pondělí 12. února 2018

Benátský Karneval




A jsou tu naše oblíbené DÁRKY, tahle populární sběratelská záležitost nenechá nikoho odejít s prázdnou. Hurá do arény !!!



Nové účesy, na které se můžeme těšit...




Ve hře budou i 4 speciální líčení...




Outfit č. 1... šaty, škraboška, náramek, boty, klóbrc...





Outfit č. 2... korzet, sukně, škraboška, náhrdelník, boty...






Outfit č. 3... korzet, sukně, boty, rukavice, klobouk...





Outfit č. 4... korzet, sukně, kabátek, škraboška, klóbrc, boty, sponka...





Outfit č. 5... šaty, punčocháče, boty, kabelka, škraboška...






Outfit č. 6... šaty, klóbrc, boty, vějíř, náhrdelník...





Doplňky do apartmánu...



Tapeta + Podlaha do apartmánu...




Pozadí na profil...




Čeká na nás i další dopravní prostředek, který při aktivování bude přidávat procenta k naší popularitě. Do našeho autoparku přibude nefalšovaná GONDOLA (nejspíš bude potřeba v garáži vykopat nějakej kanálek nebo stoku)...



Předlohy outfitů našla Siberika. ♥

115 komentářů:

  1. Nej je ten cop a ty úplně vpravo-zbytek moc nehodici

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí ten druhý a třetí účes a všechny 3 outfity v horní řadě (ty žůžový) :D

      Vymazat
  2. Hmm... TROJKA :* zbytek nic moc, a na 95% to budou dárky :D podle mně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky sázím na dárky, je tam i nábytek, ale nestíhám to hledat. Do příspěvku níž házím ještě to "Anime" :)

      Vymazat
    2. Však nespěchej, nějaké napětí ne? :D Ale dárky byly už v lednu :/ Ale pasovalo by to :D

      Vymazat
    3. Tak už by to tam mělo být komplet i s apartmánem ;)

      Vymazat
  3. Awwww, copíík ❤️ mega se těším, v teleportu se mi nakonec moc nedaří, tak si aspoň spravím chuť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten cop je bomba a ještě bude Anime, najdeš to o příspěvek níž ;)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Zatím to vypadá na dárky, nejspíš budeme sbírat srdíčka :D

      Vymazat
    2. To by byla pecka, na účesy mám kliku, obvykle mám všechny. Ale s šatičkama se můžu ozloučit a tady jsou jedny krásější než druhý... Jak říkáš..ty žůžový:D a celej outfit hvězdné oblohy za mě... v nějaké tmavé barvě.. ou...

      Vymazat
    3. Já bych brala ty první dva květovaný outfity, sice to bude chtít nějakej silnej repelent proti hmyzákům a možná i něco na sennou rýmu, ale jsou kráááásný :D

      Vymazat
    4. Super, tak cop mám :D Splněno :-) Samozřejmě jiné věci ne, ale jsem celkově spokojená!

      Vymazat
  5. Omg to pozadí??! Mega 🤤❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pozadí je super, taky bych ho brala všema deseti.

      Vymazat
  6. Naši milí tvůrci se poslední dobou docela vytahují, všímáte si? 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zejooo fakt to vypadá všechno velmi luxusne 😍😍

      Vymazat
    2. Koukněte na to Anime, bude tam taky 6 outfitů a účesy nejsou účesy, ale doplňky v šatníku :D. Ještě to dodělávám.

      Vymazat
    3. Já upřímně nejsem moc velká fanynka tadytěch anime věciček, zato si moc ráda najdu čas na tuhletu slaďárnu :) no jo, holt stará škola :DD aspoň se budu moct víc soustředit na cop a ty bombový květinový šaty 😍😍😍

      Vymazat
    4. Nejsi sama, taky jsem stará škola v konzervě a na tohle se už celá klepu :D :D :D

      Vymazat
  7. OMG! Tak do tohodle dám diamanty! Musím začít šetřit, je to luxusní! Ten druhý i třetí účes se mi moc líbí tak za tohle to vážně stojí.

    OdpovědětVymazat
  8. nějaká inspirace: šatečky- http://lenakozhina.com/ip
    tady anime: https://uploads.disquscdn.com/images/4973661bf22bfc2e27bee604554cd9383b457e57e9276c1acd5495b1e7f15bf2.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/b4/1e/c0/b41ec09113597489c2a28239feeb438b.jpg
    https://uploads.disquscdn.com/images/f35f5da5baa9dd64bb552ce3eb85a5ed5c023a2f27992cef900f5b98358bd4be.png

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pls, z jakých manga/anime jsou předlohy? že bych se podívala :-)

      Vymazat
    2. Leni, vypadá to, že jsme tu samej "japonskokomiksovej analfabet" :D :D :D

      Vymazat
    3. Davi, díky moc za pomoc s hledáním předloh ;) ♥

      Vymazat
    4. Isi, já už zkoušla kdekoho na LP i přátele z VŠ, co studovali Japanistiku a ničeho jsem se nedopátrala.. Asi se budu muset smířit s tím, že má lady bude prostě jen bezpříběhově roztomilá :D

      Vymazat
    5. Neboj, i bez toho příběhu ti to určitě bude moc slušet :D

      Vymazat
    6. :D Užila jsme si několik panenkovských dní, nemohla jsem se rozloučit s manga maskou :-)

      Vymazat
    7. :D Náhodou je ta kolekce celkem slušivá, taky se mi to líbí a jak jsem tak při výzvách koukala, tak jí podlehla i spousta dalších holek. :D

      Vymazat
  9. https://i.pinimg.com/564x/01/38/87/013887347161f3d5c7f368d0a72b8e60.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/25/91/54/2591545b33a7313252e09da08527f284.jpg
    Will be more...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://i.pinimg.com/564x/45/d6/e3/45d6e30d875df0eface7222f838f4d0a.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/1d/85/b3/1d85b307b4ffcb92ccd7ca2539d9f662.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/bc/40/e3/bc40e3ce8caa3b3ebddc0fec986738e8.jpg

      Vymazat
  10. Tak po těch prvních šatech, které nám i ukázali, docela zklamání. A to nemluvím o těch příšernostech na hlavu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem spokojená, u mě je to tak půl na půl, 3 outfity se mi líbí, 3 bych nemusela a 2 účesy jsou hrůza a 2 bomba. Jestli to budou dárky, tak určitě vychytám tu horší půlku, s tím jsem smířená :D

      Vymazat
  11. první šaty a 5. outfit bodujou :D líčení vypadá jak od feťáku xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z líčení se mi líbí asi jen to poslední, jinak oba květovaný outfity u mě jasně vedou :D

      Vymazat
    2. Ale masky se mi líbí víc než líčení :) Budu ráda, když získám účes, pozadí/gondolu a šaty :D

      Vymazat
    3. Ty škrabošky jsou tentokrát super, to máš pravdu. Jinak bych taky brala gondolu, pozadí a již zmiňované květované šatičky :D

      Vymazat
  12. Ja teda pevne dúfam že to dárky nebudú.. Celkovo sa mi nezdá že by zopakovali typ tejto akcie prakticky mesiac po sebe. No keďže ostrovy aj teleport máme teraz, tiež ma vlastne nenapadá kam inam by napchali toľko farebných kombinácií oblečenia, nábytok a ešte aj účesy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně z toho taky právě vychází pořád ty dárky. Uvidíme nejspíš ve čtvrtek po skončení teleportu. Tipuji, že dnes nám dají Mangu, zítra by mohlo být chlupaté srdíčko k Valentýnu a ve čtvrtek ty Benátky. Uvidíme, co si na nás nachystali ;)

      Vymazat
    2. Mňa ešte napadajú tabule ale budem sa modliť nech sa mýlim, mne sa to celkom dosť páči, hlavne 2. outfit a tie veľké viktoriánske šaty :D

      Vymazat
    3. Za ten mesiac som nestihla ani nazbierať balíčky s energiou a okrem toho ma mimoriadne otravuje keď musím po výzve odkliknúť upozornenie o tom, že som zísala srdiečko, vločku, list... :D

      Vymazat
    4. Opravdu to vypadá spíš na ty dárky, auto (v tomto případě gondola) bylo vždy, teda co si aspoň pamatuji, v dárcích. Jinak ty viktoriánské šaty jsou složeny z korzetu, sukně a rukavic, aby si je bez diamantů zkompletovala, musíš mít po čertech velké štěstí. To mě na dárcích štve, vždy mám od všeho jinou barvu a nikdy se mi nepodaří složit kompletní outfit. Součásti jednotlivých outfitů jsem už dopsala. ;)

      Vymazat
    5. Jinak s energií jsem taky na nule, určitě nás bude víc :D

      Vymazat
    6. Aha ja som si to nedočítala a nevedela som, že tá gondola sa počíta ako auto, tak to budú sto pro darčeky :D suhlasím s kolegyňou vyššie, taktiež ma občas vytáča pri darčekoch to klikanie pri súbojoch , s pomalou wifi je to na roztrhanie :D a zas tá istá dilema, či šetriť na malé, veľké darčeky... Ale celkovo sa mi táto akcia veľmi páči, pôsobí tak jarne, sviežo :)

      Vymazat
    7. Já se držím stále té stejné strategie. Ve slevě nakupuji velké dárky a potom už jen ty malé. Nakonec je to stejně vše jen o štěstí, štěstěna je hodně vrtkavá, co si budem povídat, ale většinou se mi tato strategie vždy celkem vyplatila ;)

      Vymazat
  13. Zítra 14.2. by mělo být srdíčko (bez outfitu, ten mám z šatníku) a ve čtvrtek po teleportu snad budou i ty Benátky a typem akce by měly být dárky. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Takto dopředu to nevím, až když se ukážou věci ve hře, potom můžu jen podle obrázků odhadovat, co by to tak asi mohlo být. Někdy něco vypustí administrátoři hry, tak se to předem ví, ale většinou musíme počkat až na spuštění a do té doby je to jen taková šuškanda ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Odpovědi
    1. Jo jo, ke garáži pořídíme ještě dok. Jenom mít trošku štěstí a dostat tu gondolu. Na ty dopravní prostředky nemám moc štěstí :D

      Vymazat
    2. Tak já mám kliku na účesy, pozadí i dopravní prostředky, ale pak už mi dycky padá jen nábytek, v apartmánu už se ani nehnu.. a nějaký hezký kousek oblečení se poede málokdy.. když už, tak boty a šperky a toho mám habaděs :D Tak jsem zvědavá, jak to bude tentokrát, tak jsem téměř bez energií... Nj, dvoje dárky po sobě..

      Vymazat
    3. Tak to ti upřímně závidím, Leni, ke mně se těm dopravním prostředkům moc nechce :D Pravda je, že z dárků nejsem schopná poskládat jediný nositelný outfit. Vždy mám pár kousků, ale každý pes, jiná ves :D

      Vymazat
  16. Ani kocka stastia uz dlho nebola.Ani tabulka a ani krabica.Ale tiez myslim ze to asi budu valentinske darceky a srdiecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď bych to viděla na dárky a ten zbytek postupně taky přijde, neboj :D

      Vymazat
  17. Jestli tohle budou opravdu dárky ,tak doufám ,že na mě budou hodné a něco pěkného mi nadělí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měly by to být dárky a doufám v úplně to samé jako ty, Val. Jen ne vždy se na mě to štěstí usměje. Budeme si držet palečky ;) ♥

      Vymazat
  18. Pani, tak nakonec se mi podařilo v teleportu udolat i druhy účes, a sice ten úžasnej z pětky! ❤️ Jsem hrozně šťastná, že jsem to stihla těsně před koncem, teď se můžu v klidu vrhnout na dárky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já ti říkala, že to dáš levou zadní ;) GRATULUJU ♥

      Vymazat
  19. Isabello, je možné, že třeba ve středním dárku budou lepší ceny než ve velkém, protože já jsem si vždycky koupila ty velké a ještě nikdy jsem tam neobjevila ty lepší ceny jako účesy, auta apd., třeba jak byly ty vánoční dárky, tak jsem v tom velkém dostala třeba náhrdelník a pak ty doplňky, nábytek - což neberu jako dobré ceny a pak ten zbytek jako bonusy popularity a tak, tak jestli nejsou třeba v těch menších lepší ceny, vyplatí se třeba koupit 3 velké nebo několik malých?


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou to je tak, že ve velkém získáš více odměn. Třeba dvoje šaty, boty, náramek, vlasy. V malém získáš třeba jen jednu odměnu. Takže s větším dárkem bys měla mít větší šanci na získání. Takhle jsem to vypozorovala já.. :D

      Vymazat
    2. Je to o štěstí, já třeba vůbec nekupuji střední dárky, v těch jsem nikdy nic pořádného neměla. Dělám to většinou tak, že ve slevě kupuji velké dárky a po skončení slevy kupuji už jen malé dárky. Ale není to tak, že by vždy ve velkém byly lepší odměny než v malém, ve velkém je jen větší šance ty lepší odměny získat, v malém je ta šance menší. A další věc je, že v těch velkých je věcí opravdu víc, přesně jak píše Ivča ;) Hodně štěstí ♥

      Vymazat
    3. je to strašně o náhodě, mě už se několikrát stalo, že jsem vlasy měla pouze v posledním malém dárku a občas jsem neměla v malém třeba vůbec nic

      Vymazat
    4. Přesně tak, náhoda a štěstí jsou v této akci rozhodující.

      Vymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Zdravím, Ja by som sa len chcela opýtat prečo už niektoré lady majú otvorené darčeky? Táto akcia už niekedy bola ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárky můžeš otevřít už dnes, ale musíš za to zaplatit 10 diamantů. Jinak akce je nová, ještě nikdy předtím nebyla ;)

      Vymazat
  23. Upřímně, nemám ani jednu energii xDD ale zatím mám 3 malé dárky ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím našpórovala na jeden velký, ale díky tomu dnešnímu výpadku jsem víc masek nenasbírala :(

      Vymazat
    2. Moje forma je zatím 5 malých dárků, snažím se dohnat ten osmihodinový výpadek. Ale co mě zklamalo je to, že nepřišla žádná kompenzace :(

      Vymazat
    3. O víkendu většinou nic nekompenzují, uvidíme zítra, snad z toho něco kápne :D

      Vymazat
    4. Tak dnes končím šesti malými, už toho mám dost :D

      Vymazat
  24. Tříhodinový víkendový výpadek o takovýchto dárcích? No to mě nepotěšili... Aby nám ladynku vůbec ještě pustily, potvory!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Furt se snažím přihlásit a ono nic :(

      Vymazat
    2. Za to aby nám dali tak 100 masek, už to nejde tak od 13:00

      Vymazat
    3. Souhlas, padlo to už asi ve tři čtrtě na jednu.

      Vymazat
    4. Hlavně aby aspoň něco aby dali :D

      Vymazat
    5. Aby jen nezmizeli i s našimi dia na kontech... To mám ale černé myšlenky..

      Vymazat
    6. a zrovna před výpadkem za mnou lezly modelky jako myšky :D

      Vymazat
    7. Tak konečně se jim to podařilo nahodit. Je otázka na jak dlouho, snad už to bude dobrý ;)

      Vymazat
    8. Chtělo by to nějakou adekvátní kompenzaci :D

      Vymazat
    9. Jsme ti to, Isi, dost zaspamovaly, co? :D No jiank už jsem si byla ulevit na podpoře, že to od nich není hezké a že doufám v kompenzaci :D Hahaha.. Ale jednou aspoň člověk může nadat jim místo oni nám.

      Vymazat
    10. Klidně spamujte holky, od toho tu ten blog je. Kde jinde si má člověk pořádně ulevit ;) :D

      Vymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak s maskama fakt nepočítám :D Udělají jedinou věc. Dají nám navíc jeden den ve všech právě probíhajících akcích. Je jim celkem jedno, že výpadek je v sobotu a oni nám přidají třeba středu :D Pro ně je den jako den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně aby to zítra jelo.. holky mají na cz 2 večírky...daly do toho spoustu všeho a teď tu je x hodinový výpadek...

      Vymazat
    2. Jo, ty večírky mě taky napadly, že lituju ty, které na jiných verzích nějaký právě mají. I půl hodiny je o večírku dost.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Mimochodem na které verzi hrajete?

      Vymazat
    5. já hraji na slovenské :D

      Vymazat
    6. Tak snad to dnes pojede a holky ty večírky dají bez větších problémů. Moc bych jim to přála :)

      Vymazat
    7. No, teď mě to vyhodilo ze hry a v 15 začíná večírek, takže doufám, že to pojede. :(

      Vymazat
    8. Dnes byl taky výpadek, ale naštěstí to celkem rychle nahodili.

      Vymazat
  27. Nevíte někdo, kdy se dočkáme té aplikace? Už asi 2 roky tam mají napsáno brzy na AppStore, Google Play

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cca před rokem jsem jim psala jak to s tou apkou vypadá a napsali mi, že nás budou o aplikaci informovat :D

      Vymazat
    2. A víc než rok že budou svatby.. kdo ví :D

      Vymazat
    3. Nové makeupy taky měly být v prosinci, jsem zvědavá, kdy ty se k nám dostanou :D

      Vymazat
  28. Jo už jsem jim taky o pár věcech napsala cca 2-3 roky zpátky a vždycky jo už na tom pracujeme nebo super nápad a nic

    OdpovědětVymazat
  29. Odpovědi
    1. Kompenzace a oznámení o nich většinou chodí ve všední dny odpoledne koelm 1 jako i jiná oznámení v hrách.

      Vymazat
    2. Taky jsem zvědavá, co nám zítra písnou. Na 100% počítám s prodloužením právě probíhajících akcí...

      Vymazat
  30. Doufám, že nám ještě něco dají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc s tím nepočítej, jsou to technické potíže a většinou jen prodlouží probíhající akce. V našem případě by se to mělo týkat "Dárků, "Ostrovů" a snad i "Mangy". Uvidíme ;)

      Vymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Isabella no ako si dopadla? Čo si dostala? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se neptej, nemám žádný účes, jen nějaké části outfitů, tapetu do apartmánu a gondolu do apartmánu, takže vcelku nic. Já mám holt to štěstí v lásce :D A co ty?

      Vymazat
  33. Ale sakru se mi nedá nic vyhrát, prostě ja vždy koupím malé dárečky ale v nich nic, je to možné vubec? Není to sfalšováno, nebo jak se to říka? Vždy jenom bonusy, tak 2 sm, dolary a toť vše, já vážne jsem zklamána, takhle to ješte nebylo.

    OdpovědětVymazat