pátek 2. února 2018

Beyoncé´s 2018 Grammy Awards Look





27 komentářů:

  1. Ok jakože se docela předvedli s tím, že ti pak dají dalších 20dia. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom je ten fór :) 30 dia zaplatíš za outfit, který by tě v normalni kolekci vyšel na 15. Takhle to jenom vypadá, že ti dávají něco 'k dobru'.

      Vymazat
    2. Ale tam je "kupte 30 diamantů" - né zaplaťte za šaty, ne?.. Takže máš outfit a (zřejmě teda) 50 dia, ne?

      Vymazat
    3. Vůbec nevím jaký bude princip, trošku mě tam mate to slovní spojení "můžete vyhrát". To by se chtělo zeptat někoho, kdo tuto nabídku využije a tudíž bude mít přesné informace ;)

      Vymazat
    4. Jojo koupíš si 30 dia a dostaneš šaty a ty kravinky kolem zdarma + 20 dia ... takže zaplatíš 30 a máš 50dia + šaty :)

      Vymazat
    5. A nic víc? :) taky mě zarazilo to "můžete vyhrát".. bych čekala ještě nějaký bonusy k tomu :D (ale to jim asi moc fandím :D)

      Vymazat
    6. Tak prostě dostaneš vše co je na tom obrázku co můžeš získat :D jako co bys víc chtěla vlastně "zadarmo" když dia pak využiješ v teleportu nebo někde jinde :D

      Vymazat
    7. Tak to je určitě ta lepší a přijatelnější varianta ;) Díky moc, Maggie ♥

      Vymazat
    8. Podle mě tím chtějí vyslyšet holky, keré kupují dia přes sms a doteď se na ně akce nevztahovaly. Aby taky měly svoji HH.

      Vymazat
    9. To je docela dost možný. Dobrý postřeh, Leni ;)

      Vymazat
    10. tak jsem se nakonec překonala a šla do toho taky... :) fakt se mi to vyplatilo takových dia a všechny je využiju v teleportu už mám skoro celou 2 <3

      Vymazat
  2. It looks like LP is going to die really soon, by those "promotions" I understand that ladies stopped buying dia and they are really crazy about this fact!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The game is really just about the number of diamonds :(

      Vymazat
  3. Jo je to vtipný, až na to že nejde koupit "30 dia" Nejmenší možný nákup je 11 diamantů za 25,- ,takže buď 3x11, nebo rovnou 62 za 126,-. Takže ty prachy stejně nakonec dostanou :D
    A je to jak píše Maggie výše. Koupíš modráky a dostaneš šaty + 20 dia navrch ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi jasný, že na tom určitě tratní nebudou, oni jsou vůbec velcí špekulanti. Já vždy myslím, že už jim došly nápady a oni vždy překvapí a jsou schopni přijít s ještě větší jalovinou :D :D :D Díky za upřesnění ♥

      Vymazat
    2. Tahle akce tu už byla :) s tou "indiankou" nebo jak to nazvat :D

      Vymazat
    3. Jo jo, taky si to mlhavě vybavuju, určitě by se to tady na blogu dalo i dohledat. ;)

      Vymazat
    4. já sem to chytla ještě s přidanými diamanty takže jsem koupila 11+9 zdarma + jsem koupila dalších 11 ale ty už byly bez toho takže mi to krásně vyšlo

      Vymazat
    5. Týýý jo, tak tomu se říká štěstí. Tak je hlavně dobře využij ;) :D

      Vymazat
  4. Nechápu jak jsem to mohla koupit... upřímně ,, zpátky" 20 diamantů, nic moc. :// Outfit sám k sobě špatný ve finále není, ale stejně. Teleport vypadá mnohem lépe. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase lepší něco než nic, za nákup diamantů bys jinak dostala prd, takhle se ti to aspoň trošku zúročí těma hadříkama a pár diamanty a bonusy k dobru ;)

      Vymazat
    2. Nu, aspoň sis koupila dia, který právě v tom teleportu můžeš využít. :)

      Vymazat
  5. zítra dárek rty <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je mám v salónu, jen bych raději nějaký pěkný nosánek :D

      Vymazat