pátek 15. prosince 2017

Novinky v salónu krásy ???

Na Instagramu se nám objevil nový spoiler a informace o připravovaných novinkách v salónu krásy...

Volný překlad zní asi takto...

Prosinec je kouzelný měsíc! To znamená, že náš make-up by měl být mnohem krásnější a elegantnější. Proto jsme povolali jednoho z nejlepších make-up umělců, aby nám s tím pomohl. Jste připraveny?


Nevím jak vy, ale já připravena rozhodně jsem, nějakou změnu už ten náš budoárek krásy potřebuje jako sůl. Teď jen aby to byla změna k lepšímu :))). Jsem zvědavá, jestli se inovace bude týkat jen líčení nebo nám přibudou i části obličeje ?


20 komentářů:

  1. i want lips, eyes and nose cuz i need them so much, i dont really like this from salon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'm also looking forward to the new stuff for us ;) ♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem na to zvědavá, salón krásy už něco nového potřeboval. Doufám, že budou na skladě i nové nosy, nějaký slušivý rypáček by se hodil :D

      Vymazat
    2. Nový nos bych také potřebovala, a oči taky, než se dohrabu k těm z pořádání večírku to bude ještě nejmíň rok:D

      Vymazat
    3. S kukadlama jsem zatím spokojená, ale pokud by byly nějaké lepší, ráda je vyzkouším :D

      Vymazat
  3. I smell like 30 dia per one face...

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám že nebude vše jako vždy za dia ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se toho bojím, není tu zvykem, zvlášť v poslední době, dávat cokoliv jen tak. Vždy je potřeba na tom vydělat :(

      Vymazat
  5. Trošku mi přijde, že předělaly barvy očí? Ty, které máme teď na Ladyně mi přijdou víc fuj a zářivý. :D Každopádně jim v nových částech obličeje moc nevěřím, pamatuju si, jak jednou bylo každé očko jinak velké a i trošku měly jiné tvary. :/ O pusách nemluvím - ladyna pak nemá moc bradu, nebo jsou tak divně nakreslené, že na ní prostě vůbec nesedí. :/ A upřímně, líčení? To je asi jediná věc, kterou vůbec neměním. :D NO ALE VYPADÁ TO I NA NOVÉ ŘASY!? Ty vypadají fakt luxusně! Ale je mi jasný, že ve zmenšené (Lady) verzi to už nebude taková pecka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, taky si pamatuju tu ufouní invazi na LP :D. Některé části obličeje stály fakt za to, myslela jsem, že si to snad přece ani nikdo na ksicht nemůže narazit, potom jsem jen zírala, kolik se mezi náma našlo masochistek. Jedna kreaturka lepší než druhá :D. No jsem opravdu zvědavá, jestli se změny v salonu budou týkat jen make-upu, jak napovídá info u spoileru nebo budou ve hře opravdu i celé nové části obličeje, čemuž by zase napovídal samotný obrázek. Je to celé trošku zavádějící, tak se budeme muset nechat překvapit :D

      Vymazat
  6. Dúfam že budú aj nové účesy, aj keď vyzerá to tak že asi nie :(

    OdpovědětVymazat
  7. Musím se obrátit na tento jediný aktivní web. Jsem jediná, nebo nejde ladypopular?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hra mi jde, ale je pravda, že teď poslední 2 dny se mi hodně sekala a často mě to vyhazovalo z ní vyhazovalo. Musela jsem se opětovně přihlašovat. Vím, že víc holek mělo podobné problémy. Pokud ti nejede vůbec, zkus se obrátit na podporu ;) Snad se tvůj problém brzy vyřeší ♥

      Vymazat
  8. Ahoj, iba som chcela informovať že teraz robím večierok a pozývam hostí, logicky :D ? A pred tým ako hra blbla alebo čo to bolo, tak keď som pozývala hostí tak mi ukazovalo že invite_to_party .. Ale po tom mi začalo ukazovať invite_to_party_1 , že by nás čakal nejaký druhý večierok ? Hmm ... Alebo už totálne blúznim ...: :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by konečně svatba? :D Třeba nám chystají rozlučku se svobodou :D Díky za info ;) ♥

      Vymazat
    2. Aj ja si hovorím že by to už konečne mohla byť svadba :D Za málo ♥

      Vymazat
    3. Uvidíme, co na nás chystají ;) Hezký večer ♥

      Vymazat