sobota 10. února 2018

MANGA Kolekce



A máme tu očekávanou "MANGU"...




Ve hře máme 6 outfitů (vytuněných do poslední maličkosti), každý outfit v šesti barvách... Zároveň se předem omlouvám všem nadšeným příznivcům Mangy a Anime, do dnešních dní jsem měla jen matnou představu o tom, co to vůbec je (já holt vyrostla na Rákosníčkovi) a tudíž jsou pro mě tyto hrdinky velkou neznámou. Outfity jsem sestavila dle svého nejlepšího vědomí a svědomí a snad jsem se nedopustila nějakého hrubého módního přešlapu :))) Vše postupně doladím...

5 "účesů" co se jako účesy jen tváří, jsou doplňky a najdete je v šatníku...

Anime outfit č. 1...



Anime outfit č. 2...



Anime outfit č. 3...





Anime outfit č. 4...



Anime outfit č. 5...





Anime outfit č. 6... (zatím se nepodařilo dohledat přesnou předlohu)




Předlohy našla Siberika a David, velké DÍKY ♥

68 komentářů:

  1. Omg, ty květinový šaty??!! 😍😍😍 A ten hnědý cop?! To musím mít! ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty květinový šaty jsou bomba, o účesech ani nemluvím, mně se zase líbí ten bílý rozbuch :D Jestli takhle bude vypadat i ten zbytek, máme se na co těšit ♥

      Vymazat
  2. Those hairstyles are a bit strange, but the dress is wonderful!

    OdpovědětVymazat
  3. ty šaty jsou opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou úžasné, jsem moc zvědavá do jaké akce nám je dají :)

      Vymazat
  4. Este o rochie de flori foarte frumoasă și specială, dar acest lucru sa întâmplat sau un cadou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I don´t know yet, I only have these pictures. We have to wait ;)

      Vymazat
  5. This is the dress site.http://lenakozhina.com/ip

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem opravdu zvědavá, co z toho bude a že sis vytvořila blog mi vážně nevadí ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ať to darujou :D Zdarma xDDD Po nich ccu asi moc, že? Ale za účesy cokoliv :D

    OdpovědětVymazat
  8. TY ÚČESY JSOU BOŽÍ!! Tak to si myslím k nim kdyby jich bylo víc teleport, nebo ostrovy a nebo dát na pár dní do obchodu za dia což by byla nejlepší volba xd zrovna šetřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že teleport teď na chvíli dají zase k ledu, očekávat nejspíš můžeme cokoliv z ostatních typů akcí. Osobně jsem velmi zvědavá, do čeho nám to šoupnou :D

      Vymazat
  9. Ja tento mesiac očakávam rozhodne Fashion Weeks - už je najvyšší čas nie? :) Možno do tejto kategórie by som zaradila vysoké boty s kabelkou, možno cop - ako odmenu z tradičnej módnej krabice.
    A taktiež ešte čakám nejakú Valentínsku záležitosť okrem aktuálnych svadieb - tá gondola vyzerá dosť romanticky a aj šaty.
    Čo sa anime týka, potešilo by ma keby bolo outfitov aj bláznivých účesov (ako ten biely) viac, v tom prípade by som typ akcie odhadovala na superhrdinky. Dávno neboli. No zatiaľ môžme len hádať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fashion Weeks, Valentýn a Anime do Superhrdinek, tak nějak bych to viděla :D Taky už dlouho nebyl speciální balíček šťastných karet. Vážně netuším co se z toho vyklube, ale jsem na to upřímně zvědavá. ;)

      Vymazat
    2. Šťastné karty ma tiež napadli pri pohľade na ten nábytok z Benátok

      Vymazat
    3. Ještě by to mohly být "Dárky", budou tam šaty, účesy i nábytek a loni v únoru jsme je sbírali. Že by se nám historie opakovala? :D

      Vymazat
    4. Dárky by to mohly být, letos jsme srdíčka ještě nesbíraly, takže očekávám, že budeme:D

      Vymazat
    5. Taky sázím na dárky, Val ;)

      Vymazat
  10. https://cdn.img-conv.gamerch.com/img.gamerch.com/grimmnotes/1496231165001.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/21/c7/e7/21c7e7cc8cb52fab822f024443ee6a1e.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/aa/54/ef/aa54efa48d05f8a56d5905495da65c51.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/0c/4f/25/0c4f25e190c2b7f116bae6e171057ae3.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/23/33/fd/2333fdeb3d7ff81cd4fd24081b3f6f3b.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Great job again ♥ Thank you, dear ♥

      Vymazat
    2. ♥♥♥♥♥♥♥♥ Thank You ♥♥♥♥♥♥♥♥

      Vymazat
    3. https://i.pinimg.com/564x/5c/b4/88/5cb4883d450293f5ae94eb6975306e73.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/3d/b1/02/3db102a761a59597f78a7384a3e8c432.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/79/af/1f/79af1fd587e616bd3a6495acbb6e945a.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/09/89/32/098932d53aa207a7d25e62104bcc59a7.jpg

      Vymazat
    4. Amazing work, Siberika, big THANKS again !!! ♥

      Vymazat
    5. Siberika, do you know from which anime/manga are these costumes? Thanks...

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  11. Já nevím, co si o té manze myslet... Vůbec se mi to nelíbí, ale mít to chcu :D Doufám že účesy budou k valentýnu, ale u mangy by mohly být vzhledy, páč tam mají ty mega oči... Nic moc to nebude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně anime a manga taky nic moc neříká (jsem holt stará konzerva), ale těším se na ty Benátky :D

      Vymazat
    2. asi tak :D vím co je manga aj anime, aj rozdíly :D ta asie asi bude kolekce a benátky dárky, což je super na účesy :D doufám

      Vymazat
    3. Taky bych Benátky tipovala na dárky, ale ten zbytek je mi záhadou :D

      Vymazat
  12. Anime, anime, anime, anime *-* LP si mě znovu získává :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tohle nic moc neříká, ale jsem ráda i za tebe ;) ♥

      Vymazat
  13. Kdyby to byly ty vlasy zztoho animean aabyly to superhrdinky tak jejfakt beru jsou krasny 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prý to vlasy nebudou, ale doplněk jo :/

      Vymazat
    2. Účesy to nejsou, jsou to doplňky v šatníku ;)

      Vymazat
  14. Škoda no, ale začne to už zítra .. Co to bude Toť otázka 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, co se z toho vyklube :)

      Vymazat
    2. Nebo ať pak nejsem za donašečku špatných informací - 99,9% :D

      Vymazat
    3. Díky za info Zuzi, to budou určitě ceny :D Trochu jsem se bála toho zpracování, ale vyšlo to kupodivu skvěle a i já, komiksovej barbar, musím přiznat, že se mi to vážně líbí :D

      Vymazat
  15. Dotaz na manga fanynky: který outfit je z čeho?
    Já znám akorát Totora :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidávám se, já neznám ani toho "Tatara" :D :D :D

      Vymazat
  16. Tak na to se strašně těším! Už teď mi je jasný, že ty vlasy budou vypadat děsně (a vůbec nechápu, proč je nedali normálně do účesů), ale ty xichtíky jsou teda fakt rozkošný - miluju veliký kukuč. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem mile překvapená, bála jsem se, že to bude příšernej kýč, kýč to sice je, ale vcelku dobře zpracovanej :D Jinak ty "vlasy" celkem ujdou, není to sice žádná sláva, ale v tom bordelu v šatníku se to beztak ztratí :D

      Vymazat
  17. Mám zelené a oni dají tohle? 5,4 a 2 jde ale ostatní je děs :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když o tom začali mluvit, měla jsem strach, že to dopadne mnohem hůř. Já nejsem vyznavač japonských komiksů, ale tohle mě docela mile překvapilo. Je to úlet, ale hezky zpracovanej úlet :D V Benátkách si určitě spravíš chuť ;)

      Vymazat
    2. To doufám :D

      Vymazat
  18. Chjo, kolekce. Chtěla jsem superhrdinky, byla by sranda. No, to je fuk, anime a manga chodí okolo mě už leta a zatím žádné zaujetí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezoufej, budou body do popky a ve čtvrtek (teda aspoň doufám) si spravíš chuť v Benátkách :D

      Vymazat
  19. Dia, dia, dia
    I'm getting tired of this thing! Shame on them...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'd rather superheroes. Next time, maybe :D On Thursday, Venice should come, it will be better ;)

      Vymazat
  20. Super každopádně i jako vodvaz změna :) akorát u těch oblicejů neměla být tak výrazná pusa.. anime apod mám cos namalováno a pusa právě musí být nevýrazná skoro žádná, jako i nos.. a mega oči.. zkrátka tím víc manga :D a proporce tvaru obličeje taky nesedí, což tam ale limit dle lady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to beru jako příjemné zpestření šedivých zimních dnů :D Když vyšlo najevo, že se pro nás bude připravovat něco ve stylu Manga, docela jsem se zhrozila a neměla jsem vůbec představu, jak se tomu chtějí byť jen přiblížit. Tohle je pro mě ale vcelku milé překvapení, žádná hrůza se naštěstí nekonala , věci jsou slušivé a roztomilé. Musím uznat, že se s tématem poprali a vyšli z toho bez ztráty kytičky. :D

      Vymazat
  21. Musím říct, že jsem si také vůbec nedovedla představit ,co se bude pod touhle kolekcí ukrývat, já ještě tak Rákosníčka nebo vílu Amálku :-D, ale co je Manga jsem neměla ani tucha, můj šálek kávy to není, ale je to rozhodně zpestření, něco jiného, sice nejsem moc odborník ,ale řekla bych ,že to oblečení mají vcelku dobře překreslené a některé kousky z kolekce ,byť ne mnoho, jsou i použitelné do normálních kreací a ne jen jako kompletní kostým.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překreslení některých kousků se opravdu povedlo, máš rozhodně dobré oko, jak už jsem psala výš, čekala jsem to mnohem horší a kýčovitější. Tak snad se nám tu blýská na lepší časy a akci od akce to bude jen a jen lepší ;) Teď to hlavně nezakřiknout (ťuk ťuk ťuk) :D

      Vymazat