středa 17. ledna 2018

GRAMMY Kolekce



GRAMMY Kolekce je konečně tady !!!




Kdo si počká, ten se dočká, aneb konečně jsme se dočkaly těchto dlouho očekávaných hadříků...




Outfit č. 1... šaty + boty + náušnice + náramek na nohu...




Outfit č. 2... šaty + boty + náušnice + náramek + prstýnek...





Outfit č. 3... šaty + boty + kabelka + rukavice + náušnice + nehty...




Outfit č. 4... šaty + boty + ozdoba do vlasů + náušnice + prstýnek...





Outfit č. 5... šaty + boty + náušnice + náramek...




Předlohy... dohledala Siberika ♥...





52 komentářů:

  1. Pět barevných kombinací. Vždycky mi přijde, že minimálně jedna jejich barevná kombinac je strašná prasárna. :D Ale ty šaty rozhodně vypadají skvěle! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postupně to sem přidám ;) Na obrázek jsem vybrala barvy podle předloh, ale nějaká prasárna se tam pro tebe taky najde :D. Kupodivu ty šaty jsou samy o sobě tak krásný, že i v té prasácké barvě to nevypadá vůbec blbě :D :D :D

      Vymazat
    2. No, tak to se nechám překvapit! :D

      Vymazat
    3. Udělám večeři a pustím se do toho ;)

      Vymazat
    4. Hotovo, je to tu komplet ;)

      Vymazat
  2. Tak to jsou jedny nejkrásnější šatů, které jsem kdy na LP snad viděla. ♥ Snad za ně nebudeme, muset zaplatit spoustu diamantů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to taky pevně doufám, jsou vážně krásné, ty stojí za hřích :)

      Vymazat
  3. Šatičky nevypadají zle, záleží na tom, co bude za akci, tabule vylučuju, ty byly teď, tak je snad nenapadne frknou znova, napadly mě ostrovy ,ale na to se mi toho oblečení zase zdá málo, že by malá speciální kolekce, ta by byla fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málokdy se mi stane, že bych neměla ani tu nejmenší představu. Ale tohle je přesně ten případ, přiznávám, že fakt nemám tucha :D Věci jsou to ale excelentní, jen aby takové nebyly i ceny (v případě kolekce) ;)

      Vymazat
  4. We once had the "labyrinth" type of event (with rolling dice and stuff), and each item was in about 5 colors, so it's the only option if this is all :/ but still, the main prize is missing... interesting XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I don´t know what it is. But things are amazing :) ♥

      Vymazat
  5. škoda že je to tak v tmavých barvách :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi vůbec nevadí, většina z modelů je transparentních, tudíž pod tím budou prosvítat části těla a oblečené to vypadá opravdu skvěle ;)

      Vymazat
  6. Žeby to bol teleport?? Ale kde sú hlavné odmeny, žeby účesy?!? ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účesy tam nejsou, leda by je do hry dodaly dodatečně, ale nepamatuji, že by se to někdy stalo a ani nic dalšího jsem zatím nenašla. Jen těchto 5 outfitů...

      Vymazat
  7. Napadá mě leda teleport, ale to by společně s outfity vylezly přeci i účesy nebo aspoň nábytek ... Tohle vypadá spíš buďto na nějaké speciální karty v pěti týdnech, nebo snad na nějakou kolekci? .. rozhodně je to zapeklité.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účesy ani nábytek jsem nenašla. Bůhví, co se z toho vyklube a jsem na to vážně zvědavá.

      Vymazat
  8. je to podle všeho cestování časem. kdy bude zase ta velká tabulka a postupně se budou otevírat země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše by tomu nasvědčovalo, ale s jistotou to říct nemůžu.

      Vymazat
  9. Ostrovy, teleport, kolekce, Fashion week... Můžeme jen hádat :D Zajímavé hadříky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hadříky jsou to super, aspoň jeden mít tak doma ve skříni :D

      Vymazat
    2. taková plesová kolekce... nebo by to mohli darovat :D ale kolekci bych se nedivila :)

      Vymazat
    3. Uvidíme, co se nám z toho nakonec vyklube :D

      Vymazat
    4. u prvního outfitu tam máš ještě náramek na noze :D

      Vymazat
    5. A nemáš ho napsaný tam co outfit obsahuje :D

      Vymazat
    6. A nášnice :D další chybička ale stát se to může každému ;)

      Vymazat
  10. Podle mě to nejsou ostrovy, u těch má přeci každá země také jako hlavní odměnu účes, ne? Takže já osobně si myslím, že tohle vypadá opravdu čistě na oblečení, což by mi ukazovalo opravdu na nějakou kolekci ... Protože jestliže tam není k tomu žádná hlavní odměna, nemůže to být žádný klasický typ akce, který my známe. Takže si myslím, že se musí jednat o nějakou speciální kolekci, která bude zase z poloviny celá za dia ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám vůbec tušení, co by to mohlo být. Pro mě je trošku zavádějící, že do jednotlivých outfitů vše tak dokonale sedí. Počet barev, počet kusů... V kolekci to většinou bývá takový "mišmaš", hlavně co se třeba doplňků týče a je problém to takhle přesně nakombinovat. Tady je to do sladěno do posledního puntíku a nikde nic nepřebývá. To by mluvilo spíš pro nějakou akci, ale chybí ty hlavní odměny. Budeme si holt muset počkat a uvidíme, co se z toho vyvrbí :D

      Vymazat
    2. Teoreticky by šaty mohly být hl. odměna jako v teleportu s třešní, ale v prvním posledním sbírat ,, jen" 15 věcí je málo. Pořád čekám účesy nebo pozadí :D ale možná vymyslí něco jiného. Ale kolekce to bude nejspíš, dárky podruhé za měsíc nedají :D

      Vymazat
  11. It's the Glam Collection! And there is also a male collection! Get ready!

    OdpovědětVymazat
  12. Bude to kolekcia, zbohom všetky nádeje, že niečo získam bez dia :D http://angelsonladypopular.blogspot.sk/2018/01/spoilers.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už ji tu máme a není to tak hrozný, jak jsem po shlédnutí věcí čekala. Jako vždy vykoupím vše za dolary a za smaragdy jen to co se mi bude líbit. Určitě chci ty zlatý šaty, na ty už si brousím zoubky a jsou tuším jen za 18 sm. No nekup to :D

      Vymazat
  13. anooo bude kolekceee ale myslím si že bude dost za smaragdy že tam toho za diamanty ani tolik nebude a začne 100% dnes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už ji tu máme se vší parádou, tak honem na nákupy ;)

      Vymazat
  14. ..já si tipnu, že budou ostrovy a tam ještě nějaké překvapení jako odměny, jestli ty opravený plastiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, že odepisuji až teď, skočil na mě bacil a na počítač nebyl čas ani nálada :D. Jinak jsem moc ráda, že se nám z toho vyklubala kolekce. Přepokládám ale, že ostrovy budou co nevidět, těm nejspíš neutečem :( Co se týká nových faceliftů, tak zatím jsou informace dost zavádivé. V prosinci vyhlásili stop stav, tak jsem je čekala v lednu, ale vzhledem k tomu, že se blížíme konci měsíce a držtičky nikde, budeme si muset ještě počkat :)

      Vymazat
  15. Takze chvalabohu je to obchod a mozeme nakupovat a som rada ze nie vsetky veci ktore su pekne su neni len za diamanty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z obchodu mám taky velkou radost, když jsem věci viděla, taky jsem měla strach z nějaké další "žroutskodiamantové" akce. :D

      Vymazat
  16. Takže nakonec je to opravdu kolekce , ani ty ceny se mi nezdají nějak přehnané a pěkné šatičky se tam dají zakoupit i bez dia, jen ještě mohli dát nějakou tu kabelku a ne jen jednu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem mile překvapená, tak šup šup na nákupy, ať zase naženeme nějaký ten bodík do popularity ;)

      Vymazat
  17. Ahoj Isabell:) ďakujeme za tvoju námahu a snahu:) si fakt šikovná...:) ale mám otázočku, nemáš náhodou nejaké info ohľadne pripravovanej kolekcie svadba??? vopred dík zlatík..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za tvoji návštěvu ♥ a za trpělivost. Jak byla chvilka času, doplnila jsem informace k připravované svatební akci. Už to tu máš ;) Hezký den ♥

      Vymazat
  18. No teda šaty nic moc. Líbí se mi jen ty poslední dvoje a to navíc jen v černé barvě :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem spokojená, je za to spousta bodíků do popularity, tak skoupím co jde :D

      Vymazat
  19. Já sem nadšená, oboje šaty co se mi nejvíc líbily jsou za doláče a celkově mi kolekce přijde hodně povedená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, tohle se opravdu povedlo a každý bod k popularitě se počítá ;)

      Vymazat