středa 3. ledna 2018

The Get Down


Všechna naše vroucná přání... "Hlavně ať to nejsou tabule" ...zůstala nevyslyšena a Tabule jsou tady !!!

Tabule č. 1...



Tabule č. 2...




Tabule č. 3...



Tabule č.4...



Tabule č. 5...



Tabule č. 6...




Předlohy nám dohledala Siberika ♥...





HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥


27 komentářů:

  1. As we said... 3x3
    A big disappointment!

    OdpovědětVymazat
  2. it's so hard please !how many diamonds we need ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You can spend max 8 diamond per object, but if you have luck, you can get it without spending any diamonds(I wish you luck)

      Vymazat
    2. I don´t count it. It depends on happiness ;) Good luck ♥

      Vymazat
    3. Andrei, thanks for your answer ;)

      Vymazat
  3. neee... jak já nesnáším tabule, vůbec na ně nemám štěstí a vrážet do toho peníze se mi nechce :(
    a to jsem se zrovna těšila na nějaký nový účes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, do poslední chvíle jsem doufala, že to bude něco jiného. Ale neboj, účesy ještě budou ;)

      Vymazat
  4. Prosím, čo je odmena za prvú tabuľu? Osobitne účes a ozdoba do vlasov alebo je to 2v1? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. It's a hairstyle which comes with that accessory

      Vymazat
    2. Přesně jak píše Andrei, je to účes "vše v jednom", stačí to jen komplet nasadit na hlavu ;)

      Vymazat
  5. Jako za mě upřímně mnohem lepší než solitaire. To je mnohem větší žrout smaragdů a diamantů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím, solitaire je ještě mnohem horší. U tabulí je přece jen větší šance, že se na nás to štěstí jednou usměje ;)

      Vymazat
  6. Nechci být nevděčná, ale doufala jsem že na ozdoba na vysokém culíku bude odendatelná, takhle je to jaksi monofunkční :(
    Naštěstí se mi nejvíc líbí 2.3.a 5. vlasy, ty jsou prostě top. Kasička zas bude krvácet... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu štrasovou blbost bych z hlavy taky hned servala :D Naštěstí mám v salónu zásobu jiných culíků, ale líbí se mi 3, ten je super. :)

      Vymazat
  7. Jsem nadšená. Sci-fi culík hned na začátku, když budu mít kliku, obejdu se i bez těch pár dia co mám na kontě. 6 věcí už jsem jednou zdarma nalovila. A víc nechci :-) Díky, LP, že máte tak jiný vkus než já :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? No já je blahořečila za to smaragdový mikádo :D Byla by hrozná nuda, kdyby se nám všem líbilo to stejný ;)

      Vymazat
  8. Je to super, ale zklamalo mě, že to jsou tabule, které mi vůbec nejdou. Snad se dohrabu aspoň k tomu culíku, ten se mi líbí a 3. účes též, ale o tom si mohu nechat zdát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že o něm budeme snít spolu. Štěstí mi nějak nepřeje a zatím nemám nic ani z první tabule :D

      Vymazat
  9. takže outfity mi přijdou naprosto katastrofální, ale naopak se mi líbí 3.účes....nechápu proč jednou nemůžou dát pořádnou akci,ale i ty akce by šli ale spíš jde o ten typ té akce...ikdyby dali superhrdinky, nebo ty hvězdy, dárky a nebo jen nákupák tak bych to brala všema 10..než tabule :p... solitaire taky žádná sláva, ale líbí mi první 2 outfity, ale naštěstí se mi začalo vcelku dařit, ale smaragdy brečí....moc prosím o nejakou suprovou akci ve které to nebude jen o diamantech(moc)...jinak isy moc a moc děkuji za tvůj webík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za tvé návštěvy, jsem ráda, že se ti tu líbí ;) Jinak co se akcí týče, už delší dobu tvrdím, že by to chtělo vymyslet něco zbrusu nového. Pořád se nám tu dokola točí jen pár typů akcí a přiznejme si to, většina z nich je bez použití dia takřka nehratelná. Vím, že tu proběhlo pár vylepšení, jako zkrácení intervalu mezi kliknutími nebo větší počet kliků za den. To vše je sice super a slouží to ke cti našich tvůrců (třeba tam konečně někdo přichází k rozumu), ale něco novýho už by to fakt chtělo :D

      Vymazat
  10. Tak nechápu, proč si všichni stěžujete na ten 1. účes, na tu ozdobu. Musíte sbírat o 1 věc míň, takže je větší pravděpodobnost že se dostanete dál. Mě se třeba ten účes líbí tak, jak je...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sto lidí, sto chutí a sto názorů. Myslím, že každý účes i každý kousek oblečení si tu najde někoho, komu se trefí do stylu. Nikdy nedej na názory ostatních a buď svá ;)

      Vymazat
    2. normálních culíků je aspoň 20, a ten je oživený ozdobou, zas něco jiného :D Ale myslím si, že není nikdo, komu by se 3. účes nelíbil...

      Vymazat