejvíc sluší.
      Tam, kde to začíná, Směřující na východ a Konec linky.
      Potom nutně potřebuju červenou verzi šatů z Napůl cesty. A když budu mít chuť a náladu, zaskočím si i do Jet na jih, ale to se ještě uvidí. Tři účesy mi musí stačit. :)
      Vyžírka tentokrát přijde zkrátka.

      Vymazat
    3. Tohle ti ovšem plně schvaluji :D

      Vymazat
  8. Účesy jsou vážně pecka. Chtěla bych skoro všechny. Hodně mě mrzí, že je to taková akce, ve které (podle mě), není možné získat účes bez Dia :D. Celkem ani nechápu proč otevírají poslední ostrov tak pozdě:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já chápu naprosto přesně, protože z nás chtějí vytahat co nejvíc dia :D Jinak ty účesy se opravdu povedly, ale typem akce to úplně zazdili. Přednost bych tentokrát dala klidně solitairu nebo i těm blbým tabulím. Všechno by bylo lepší, než ostrovy :(

      Vymazat
  9. Jdu na Východ a pak zkusím Konec linky, tam jsou bomba šaty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já moc daleko nedojedu, nejspíš se uhnízdím Tam, kde to všechno začíná, budu doufat aspoň v ten jeden účes a nechám si zajít chuť na ty ostatní :D :D :D

      Vymazat
  10. OMG TO CHCI... Ale asi se zase smířím s tím že se nikam nedostanu :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si z toho nedělej, taky jsem smířená, hnízdím teď v jedničce a zkouším aspoň ten první účes :D Tam je největší šance, protože máš destinaci nejdéle otevřenou ;). Hodně štěstí ♥

      Vymazat
  11. Potřebuju proradit mám jít na první účes bez dia a nebo zbírat šaty ze všech destinací bez dia? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc se mi to všechno líbí jak říkala Iss jsem asi taky umanutá na princeznovský šatičky,účesy a tak :D

      Vymazat
    2. To je jen na tobě, v tom ti asi nikdo moc neporadí. ;) Záleží, jestli chceš účes nebo šaty :)

      Vymazat
  12. Dělala jsem zkoušky i dalším dámám z klubu. První účes, který na první pohled vypadá trochu obyčejně, při nasazení na hlavy, kterým jsem zkoušku dělala, vypadá naprosto úchvatně. Batmanko, nevím, jak se jmenuješ ve hře, jestli chceš, napiš mi, udělám ti vlasovou zkoušku taky, aby ses mohla rozhodnout.
    Ve hře jsem Sigyn, členka klubu Femmes Fatale. Určitě mě najdeš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si stojím za prvním účesem, Sigyn. Myslím, že je bezkonkurenčně nejlepší ;)

      Vymazat
    2. Vyzkoušeny další dvě lady a stále vítězí jednička. Spoustě lidem sluší třeba všechny ty účesy, ale jedině jednička fakt padne na jakoukoliv hlavu. A to zpočátku vypadala tak trochu obyčejně.

      Vymazat
    3. Budeš nám tu dělat průzkumy :D. Podle mě je ta jednička i nejpoužitelnější k čemukoliv jinýmu, než třeba jen k šatům :)

      Vymazat
  13. Jupí, mám černé šaty ze dvojky!! ❤ a ještě z jedničky ten béžový kožíšek (dle mého nejhezčí) :) Zatím spokojenost!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No super, gratuluju :D ♥ Já zatím pořád v jedničce bojuju o účes, tak snad to dopadne :)

      Vymazat
    2. Moment - ty budeš mít za chvíli účes? :D já se na vykašlala, beztak zase nic nedostanu XDD

      Vymazat
    3. No tak za chvíli to teda rozhodně nebude :D, ale snad to do konce akce dám. Drž palce. Říkala jsem si, že hadříků mám dost a stejně by mi to potom v šatníku už jen leželo. Účes přece jen využiji víc a tak jsem se rozhodla zariskovat, vzdala se všeho ostatního a od začátku trčím v jedničce. :D

      Vymazat
  14. Ahojte, tak včera som si konečne pozrela film, ktorý slúžil ako predloha a bola som nadšená! Všetky outfity som spoznala hneď na prvý pohľad, s účesmi to bolo horšie, ale hádam je dobre že sú také aké sú - je to rôznorodejšie ako vo filme. Zaujímalo by ma však prečo práve tento film?? Je už staršieho dáta (2012) a pokiaľ si dobre pamätám tak nám do hry pribúdajú udalosti súvisiace skôr s filmovými novinkami, chystanými premiérami či novými sériami seriálov. Uniká mi niečo?

    Viackrát tu bolo spomínaná dilema či ísť do prvého účesu bez diamantov. Dá sa to však vôbec? Máme 14 dní po maximálne 5 kliknutí (vstávať kvôli tomu v noci hádam nebudeme), čo je 70 pokusov. Tabuľa má 81 okienok a z vlastnej skúsenosti viem, že posledná hľadaná vec sa vždy skrýva na poslednom alebo/predposlednom neodokrytom políčku. Nechcem nikomu brať ilúzie ale mám za to, že bez aspoň malej infúzie diamantov to nieje možné.. Opravte ma ak som niečo poplietla, ale ja by som skôr odporúčala stratégiu "z každého rožka troška".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film je úžasný, znám ho už dlouho a jsem moc ráda, že alespoň na chvíli naši tvůrci opustili zaběhlou rutinu novinek a vrátili se v čase k této klasice a těmto úžasným dobovým kostýmům. Byla velká chyba, že ji až do teď opomíjeli, je mnohem víc starších filmů a seriálů, které by mohly posloužit jako předloha a pevně doufám, že jsme se do minulosti nevracely naposledy :) Jinak já se rozhodla pro účes, protože ho mnohem víc využiji a s malou infuzí dia předem počítám. Uvidím, jak daleko se v hledání dostanu, ale ten účes bych vážně chtěla :D

      Vymazat
  15. Mohla bych poprosit o barevný kód u béžových bot v lokaci Přes oceán? (Já našla úplně jinou barvu, která mi tam nesedí k ničemu a to odstín 63)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude nejspíš můj omyl, v tom množství oblečení, které k sobě musím zkombinovat (a že je to fakt chaos), abych vám sem náhledy mohla dát co nejdříve, se mi tam zkrátka vloudila chybička (určitě ne první ani poslední). Boty č. 70 tam mám 2x a vypustila jsem boty č. 63. Hluboce se omlouvám, ale opravovat to už nebudu, díky za pochopení ;) :D

      Vymazat