čtvrtek 8. února 2018

Karneval



Další opakování jedné ze starších akcí !!!

Jestli nemám některý typ akce ale vůbec ráda, tak je to právě tohle. Bez diamantů tady není takřka žádná šance dobrat se až k hlavní odměně za sesbírání všech položek. A jelikož důl na diamanty zatím nevlastním a sponzor se stále nenašel, rozmýšlím nad tou správnou strategií. Nejspíš si vyberu jednu destinaci, ze které se pokusím vyzobat co nejvíc věcí nebo zvažuji metodu šup sem, šup tam, z každé oblasti vytřískat aspoň něco (aneb co je doma, to se počítá). Pro snazší rozhodování (kam že to hupnout), jsem se snažila akci trošku zmapovat a nějak takhle by to mělo být...

DESTINACE č. 1


Tohle je startovní destinace, která se nám všem dnes otevřela. Celkem 81 políček ukrývá 30 částí outfitu v 5ti barvách. Celkově je tento kostým povedený, líbí se mi šaty i doplňky, jen je tu na můj vkus moc "barevných kovů" (příště si řekneme o detektor), co se šperků a botů týče, bohatě bych si vystačila jen se stříbrem a zlatem (no tak to přinejhorším vytřídíme a šup s tím do sběru, za utrženou kačku přikoupíme dia :)).


Pokud se někomu poštěstí vysbírat tuto destinaci komplet celou, jako odměnu dostane křídla. Pro mě je to vcelku nepraktický kousek, v šatníku to jen chytá prach a určitě to není něco, kvůli čemu bych se snažila vše vysbírat, ale budiž. Radost mám z bot, líbí se mi tenhle antický styl. 




DESTINACE č. 2


Druhá destinace se nám otevře 10.2., čeká v ní na nás tento dle mého až příliš minimalistický outfit v pěti pastelových barvách. Tady to trošku zkrátím, nuda, nuda, šeď, jediné co se mi líbí je motýlek do vlasů (což je nejspíš věcí mé osobní úchylky na vlasové doplňky). 



Bez hlavní odměny, což je tento motýlí závěs, nebo plášť chcete-li, postrádá outfit smysl (a další spoďáry nepotřebuju), proto tuto destinaci nejspíš vynechám. Co se samotného pláště týče, mám sice ráda nepraktické věci, ale tohle je moc už i na mě.



DESTINACE č. 3


Třetí destinace se nám otevře 12.2. a konečně je tu zase něco, co mému oku lahodí o trochu víc. Problém mám trošku s tím kravským řetězem na krk a s náramkem, který mi vzdáleně připomíná past na medvěda (asi to tu brzy bude pěkná divočina). Líbí se mi body (zvlášť jak nám tam krásně zapracovali tu podbřiškovou část) :)).




Hlavní odměnou jsou opět křídla. Jejich neupravený vzhled se mi líbí (dotyčná husa byla nejspíš "pankerka"), ale kdyby se naši kreativci přesně drželi předlohy, přistane nám v šatníku velice praktický kousek v podobě hřejivé ušanky. Ta by se nám teď, vzhledem k našemu klimatickému pásu, hodila mnohem víc. 




DESTINACE č. 4


A máme tu v pořadí čtvrtou destinaci, která nám své brány otevře 15.2. a když se na to tak koukám, tak by možná klidně mohly zůstat i zavřené. Tenhle cirkus mi teda vůbec nic neříká. Ať se snažím jak chci, koukám na to zleva, zprava, prostě se mi to nelíbí, šmitec.




Když už se striktně nedrželi tématu "Karneval" a použili pro většinu modelů z této akce jako předlohu Andílky z Victoria´s Secret, nechápu, proč sáhli zrovna po této hrůze. Tolik možností, tolik nádherných modelů, ale ne, proč nepoužít ten největší kýč, co se najde.... A třeba se to zrovna bude někomu z vás líbit ;) Určitě už jste si domyslely dámy, že hlavní odměnou v této destinaci jsou tato vysoce energeticky náročná křídla (Je to na baterky? Nebo že bychom za sebou tahaly káblík!?).




DESTINACE č. 5


Destinace číslo 5 se nám otevře 17.2. a tady si zase trošku spravíme chuť. Sice nějak extra nemusím tyto ostré kombinace barev, ale k tomuhle to tak nějak patří. Do rozevláté sukně jsou tu rovnou nainstalovány i kalhotky (praktický kousek), korzet atypický ale pěkný (nenadchne, ale neurazí), co se povedlo, jsou šperky, ty já můžu a ani mi tu ty "barevný kovy" nevadí (beru všechny). Boty se mi nelíbí, těmhle kopytům jsem nikdy moc nefandila, navíc k outfitům nijak extra barevně neladí. 



Hlavní odměna, motýlí křídla, byla slečně z předlohy nejspíš násilně kupírována, jinak se překreslení opravdu věrně povedlo. Tato křídla mě osobně nijak nenadchla, mám raději jemnější a transparentnější verze těchto doplňků. 




DESTINACE č. 6


No a konečně poslední destinace se nám odemkne 19.2. a pokud jste čekaly velké finále, máte ho mít. Vytknout takřka není co, celý outfit ve všech barevných provedeních působí opravdu komplexně, nevidím žádný extra rušivý prvek. Největší slabost mám pro poslední dvě barvy (růžová a tyrkysová, ty jsou fakt mňam). Úžasné jsou boty i doplňky, tady se určitě potkáme ;)




Co mě zklamalo, je hlavní odměna v této destinaci. Takřka nepoužitelná póza zakomponovaná do outfitu, který jste sbíraly (viz. obrázek vpravo). Nevím, jestli je to na první pohled patrné, ale ač jsem použila barvu svého opálení, odstín tělovky mi prostě nesedí (nezkoušela jsem u jiných typů opálení). Kapitola sama pro sebe je příšerný postoj a proboha kdo kreslil ty nohy? (doporučuji shlédnout ve větším náhledu) Bez dlouhého náhrdelníku prosím nenosit !!!



Akce vcelku povedená, až na ten typ (není nad teleport), jen malá poznámka pro naše milé tvůrce. Příště nás o podobné akci informujte dřív, ať po těch Vánocích můžeme něco udělat se špeky a celulitidou a dá se na to koukat :)))

Great thanks to Siberika ♥




Přeji šťastnou ruku ♥




21 komentářů:

  1. V zóně můžeš být jak dlouho chceš a kdykoliv se do ní vrátit. Kliknout můžeš každé 4 hodiny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale ne, ostrovy :( Jako, nechá se no. Nelíbí se mi ty motýlí kostými a ten se svítícíma křídlama, ale zamilovala jsem se do těch kostýmů s "klasickýma" křídlama (1. a 3.) bohužel asi stejně budu mít smůlu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle akce tu byla už dřív a milé zjištění pro mě bylo, že celou jedničku už mám komplet. Teď se asi zaměřím na tu trojku, ta se mi po té jedničce taky líbí nejvíc ;) Držím palce ♥

      Vymazat
    2. To závidím a přeji mnoho štěstí u trojky❤ Děkuju❤

      Vymazat
    3. Taky moc děkuju, snad nám z toho něco hezkýho kápne oběma ;) :D ♥

      Vymazat
    4. Snad jo no, chtělo by to :D

      Vymazat
  3. http://www.ultimateeventstt.com/tribecms/uploads/opt/z22cyv_img_7020.jpg

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tak ráda, že ty pos*aný ostrovy daly zrovna na tuhle pro mě absolutně nepoužitelnou akci! :D Ano ano, karnevalové věcičky opravdu nemusím, navíc ještě znovu opakované, ale nutno podotknout, že toto nebyla ani tehdy uplna katastrofa. Zkrátka a dobře, je to super! xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se opakovat, ale napíšu to zas. Historicky první karneval byl naprostá bomba. Žádné pitomé ostrovy, ale hezky obchod, většina za dolary, něco za smaragdy, pár kousků za dia. A skutečně dobré překreslení i samotný výběr předloh.
      Ten karneval je jeden z nejhlavnějších důvodů, proč lituju, že jsem se kdysi na lady vykašlala a vrátila se k ní až poté, co mi všechny šaty zabavili exekutoři :D (vynulovali mi účet, nebo jak se tomu říká)
      Od té doby už byly dva nebo tři další karnevaly, ale to už pokaždé byl jen velmi slabý odvar toho prvního. Takže nelituju, že jsou to ostrovy :) Aspoň je máme z krku a na lepší kousky připadne lepší akce :)

      Vymazat
    2. Jojo, nemusím karneval jako téma a nemusím ostrovy. Snad jen ta sukně z 5 by se mi šikla. Takže jsme nadšená, že narozdíl od Kareniny, kde jsme naprosto propadla účesům a kožichu z Přes oceán, zůstane těch pár modrých kamínků pěkně v klidu u mě na hromádce :-)

      Vymazat
    3. Irmuš, taky to beru jen jako nostalgický návrat a příjemné zpestření teleportu. Zároveň pevně doufám, že takto ušetřený čas využijí naši kreativci co nejlépe v náš prospěch a nakreslí nám něco eňo ňuňo :D

      Vymazat
    4. Sigyn, souhlasím s tebou, tenkrát ten karnevalový obchod byla opravdu bomba za super ceny. Když už ty návraty rozjeli takhle ve velkým, snad se jednou dočkáme i opakování této karnevalové kolekce. ;)

      Vymazat
    5. Leni, ostrovy jsou hnus, tento typ akce bych nejraději úplně vyřadila ze hry (ale já bych kromě teleportu a kostiček vyřadila asi i ten zbytek) :D Jinak co se karnevalu týče, jsou to všechno vesměs nepoužitelné kousky. Vezmeš to na sebe jednou v zápalu euforie z nové akce (v tomto případě opakované akce), potom ti to zapadne do šatníku a vesele na to zapomeneš do dalšího opakování :D. Účesy, tak to je jiná, přesně jak píšeš. Ty používáš opakovaně a často (teda aspoň já). Tohle mě tím pádem nechává naprosto chladnou :)

      Vymazat
    6. Moje řeč, Lenni, tehdy mě ty ostrovy obzvlášť zabolely u srdíčka :(( tak úžasná akce a opět padla na úkor ostrovů ... Jsem opravdu mile potěšena, že si vyplýtvaly pro mě nejhorší druh akce na něco, co se mi příliš, ne-li vůbec nelíbí, jelikož věci z karnevalu se mi většinou jen válí ve skříni :) takže se moc těším na další akci! ❤️

      Vymazat
    7. Pravda, ta Karenina se jim nepovedla, ať nám ji tenkrát šoupnuli do teleportu, pěla bych na naše milé kreativce ódy ještě dnes :D

      Vymazat
  5. Já už mám komplet celou kolekci z minule, takže mě to trochu zklamalo. Opět nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji, Tatsu ♥ Já si tenkrát vyzobala jen tu jedničku, tak čekám na otvíračku dalších destinací. Doufám, že si ještě sem tam něco vyzobnu ;)

      Vymazat
  6. Worst kind of event, after the big gift type.

    OdpovědětVymazat