pátek 29. prosince 2017

Sportovní Kolekce



Máme tu nášup pohodlných hadříků, doplňků a vybavení pro cvičení a relax...







Outfit č. 1...



Outfit č. 2...




Outfit č. 3...




Pózy...



Předlohy nám dohledala Siberika ♥



28 komentářů:

  1. Už se těším, snad se brzo dočkáme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dokonale, těším se ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobných věcí tu moc nemáme a tohle se vážně povedlo ;)

      Vymazat
  3. Že by kolekce, no tak to by bylo super, nemám za co utrácet dolárky, jen jestli to zase nebudou samé smaragdové a dia položky:Dale vypadá to zajímavě a něco nového se vždy šikne:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na to těším, obchůdek by to být mohl, kromě póz (ty jsou jen v jedné barvě) je každý outfit v cca 5ti barvách. Postupně to přidám na blog ;)

      Vymazat
  4. Tohle je fakt nádherný, po nějaké odmlce za tohle pustím i modrý chlup! I těch pár kousků do apartmánu (pravděpodobně) jsou přesně můj vkus! A jak jsme těhotná, tak žeru růžovou (a čokoládu) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mohly by to být i zahrady...

      Vymazat
    2. Já bych to tipovala na ten obchůdek, do zahrad mi to počtem moc nesedí. Ve hře budou 4 pózy, každá jen v jedné barvě (halenka + hrníček, halenka + sepnuté ruce, kalhoty + balon, kalhoty + polštáře a závěsté křeslo) a 3 komplet outfity každý v cca 5ti barvách. Uvidíme, co si na nás nakonec vymyslí. Už teď mi je ale jasné, že zadarmo to nebude :D Jinak moc gratuluji a drž se, té růžové je tam celkem dost, neboj ;) :D ♥

      Vymazat
    3. Jo, taky až teď koukám, kolik je tam barev :-) Nádherný ♥♥♥♥♥♥♥

      Vymazat
    4. Já stará konzerva zase ujíždím na černé a bílé, tak je super, že si každá vybereme to svoje :D

      Vymazat
    5. Jojo, já už se nemůžu dočkat, doufám, že to vyplivnou už dneska :D

      Vymazat
  5. mám z toho nějaké smíšené pocity...nevím, jestli jsou všechny ty věci úplně použitelné a pokud to bude obchod, tak bude zase vše za dia nebo smaragdy, které já už nemám :(
    achjooo, vůbec nestíhám šetřit ani na akce ani na večírek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k večírku taky asi nedohrabu, pořád ty smaragdy strkám jinam, než kam bych měla. Nejsi v tom sama ;)

      Vymazat
  6. Líbí se mi ten pejsek a pak pár těch meditačních póz :) vidím to na kolekci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to vidím na kolekci, jen by nemuselo být všechno za dia.

      Vymazat
  7. Tak to vyzerá úžasne❤ Oblečenie na yógu pekné, ale tie pózy ma dostali,tie by som brala najlepšie všetky, hlavne tie ruky a ten turecký sed❤ Mňa napadli ešte darčeky, ale asi sa skôr prikláňam ku kolekcii, no to zas bude všetko za dia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se přikláním spíš ke kolekci, ale mám úplně stejné obavy co se ceny týče. Něco mi říká, že bez diamantů se tady člověk neobejde. :D

      Vymazat
  8. Hey Isabella 😄, thank you for the amazing job ❤, i'm so excited for those outfits, the poses also look interesting, hope it will be a collection :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You're welcome. I also hope in the collection ;) ♥

      Vymazat
  9. Vypadá to dobře ale raději bych přeci jenom dárečky ..kolekce by byla jenom samé dia a sm a ty já momentálně nemám ☆♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárky jsou super, o tom žádná, já nechci malovat čerta na zeď, ale tohle podle skladby vypadá spíš na tu kolekci. Uvidíme, třeba nás překvapí ;)

      Vymazat
  10. https://i.pinimg.com/564x/e6/2d/22/e62d22c18715325c2dbe3f2246e98157.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/df/dd/08/dfdd080cbe0db435909551f38e1ce5ef.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/56/8b/77/568b779dd93447e74bd5fbb5c3ac3dee.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/c7/09/28/c7092826665f0d87cc0f323a3d40037c.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/54/35/c2/5435c2b9fd79e4a19944aadb35447175.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/c7/40/79/c74079932a7ab337e572b6890e042a29.jpg

    OdpovědětVymazat
  11. Je to jasná kolekce! :D akorát těch polštářů jestli není nějak moc, by stačilo ty spodní dát volitelně, bylo by to vzdušnější a ne jako zátarasa aby se nerozhoupalo kafe :D
    ..a ještě ten úbor, jestli nemělo být víc barev, je zvláštní, že prošla jen růžová
    Jinak vypadá to hezky a ještě ten pes, že nejde dát zvlášť, mohlo být víc bodů.. i je fajn, že není v nábytku :)

    OdpovědětVymazat