pondělí 12. února 2018

Valentýnský dárek

Tak tu máme letošní "Valentýnku" ♥




30 komentářů:

  1. Miwuju to :3 To musím mít :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková blbost a kolik radosti udělá, že? :D

      Vymazat
    2. :) Tak lepší než poslední dárek xD Ale to srdíčko vypadá tak měkce...

      Vymazat
    3. láska na první pohled :D

      Vymazat
  2. Jen to srdíčko, outfit je z vlasních skladových zásob :D

    OdpovědětVymazat
  3. já si myslím, že to srdce bude i s těma prstíkama a budeme moc mít na sobě cokoliv a nemusíme mít žádnou speciální pózu :) jinak fakt hezké srdíčko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, srdíčko je i s prstíky. Outfit i účes je z mého vlastního šatníku ;)

      Vymazat
  4. Ty prstíky jsou nakreslené na tom srdíčku, jen ho před sebe nasadíš. Přitom zakryješ původní ruce, ty za srdíčkem nepůjdou vidět a díky těm přimalovaným prstíkům to vypadá, že srdíčko držíš ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Odkuď bereš ty nádherné účesy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento konkrétní už je ve hře dlouho, byl v jedné ze starších akcí ;)

      Vymazat
  6. Ta jedna ruka je taková divná.. jde rovně dolu a pak by se v loktě musela tak nějak podivně ohnout aby ty prstíky takhle mohla mít. Ale srdíčko fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čeho ty si nevšimneš :D ♥

      Vymazat
    2. Třeba máme ruce jak Saxány :D :D :D

      Vymazat
    3. Maggie, mě ta ruka také hned přišla divná a druhá myšlenka ,co mě napadla ,je ta samé, co tu píše Isabelka:D,ale je to dárek a zadarmo, tak jak se říká, darovanému koni na zuby nekoukej:D

      Vymazat
    4. V tomto případě, darovanému koni na ruce nekoukej :D

      Vymazat
    5. Jasný :) co by jsme taky chtěli zadarmo :D

      Vymazat
    6. Ta divná ruka musí snad uhodit do očí každého na první pohled, ne? :D Asi jako ty nepřirozený nohy v karnevalu.

      Vymazat
    7. Celkově se mi ty jejich extra pózy nikdy moc nelíbí. Mají se na to pózování úplně vyprdnout.

      Vymazat
  7. Mohla bych se zeptat, jaký je kod toho trička? =D Moc se mi líbí xd Že bych to použila na upravování fotek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/shirt/shirt-438-b1-c1.png

      Vymazat
  8. Ahoj Isabello, prepáč, že to píšem sem ale mám problém prihlásiť sa na LP, vôbec mi nechce načítať stránku, rada by som vedela, či to nejde len mne alebo aj viacerým. Ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný problém asi od oběda... takže mají asi výpadek :)

      Vymazat
    2. Uff tak to my odľahlo, že nie som sa, už som im písala aj na facebook, kde majú rovnaký problém aj ostatné. Kebyže som mala len ja problém, to by bolo horšie, ale majú výpadok tak to sa dá vydržať. :) vďaka za odpoveď

      Vymazat
    3. Jé, to mám radost, že tu nejsem sama a ani první. Když to nejde víc lidem, hned to člověka uklidní.

      Vymazat
    4. Nebojte holky, lady nejede nikomu. Prý mají technické problémy na všech verzích hry a snaží se to co nejdříve opravit :)

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat