čtvrtek 28. prosince 2017

Kolekce Nových Účesů






12 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí účes 12 a pak 125.. "nejmíň" 13

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jen to mám opačně, mně se nejvíc líbí ten 125, potom 12 :D

      Vymazat
  2. škoda, že jenom jeden za smaragdy

    OdpovědětVymazat
  3. At least we got one in exchange of emeralds, thanks for the info tho! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď tam ještě bliká nějaké new, jak kolekce

    OdpovědětVymazat
  5. Účesy jsou krásné, ale moc se mi nelíbí, že jsou 4 akce a ve všech se používají diamanty nebo smaragdy. Připadá mi, jak kdyby z nás chtěli vstřebat co nejvíce peněz a tímhle mě celkem zklamali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nezdá, to tak prostě je. Všechny akce jsou dělané tak, aby na nich hlavně vydělali ;)

      Vymazat