středa 6. prosince 2017

Novoroční událost




A máme tu další návrat na scénu, tentokrát Novoroční (přesněji Staroroční) událost...

Outfit č. 1...


Outfit č. 2...




Outfit č. 3...





A tento účes jako hlavní odměna za zkompletování všech tří outfitů...





HODNĚ ŠTĚSTÍ


26 komentářů:

  1. Už se ví co je závěrečná exkluzivní odměna?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://lp-girls-club.blog.cz/1512/novy-rok-2016 Tak už jsem to vyhrabala :D

      Vymazat
    2. Šikulka, věděla jsem, že to někde určitě je a já teď nemám čas (popravdě se mi ani moc nechce) to hrabat po všech čertech :D. Jak je to stará akce, dost blbě se věci dohledávají :) Díky ♥

      Vymazat
    3. Není zač. Jsem nemocná, tak mám na to čas :D Už mám vpodstatě napečeno... a spát mě syn nenechá :D

      Vymazat
    4. A účes je hezký, ale mám 3 dost podbné :-) Takže naštěstí nepotřebuji vše :D Ale pudlíka a růžovo černý komplet bych brala všema deseti :-) Ani za červené šaty bych se nezlobila.

      Vymazat
    5. Zjistila jsem, že některé věci už mám od minula, ale taky si ráda dosbírám co půjde ;) Jinak upřímně závidím to napečený cukroví, já už sice začala, ale konec zatím v nedohledu :D a hlavně se brzo uzdrav ;) ♥

      Vymazat
    6. Díky, no my jsem si nějak rozdělili práci s příbuznýmav tom kdo co peče, přijde mi jednodušší udělat víc od jednoho druhu než se patlats tolika těsty a druhy polev a tak :D

      Vymazat
    7. Tak to máš super, v naší rodině většina příbuzných pečení sabotuje a cukroví kupuje :D

      Vymazat
  2. Panebože pamatuji jak sme na tohle loni nadávaly, na tu odumřelou chlapskou ruku a divnou pozici nohy vyrůstající někde z půlky sukně a oni nám to vrátí :D jediný pozitivum vidím že mi chybí poslední políčko což si seberu a mám aspoň účes, který sice vypadá jako několik dalších co už mám, ale aspoň je nositelny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to živě pamatuju :D, dokonce jsem si myslela, že to tu zpětně někde dohledám, ale chyba lávky. V té době byl blog nejspíš ještě na houbách a já to musela složitě štrachat ze hry (něco jsem už teda měla, což mi práci hodně ulehčilo). Účes je hezkej, z té hromady jemu "podobných" je asi nejnositelnější. Jen si nějak nemyslím, že se dohrabu až k němu, ty kostičky jsou pěkný mrchy záludný :D Držím palce ♥

      Vymazat
    2. Záludný jsou, ale pořád lepší, než hádat, pod kterým políčkem v 3x3 nejsou doláče nebo doufat ve smilování nemilosrdné krabice :D

      Vymazat
    3. Pravda, taky nám sem mohly šoupnout solitaire, ten už dlouho nebyl a čekám ho při nejbližší příležitosti. Zlatý kostičky :D

      Vymazat
  3. Asi budu tady jediná za zvrhlou, ale já to prostě miluju!:D Tetris mě baví a kupodivu mi jde, většinou zvládnu během dvou týdnů nejméně polovinu tabule, většinou skončím tak dvě destinace před cílem. Věci mě nadchly už když byly minule, ale nezískala jsem bohužel ani jedny šaty či pudlíka, což teď hodlám KONEČNĚ napravit! :D mimo jiné se mi děsně moc líbí účes a jednou jedinkrát mám alespoň minimální šanci ho získat, jelikož už i z minula mám momentálně 4 destinace komplet hotové. Jsem šťastná, že opakují zrovna Tetris, kde se dají vyhrát alespoň nějaké věci, aniž bych musela pustit chlup a navíc je bez dia dosažitelná i bezva odměna! ;) Konečně žádná tapeta jako u těch velikonočních blbostí, tohle je zřejmě druhý nejlepší Tetris hned po Jachtě :) Za mě maximální spokojenost!! 👌🖤🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky spokojená. Začínám si zvykat, že mám jiný vkus, než komentující, ale ty červené a růžové šaty i pudlisko jsem holkám záviděla :-)

      Vymazat
    2. Já mám pudlíka jen na sk, tak se na něj taky chystám :D

      Vymazat
  4. Přijde mi kouzelný, jak tam nechali i "2016" ikonku. :D Taky se mi děsně líbí překreslení žluto/zlatých (??) šatů, jen ta mrtvá ruka to trošku kazí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bulharské verzi mají 2018, jsou holt pokrokovější a ne tak zamrzlý jak my tady. :D

      Vymazat
  5. Omg, beru zpět všechno o jednoduchosti této akce - ty mrchy ne a ne k sobě! :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jo, jo, po předchozích zkušenostech od nich nic dobrýho nečekám. Potvory barevný :D

      Vymazat
  6. Ja plne súhlasím s Irmou, tetris mám veľmi rada, síce to nejde vždy na prvýkrát (včera mi ušiel pudlík o 7 kamienkov!) ale stále lepšie ako ostrovy alebo tabuľka 3x3 kde je nulová šanca na splnenie celkovej udalosti bez dia. Na moje prekvapenie som zistila, že už mám 3 destinácie hotové, takže to vyzerá, že by sa mi to mohlo podariť dokočiť :D Celkovo som akciou nadšená, konečne niečo normálne nostiteľné( aj keď mierna extravagancia tam je :D), hlavne, že sú to plesové šaty, kt. najviac milujem na hre :D a hlávna odmena je pekná, nie vynimočná, ale pekná :) Za mňa som do Vianoc spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně se moc líbí sukně s topem. U růžových šatů mi trošku vadí nožky a u žlutých mrtvolná ručka, jinak jsem taky spokojená. Dokonce už mám i toho "zpropadenýho" pudlíka, kterého se mi v minulosti získat nepodařilo :D Určitě je pravda, že je to jedna z těch lepších akcí na LP.

      Vymazat
  7. From what event are those lips, i need them

    OdpovědětVymazat
  8. Teď si to tu projíždím a ejhle, vlasy jsem zapomněla :D :D hi.. Ještě, že tě tu máme♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jupí, dnes jsem konečně dostala účes!! ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat