středa 20. prosince 2017

Ledový Novoroční Solitaire



Dnes jsme se konečně dočkaly slibovaného "Novoročního solitairu"...


Balíček č. 1...




Balíček č. 2...




Balíček č. 3...




Balíček č. 4...




Balíček č. 5...




Balíček č. 6...




Podlaha + Tapeta...





Pozadí na profil - hlavní odměna v balíčeku č. 6






Předlohy k outfitům, které nás v akci čekají, dohledala Siberika (díky) ♥...





HODNĚ ŠTĚSTÍ


33 komentářů:

  1. .
    https://i.pinimg.com/564x/24/35/50/243550015b28f61e8c30af425cbfee68.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/e3/2d/44/e32d4439d21634cafd0f1d886f1bae3d.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/9e/7d/cf/9e7dcfd6c6830e44f77c26ce90b52d66.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/05/3e/e4/053ee47dbe3ce901aa0a6fb8f6d84f5b.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/21/02/ce/2102ceca2b98dea362d482e2e5bd2787.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/f2/ca/e7/f2cae7c8fb9c2ef8a70a53b0d9c0d96f.jpg

    OdpovědětVymazat
  2. krása:) už sa na to teším:) A ten účes bude tiež v solitaire? Isabell si skvelá, a mnohé ti vďačíme za tvoju prácu a čas, kt. tomu venuješ:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten účes k tomu taky patří, účesy by měly být celkem 4, ale tento je z nich nejhezčí ;) Moc děkuji za podporu, jsi zlatá :) ♥

      Vymazat
    2. Přidala jsem obrázek všech účesů ;) Hodně štěstí ♥

      Vymazat
    3. ďakujem krásne:) si POKLAD ♥

      Vymazat
  3. Vyzerá to veľmi zaujimavo... ale prečo to musí byť práve solitaire, v čase keď organizujem večierok a potrebujem každý smaragd? :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby nám aspoň zůstaly ty reklamy. Nejdřív nás nechají namlsat šedesáti smaragdy denně, potom nám to stáhnou ani ne na polovinu a teď když máš štěstí, tak si sem tam ulovíš jednu reklamu za 3 smaragdy. A A do toho nám sem ještě šoupnou solitaire, tomu se říká podpásovka. :( :D

      Vymazat
    2. Ale tak o solitéru se mluvilo už dlouho, že se chystá :) takže bylo hodně času se připravit a udělat zásoby :)

      Vymazat
    3. Nechci ti brát iluze Maggie, ale na solitaire nejsou žádné zásoby smaragdů dost velké :D Aby si se v něm někam dostala, počítej plus mínus 1000 smaragdů ;)

      Vymazat
    4. No tak já šetřím už od svého zásnubního večírku (tedy krom pár kousků oblečení co jsem na ně koupila v akcích) a mám přes 12 tisíc :) takže ono to jde, když se chce :) a to teda moc nefotím

      Vymazat
    5. Tak tomu se říká zásobička :D gratuluju a hodně štěstí v solitairu ;) ♥

      Vymazat
  4. Nejhezčí je ten poslední, zbytek nic moc, hlavně první a druhý jsou zmenšeniny https://static.xs-software.com/ladypopular/v3/img/thumbs/hair-136.png a https://static.xs-software.com/ladypopular/v3/img/thumbs/hair-227.png. Připadají mi skoro stejné :/ A ty krátké vlasy se mi moc nelíbí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účesy už máme v salónu krásy a naštěstí nepatří k solitairu, jak jsem si původně myslela. To mikádo se mi taky líbí a mile mě překvapilo, že jako jediné je za smaragdy. Zbytek je dost bída :D

      Vymazat
    2. Ale s tím solitairem se dost těžko šetří :D Naštěstí se mi solitaire moc nelíbí tak tam nedám ty sm a účes budu mít :)

      Vymazat
    3. Solitaire mě tentokrát taky nechává úplně chladnou :D

      Vymazat
  5. Už se moc těším, 1 a 4 účes jsou perfektní, tak doufám že aspoň jeden z nich získám. :D Ale už vidím, jak rychle budu na nule se smaragdy + k tomu ještě plánuju večírek a nemám zrovna na rozhazování. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak účesy už máme v salónu krásy. Jsem moc ráda, že k akci nepatří a můžu si koupit jen ten, který se mi líbí ;)

      Vymazat
    2. za to jsem taky moc ráda :)

      Vymazat
  6. Tak nakoniec nám dali účesy do salónu, keď sa to tak vezme je to milé od nich, Solitare mi vôbec nejde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to mile překvapilo a největší radost mám z toho, že to mikádo, které se mi líbí nejvíc, je za smaragdy. Hned jsem si ho pořídila :D

      Vymazat
  7. já už přes rok šetřím na večírek a pořád nic, vždycky přijde nějaká akce na smaragdy nebo dia (které nechci kupovat)
    už by konečně mohli udělat i akci třeba jen za dolary :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, taky se přes ten večírek nemůžu nějak prokousat, vždy jsou smaragdy potřeba někde jinde :D

      Vymazat
    2. Měla jsem obrovskou radost z reklam, o to větší bylo ale i zklamání, když nám reklamy vzali :(

      Vymazat
    3. já vůbec nevím, jak využívat ty reklamy, nikdy jsem to nezkoušela

      Vymazat
    4. také mi připadá, že boty v 3 a 4 jsou velmi podobné

      Vymazat
    5. Před chvilkou se mi reklamy zase objevily, tak rychle vydělat nějaký smaragdy, než si to zase rozmyslí. V levém horním rohu se motá takové kolečko s šipkou uprostřed, když na to klikneš, tak se spustí reklamní spot a za každé shlédnutí dostaneš nějaké smaragdy ;).

      Vymazat
  8. No. Tak to je hodně hnusný. :D Šaty šlověk asi i nějak využije, ale ten zbytek asi ne-e. Rozhodně jsem si pod Novoročním oblečneí představovala něco lesklejšího, třpytivějšího...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě dnes překvapilo, že nové účesy nebudou hlavní odměny v balíčcích. Vůbec si nejsem jistá, že šaty budou dostatečným lákadlem, ale věřím, že své příznivce si určitě najdou ;). Za sebe jsem ráda, že se účesy dají koupit v salónu krásy a nemusíš se k nim složitě propracovávat tunou harampádí :D

      Vymazat
  9. Taky mě překvapilo, že účesy nejsou jako odměna v kartičkách,pozitivní je,že si můžu vybrat účes jaký se mi libí a nemusím se proklikávat přes všechny ty hadříky a tak, co se týká oblečení, tak první balíček karet ,šaty jako odměna ujdou ,celkem nositelné, kožíšek mohli udělat v jedné barvě a boty ,naušnice a náramek mohli vynechat:Ddruhý balíček se mi líbí asi ze všech nejvíce, sice použiju ty věci spíš jednotlivě ,než jako celek,ze třetího balíčku bych brala jen tu ozdobu do vlasů:D a to ostatní nestojí ani za komentář, jsem ráda ,že nábytek dali tentokrát až do posledního balíčku, páč tam se stejně nedohrabu a ledovou jeskyni mít fakt nemusím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně to dopadlo jak nejlíp mohlo. Účesy jsou zvlášť, stačí si jen vybrat který a v solitairu si člověk sem tam klikne a nemá potřebu do toho cpát víc smaragdů, než je nezbytně nutné. A nábytek si tentokrát fakt můžou nechat :D Hodně štěstí Val ♥

      Vymazat
  10. Tak tohle mě dost zklamalo. Jediný, co je +- dobrý, jsou šaty z 2. a možná i z 3. balíčku, jinak je to naprosto nepoužitelné. No nevím, nadšená nejsem, ale aspoň ušetřím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak vidím, počkáme si na něco "snad" lepšího :D

      Vymazat