sobota 30. prosince 2017

Nové make-upy v prosinci NEBUDOU !!!



Na instagramu se objevila tato zpráva...

"Před pár dny jsme vám ukázali některé nové make-upy, které jsme chtěli přidat v prosinci. Bohužel jsme museli odložit jejich start, protože výsledek nevyhověl našim očekáváním. Chceme, aby naši hráči měli jen to nejlepší a nechtěli jsme přidat něco, co není dost dobré. Na obrázcích to vypadá perfektně, protože náš umělec uspořádal všechny součásti, které byly jinak uspořádány pomocí programu. Doufáme, že to pochopíte!"

A tady originální zpráva...

"Couple of days ago we showed you some new make-ups, that we wanted to launch this December.
Unfortunately we had to postpone their launch as the result didn't meet our expectations.
We want our players to have only the best and we didn't want to add something that is not good enough.
On the images all looks perfect because our artist arranged all of the components were arranged using a program.
We hope you understand!"

Vypadá to, že si na nové položky do salónu krásy ještě chvilku počkáme. Kdo si počká... ;)

6 komentářů:

  1. Tak to jsem zklamaná. Na nový facelift jsem se nedočkavě těšila :( Ale však já si počkám, coby ne. Na svatby taky čekám už jakou dobu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se na ten nový výbrus ksichtíku těšila, ale než vypadat jako ufo, to si raději počkám :D Jen ať si s tím pěkně pohrají a udělají z nás přincezny.... NE... KRÁLOVNY :D :D :D

      Vymazat
  2. Nic ve zlém Isi :D ale už mi tak nějak došlo, že v tom prosinci to prostě nestihnou, přece jen teď jsou tam účesy a stejně 31. prosince, to by opravdu nestihli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono je spíš otázkou, jestli to bude i v lednu. Nikde se tam o konkrétním datu nezmiňují a podle všeho se vyskytl problém, který bude k vyřešení potřebovat nějaký ten čas. Snad nás nebudou dlouho napínat a co nejdříve nám do salónu přibudou, alespoň tedy mnou, tolik očekávané nové položky ;)

      Vymazat
    2. 2. půlka ledna si teda myslím já. Však mezitím se dají našetřit nějaké ty smaragdy po solitairu, ještě že to nebylo hned v prosinci

      Vymazat
    3. Přesně tak, taky šetřím, až se ze mě kouří :D

      Vymazat