pondělí 1. ledna 2018

VIP Dárek - LEDEN

Kdo v měsíci lednu utratí 700 diamantů, může se těšit na tento outfit...


18 komentářů:

  1. Tak už víme, jaký outfit se nám tam zatoulal :) teď ještě ten zbytek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že nejde o nákup diamantov ale o ich míňanie ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to opravila, díky za upozornění ;), ve finále to vyjde ale nastejno :D

      Vymazat
  3. Tak oproti minulomesačným krásnym šatám, za ktorými som plakala nič moc :D

    OdpovědětVymazat
  4. Poprvé VIP outfit, který se mi fakt nelíbí. To tam nemohli dát něco hezčího? :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát se moc nepředvedli, za 700 dia bych taky čekala něco extra ;)

      Vymazat
  5. No nelíbí se mi to také,na VIP outfit, to není hezké,mají dát krásné věci za tolik dia ,co se tam dají♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ze všech měsíčních outfitu se mi tohle líbí zatim nejvíc. Jak už jsem jednou psala - jsem metalista a tohle je zatím mému stylu nejblíž. A ty kalhoty, ty jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak super, je paráda, že si tady každý najde to svoje ;) Můj šálek kávy to zrovna není, já jsem holt ujetá "princezna" :D. Pocitově mi to ale přijde za 700 dia málo. Chtělo by to něco přidat, pořádný háro, elektrickou kytaru nebo aspoň netopýra :D

      Vymazat
    2. Ano souhlasím s Tebou Isabellka měli ještě něco přidat,aby to stálo těch 700 dia,je to takové chudé,ale každému se líbí něco jiného♥♥

      Vymazat
    3. Zase je ale pravda, že dřív za utrácení diamantů holky nic nedostávaly. Tohle je to pro ně určitě milé zpestření a alespoň malá kompenzace ;)

      Vymazat
    4. Jo, je fakt, že třeba ta elektrická kytara, nebo něco takovýho by se hodilo, to bych jen uvítala :D

      Vymazat
    5. Ta tu ale tuším dokonce už někde je, myslím, že byla součástí nějaké bundy :D

      Vymazat
    6. Jo, je tu jedna, ale další by neuškodila :D

      Vymazat
  7. Já si myslím, že Oplinka ten dárek mít bude :D I když ho nechce...

    OdpovědětVymazat