sobota 27. ledna 2018

Kolekce "Módní týdny pro něho"


A už tu máme i očekávanou kolekci pro našeho "Mazla"...





13 komentářů:

  1. Docela zajímavá kolekce pro snoubence.Doufám,že mému miláčkovi koupím toho hodně a nebude to za dia:DHlavně co se mi líbí..Jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, je to takový "meh", ale co bysme pro bodíky popularitky nekoupily. :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bodíky dobrý, každý bod se počítá:)jinak to také není úplně můj šálek kávy, nevím proč tam zase jsou kalhoty,jako když v nich čeká velkou vodu:d ale něco vyžírkovi koupím , aby mi nefňukal:D,že nic nemá:)

      Vymazat
    2. Co půjde, tak nahážu do šatníku právě jen kvůli bodům, jinak ho stejně moc nepřevlíkám. Chudáček můj zanedbanej :D

      Vymazat
  3. Mám k tomu jen jeden dotaz. Pouze jediný. CO stojí na těch ponožkách 5 diamantů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patrně se jedná o luxusní model a ještě budou asi celé zlaté ,jinak si tu cenu také nedovedu vysvětlit.

      Vymazat
    2. :D :D :D Nejspíš speciální funkční materiál vyvinutý pro NASA s příměsí diamantových vláken, se samořídící termoregulační schopností od -200 do +200 °C a protizápachovou úpravou. A v případě, že už nás budou bolet nohy nebo se nám nebude chtít chodit, jsou vybaveny unikátním samochodným zařízením :D :D :D

      Vymazat
    3. bod pro tebe
      a pro NASA
      :D

      Vymazat
    4. Každej bod dobrej ;) :D :D :D

      Vymazat
  4. Jen to, že jich má v šatníku akutní nedostatek a chodí bos :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, takže když konečně nějaký fusekle hodí do placu, je potřeba tu cenu pořádně osolit :D :D :D Jestli ona to nebude nějaká zkouška od našich milých kreativců, schválně, kolik z nás je ochotných ty dia za ty ponožky dát. Podle toho se potom dají nahodit ceny i na všem ostatním a za chvilku budeme mít vše jen za dia :D Důležité !!! Holky, hlavně ty fusekle nekupujte !!! :D :D :D

      Vymazat