pátek 26. ledna 2018

VIP Dárek - ÚNOR

Utraťte v měsíci únoru 700 diamantů a získáte tento outfit...


21 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Mně se líbí ta halenka, tu jedinou bych brala :D

      Vymazat
    2. Ale na odměnu za utrácení 700 dia podle mě trochu málo :)))

      Vymazat
    3. Já to na Vip dárek zatím jen tipuju, není to na 100%, ale nenapadá mě nic jinýho, co by to mohlo být ;) Jinak souhlasím, je to dost bída.

      Vymazat
  2. To je divný outfit... Nelíbí se mi, tak ať si to klidně vip dárek je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brala bych svetřík, zbytek je kýč ;)

      Vymazat
    2. Přesně :D a Isi, nevíš kdy dají ten klobouk, slamák :D? to byl asi omyl ne :D nebo tu není nikde půl roku

      Vymazat
  3. Mohli by si na těch VIP dávat víc záležet. Ze začátku krásný šaty a teď? -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, že to má dost sestupnou tendenci :D

      Vymazat
  4. Those boots... I love them
    But 700 dia, no thanks :))

    OdpovědětVymazat
  5. Lady Popular is running out of ideas :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty jsou luxusní! A ta sukně taky nevypadá špatně, ale přijde mi to trochu málo za 700 dia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to přijde málo, zatím asi nejhorší VIP outfit za celou dobu.

      Vymazat
    2. Souhlasim, moc se to nepovedlo no. Chtělo by to ještě něco, je to takový chudý.

      Vymazat
    3. Kdyby k tomu dali třeba nějaký vhodný účes, hned by to bylo něco jinačího ;)

      Vymazat
    4. Přesně, účes, nebo třeba i nějaký úsměv, oči, atd...

      Vymazat
    5. No tak části obličeje by byly úplně nejlepší, to by na ten nákup diamantů možná zlomili i mě (teda pouze v případě, že by to nebylo jak pro ufouna, to oni taky umí) :D :D :D

      Vymazat
    6. Jo, bylo by to obrovský lákadlo právě, myslím, že to by jim natáhlo víc lidí :D No, provedení, to je věc druhá, samozřejmě by to muselo vypadat trochu k světu :D

      Vymazat