pátek 29. prosince 2017

The Get Down - nástřel akce

Copak to asi bude ???  Tak se nám to trošku zúžilo a dle předpokladů byl jeden z outfitů VIP dárkem na měsíc leden. Tudíž nám ve hře zůstalo 5 outfitů a 5 účesů pro lady...





a nesmíme opomenout ani snoubence, i na něj tu máme jeden apartní outfit i s účesem :)))...




50 komentářů:

  1. Ty 4. vlasyyyy 😍😍😍 doko

    OdpovědětVymazat
  2. No , já to vidím na akci, co je zroutík dia,že by tabulka3x3, protože takhle pěkné účesy jen tak za nic nedají,nebo že by dárečky, nějak se mi zdá ,že jsme ještě vločky nesbíraly ,jako jiné zimy:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tabulky mě taky napadly, na dárečky je tam toho málo, každý outfit je jen v jedné barvě. Kdyby teď nebyl solitaire, tak by to mohl být i ten, ale doufám v pevné dušení zdraví našich kreativců a v to, že nám ho sem nepísknou 2x po sobě a tipuju spíš na ty tabule. :D

      Vymazat
  3. Nebo superhrdinky.. je toho na ně dost... Líbí sem i vysoký culík.. a Kopretinový věneček :-) Ten jsem ale viděla na jiném blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už sem ti sem hodila i ten věneček, včera už jsem spěchala a nějak jsem na něj pozapomněla. Ach ten čas, ten čas :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Na ostrovy je toho málo, každý outfit je jen v jedné barvě, já bych taky sázela na ty zpropadený tabule :D

      Vymazat
    2. Ještě mě napadla kostka, ale na tu je tam zase moc nových účesů. Pořád se to vrací k těm tabulím...

      Vymazat
    3. Nesnáším tabule :(( kéž by nás jednou mile překvapili ...

      Vymazat
    4. To mi povídej. Mohli by zas po dlouhé době vymyslet nějaký nový druh akce, ať se nám tu dokola netočí jen pořád to samé.

      Vymazat
    5. superhrdinky ne, když je tam i ten chlap...

      Vymazat
    6. V pirátech z Karibiku byl právě i chlap a taky to bylo formou Superhrdinek. Potom se v tom vyznej :D

      Vymazat
  5. moc bych chtěla nějaký nový účes (ten 4. je úplně nádherný), ale myslím, že nám zase dají ty strašné tabule :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ten pocit, že jen tak nám to nedají. Ale neboj, kdyby to náhodou nedopadlo, budou další účesy a příště to určitě vyjde ;)

      Vymazat
    2. mohli by vymyslet nový druh akce... :)

      Vymazat
    3. To si myslím i já, pořád se tu dokola točí pár typů akcí a nějakou novinku už by to chtělo jako sůl :)

      Vymazat
  6. Je to divné, poněvadž tady se jedná o samé účesy jako odměny, což není u tabulí úplně běžné .. většinou je tam 4-5 destinací s nábytkem a více prvky, ale tohle bych možná ukazovalo i na superhrdinky vzhledem k různorodosti kostýmů. Uvidíme, jsem napnutá jak kšandy, každopádně superhrdinky by byly super, většinou dokážu bez problémů sesbírat první 4 destinace a kdyby v jedné z nich byl ten bombastický účes ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brala bych cokoliv, jen ne tabule a solitaire :D Sákryš, že by to nakonec fakt byly ty superhrdinky? To by bylo super, teď si mi nasadila brouka do hlavy :D

      Vymazat
    2. Solitaire nebude podle mě určitě, by se jim polovina LPMA vzbouřila :DD XDD buď tabule nebo možná ty supermodelky .. ? Každopádně v případě tabulí do toho nevrazím ani šutr, stačí teď ten vysávací smragdo-solitaire ... Mohli by nám udělat taky jednu radost :DD kdy myslíš, že to vypukne? Je možné, že dnes?

      Vymazat
    3. No já bych se bouřila mezi prvníma. :D Vůbec netuším, kdy to vypukne, ale všechny věci už jsou ve hře, stačí to jen spustit. Tak uvidíme ;)

      Vymazat
    4. Ještě se musí počítat s jednou věcí, je konec měsíce a tudíž je tu i možnost, že jeden z těch outfitů může být nový VIP dárek na měsíc leden. Jestli to tak ale je a který, to se ukáže až zítra.

      Vymazat
    5. To by smysl dávalo ... Nemohl by totiž jeden outfit být bez účesu. Tím pádem to vidím na tabule - 5 destinací s pěti účesy :((

      Vymazat
    6. Mě to právě napadlo, protože mi neseděl počet outfitů a účesů.

      Vymazat
  7. Minule bylo superhrdinek 7, teoreticky by mohli počet destinací zkrouhnout na 5 a tím nám dát menší šance dostat se v akci dál, ale spíš to vidím na jejich tolik oblíbené tabule, kde na nás vytřískají vše a na odměnách si opět pošmáknou jen diamantové ladies :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať to beru z kterékoliv strany, tak mi z toho taky pořád vychází ty tabule :( I když bych se opravdu moc ráda mýlila :D

      Vymazat
  8. Mě napadá akce jak byli piráti, nebo superhrdinky :( Každopádně 4. účes je úžasný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš Piráti z Karibiku? To byla taky akce typu supermodelky myslím ...

      Vymazat
    2. To je pravda, Piráti z Karibiku byli taky formou Superhrdinek. Počítala jsem to a i se snoubencem tam tenkrát bylo 7 outfitů, tady by to teď bylo o jeden míň, ale úplně vyloučený to není. Pořád jsou tudíž Superhrdinky ve hře, tak buď to a nebo tabule. :)

      Vymazat
    3. Páni, teď jsi mi teda pěkně zamotali hlavu s tím snoubencem :DD minule byl outfit Jacka v těch superhrdinkách jako jeden navíc, tak že by se nad námi vážně smilovali a vyhly by jsme se tabulím?? To by bylo super.

      Vymazat
    4. *zamotala
      Nesnáším slovník xdd

      Vymazat
    5. No vypadá to, že se nám Superhrdinky vrátily do hry. To by bylo super, třeba to ještě klapne :D

      Vymazat
    6. Držím palce!! ✊✊✊

      Vymazat
  9. Já už to chciiiii! 😂😂😍 Omgggggg 😶🙄❤️🖤 nás trápí nehorázně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja už sa tiež neviem dočkať noviniek!! :D

      Vymazat
    2. Nemůžou nás napínat donekonečna, já myslím, že už je to na spadnutí, holky ;) Teda aspoň doufám, snad nebudou čekat až do toho 11. na skončení solitairu :D

      Vymazat
    3. Já myslím, že klidně jo :D

      Vymazat
  10. I would rather have the boards -- the superheroes takes way more diamonds to finish. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'd rather superheroes. We'll see what they have for us ;)

      Vymazat
  11. 3x3 for sure... they start to be really greedy,the 1st table will be a horrible one and the beautiful one will be the last...

    OdpovědětVymazat
  12. https://i.pinimg.com/564x/6a/e5/cf/6ae5cf6bbb8d5aea4d118068cc3b36e1.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/d6/94/f9/d694f9a400311629baf764d1eef3035a.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/e9/8c/a6/e98ca6f13112ba0b1b273efb94420e71.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/41/c4/17/41c41741f6bff7aa37d619c566d7bf0e.jpg

    OdpovědětVymazat