úterý 5. prosince 2017

Kolekce spodního prádla


Čerstvá zásoba spoďárů je tady !!! Hurá na nákupy !!!




12 komentářů:

  1. Teda půlka kolekce za dia, a zbytek nic moc, takový předražený bombardaky nepotřebuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ostatně dalo čekat :D Vykoupím co je za dolary, za smaragdy jen to co se mi bude líbit a hotovo :D

      Vymazat
    2. Je to po třetinách, dolary, smaragdy, dia.. kdyby bylo po mým, tak najraději aby v kolekcích byly trojnásobný až pětinásobný ceny za dolary, aby nebylo hned vykoupeno a každý si mohl koupit hlavně to, co se mu líbí.. navíc bylo by i víc bodů :) takto za dolarový málo to většina vykoupí skoro jedním dechem a je po útratě :(

      Vymazat
    3. Vidím to stejně, taky bych klidně brala vyšší ceny za dolarový položky a míň těch smaragdových a diamantových. Jen nějak ztrácím naději v to, že někoho vůbec zajímá co bychom chtěly my :(

      Vymazat
  2. Nojo no když byla před pád dny ta Victorka tak to museli nějak "napodobit", byla bych ale radši, kdyby vybrali nějaké modely z přehlídky a ty pak překreslili :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a já chci křidýlka :( :D Jinak mě ty spoďáry tak nakoply, že jsem u pečení lineckýho sjížděla písničky z Burlesque :D :D :D

      Vymazat
    2. Přesně křídla bych brala taky :) ... doufám že si nic nespálila :D

      Vymazat
    3. Jeden plech byl teda o chlup, ale dala jsem to :D

      Vymazat
  3. S ohledem na večírky myslím, že více variant spodního prádla už je dávno zapotřebí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda večírek ještě neměla, ale s nízkou frekvencí přídělů spodního prádla už mám některý kousky pěkně řídký :D :D :D

      Vymazat