úterý 12. prosince 2017

Vánoční TELEPORT



A jde se TELEPORTOVAT !!!

1. Popcornové Šílenství...

Hlavní odměnou není účes, jak by se na první pohled mohlo zdát, ale to háro s tím bordelem je klobouk... :)))




2. Sladké Vánoce...

Hlavní odměnou je speciální líčení a ten mumraj na palici, tvářící se jako účes, je opět pouze klobouk...




3. Třešeň Nahoře...

Hlavní odměnou jsou šaty v pěti barevných provedeních, ten plod, co nám zraje na hlavě, je opět apartní klobouček...




4. Koťátkové slavnosti...

Hlavní odměnou je sladký kožíšek s pózou tzv. véčko...




5. Jeho Vánoce...

Kožíšek je jako nový, dobře sluší Ivánkovi... :)))




6. Vše, co chcete k vánocům...

Dekorace do apartmánu...


Tapeta + Podlaha do apartmánu...



Pozadí na profil jako hlavní odměna...


A závěrem opět pár "sladkých" předloh...



HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥




57 komentářů:

  1. Aww, to vypadá úžasně ❣️🖤❤️

    OdpovědětVymazat
  2. When is it expected the new event? :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to fakt luxusně ����

    OdpovědětVymazat
  4. Podle instagramu to bude 100 % teleport

    OdpovědětVymazat
  5. Pominulé roky teleport vždy prichádzal 13teho... A musím uznať, že toto vyzerá zatiaľ úžasne, snáď nás nesklamú ani v ostatných autfitoch a hlavne v druhu udalosti ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už je to oficiální, bude to 100% TELEPORT :D ♥

      Vymazat
  6. Teleport bude určitě, na Instagramu už vydali oficiální obrázek i s typem akce :) snad nám také dají nějaký ten účes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, teleport míří k nám a v účes taky pevně doufám :)

      Vymazat
  7. Aneb, jak nás přikovat ke hře i přes předvánoční stres :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky už mám schízu z toho, jestli to vůbec budu všechno stíhat :D :D :D

      Vymazat
  8. Pastel Christmas LOVE IT, NEED IT ❤️-❤️

    OdpovědětVymazat
  9. Teleport event cool I am so good at it
    I finish at least 3 rooms

    OdpovědětVymazat
  10. There it is the Popcorn Lady... horrible hairstyle, but the outfit is gorgeous

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I am not sure if it is hairstyle or just accessories (hat maybe?). Or both...

      Vymazat
    2. It's not a hairstyle, it's a hat ;)

      Vymazat
  11. Popkornový účes, konečně a opravdu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účes tam tentokrát není žádný, všechno jsou to klobouky :D

      Vymazat
    2. Nejspíš po nějakým bezdomovci, co má fakt moc rád kukuřici :D :D :D

      Vymazat
  12. Chci se zeptat nepřijde vám hrací pole nějaké menší (čtverečky jsou větší )?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne je stejné, jen to možná opticky zmenšuje ta vločka :)

      Vymazat
    2. Tak na to čučím jak tele na nový vrata a fakticky si nejsem jistá - je to menší, není to menší, toť otázka :D Nasadily jste mi brouka do hlavy, děvčátka :D

      Vymazat
  13. Jsem nadšená, miluji pastelové barvičky, u mě je to jasné ,jde se na koťátkové slavnosti :3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petra tak to sme dve ktoré tam majú namierené :D

      Vymazat
    2. Já jdu do "Třešničky", líbí se mi ta infantilní blbost v hlavě a potom se možná potkáme v "Kočičce" :D

      Vymazat
  14. Konečně sme se "dočkaly" pop cornu :D ne na můj vkus je tahle událost moc přeslazena :D seberu si nábytek, pak asi třešeň a ve zbytku času něco chlapovi, ale popcornovej ohoz, koťátka nebo šaty z lentilek nepotřebuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě jsem to čekala mnohem horší, ale vcelku mile mě překvapila úroveň překreslení všech těch blbostí :D. Z hlavních odměn mě nezaulajo skoro nic, určitě si ale půjdu pro třešňový outfit a potom nejspíš taktika hup sem, hup tam, sebrat jen to, co se mi kde bude líbit ;)

      Vymazat
  15. Nic proti, ale tohle mě celkem dost zklamalo :( bohužel, jediný účes zde představuje ta ohavná popcornová zrůda, u které jsem doufala, že nám ji dají trvá do krabice, kde bych se jí obloukem vyhla. Ne, oni ji musí využívat jako jediný účes v teleportu, kde se dají konečně vyhrát nějaké větší odměny v podobě pozadí a účesů. Ty kýčovité oblečky nepotřebuji ani jeden, beztak bych si je ani jedenkrát neoblékala, možná tak ty 'třešňové' šaty, ale to asi opravdu jenom jednou ... Nábytek furt to samé pořád dokola, nic originálního, ani jeden prvek mi za to nestojí. Jediné, čemu ten čas nejspíš v tenhle předvánoční šum plný nestíhání věnuji bude ten kožich, který je asi jako jediný z toho nositelný ... To se nám zase naši tvůrci opravdu vyznamenali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba lávky, to háro plný bordelu není účes, ale klobouk :D. Není tu jeden jediný účes, ale nezoufám, naopak jsem docela ráda, že v tom předvánočním shonu nebudu mít nutkání pravidelně klikat a vůbec mě nebude mrzet, když místnost nedodělám a přijdu tak o tu "super hlavní odměnu". :D

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. Jo a s tou krabicí, dalo se čekat, že ta popcornová obluda skončí v teleportu. Do krabice se většinou dostanou lepší kousky, aby se na nich přece víc vydělalo :D

      Vymazat
  17. Musím říct ,že tentokrát mě teleport zklamal,čekala jsem ,že bude minimálně tak dobrý jako ty minulé vánoční teleporty, popcornu se vyhnu obloukem, lentilky nebo co je to za cukrátka,by se mi ještě roztekly na hlavě :), takže je přeskočím,třešinka na hlavu a šatičky jsou na mě moc kýčovité,ani nevím jestli bych to vůbec využila a dostáváme se ke koťátkové slavnosti ,až na kabelku ve tvaru kočky a tu věc na uši se dá říct ,že je to nositelné,ale bomba to není, co si budem povídat, oblečení pro chlapa je takový standart, to co už je většinou ve hře k dispozici v trochu jiné formě, ale zase lepší to ,než aby mu vymysleli na hlavu třeba švestku:)a nábytek klasika ,nic překvapivého ,takže vůbec nevím nevím, kam se vrtnu. Nakonec to asi vyhraje kožíšek pro ladynku a pro chlapa:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše, Val, je tady tolik cukru, že mě z toho začínají bolet zuby :D Já teda skočím pro třešinku, tenhle kýč mě mezi všemi ostatními asi jako jediný zaujal a stejně jako ty nevím, kam jinam bych tak vlezla. Potom možná tu čičinu a nábytek? Vážně nevím a jsem tomu docela ráda, lady mi nebude ubírat čas na cokoliv dalšího :D

      Vymazat
  18. Som cosplayer takže okrem jednotky by som z každého využila niečo... Samozrejme idem po pozadí, je jedno či si zapracem byt, nemám nijaké vianočné pozadie a tak to využijem... Beriem to s nadhľadom, inak sa to nedá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je správný přístup ;) Koneckonců je to pořád jen hra a je nutno ji brát jako jisté zpestření a relax v jinak hektickém dni :) Já si jdu pro Třešinku a pozadí je v pořadí :D Hodně štěstí ♥

      Vymazat
  19. https://i.pinimg.com/564x/48/c6/ba/48c6ba8fecd89a5efdf0cded09b89e5e.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/e6/fb/d7/e6fbd76603560e47c4010e7f2fe262c8.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/cc/11/69/cc11693404a1810c054ac31009505ac7.jpg

    OdpovědětVymazat
  20. Tak dobře no, je to teda dost přeslazený. :D Asi jediný, co doopravdy chci je ta sukně z popkornu a ty kalhoty z koťátek, jinak nic moc. Ale je fakt, že nikdy nevíš, co využiješ (například při klubovém focení, nebo soutěžích, to se pak hodí všechno :D) a ve skříni se mi to válet může, to ničemu neuškodí. :D Ale chtělo by to už konečně něco pro nás, metalisty. :D Ačkoli toho se asi nikdy nedočkáme, ale tak co, beru, co je a v každý „akci” si výběru něco, co se mi hodí :D Jen by mě zajímalo, odkud máš všechny ty informace a obrázky, to mi pořád nejde do hlavy, ale jsem za to ráda, aspoň vim, co kde je a čemu se můžu vyhnout, takže díky, že tu jsi pro nás! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon *vyberu" :D Nemám ráda autokorekci na mobilu :D

      Vymazat
    2. Moje slova, jen ať to na nás hrnou pěkně ve velkým, každej bodík do popularity se hodí, sem tam nějaký ty hadříky nebo doplňky taky nejsou úplně marný a využití se pro ně časem třeba najde ;) Jinak k informacím, ty se dají najít většinou na Fb nebo Instagramu a pokud jsou už věci z akce nahrané ve hře, dají se dohledat. Obléct si je ale můžeš jen v grafickém programu, v šatníku je nemám :D To já děkuju za návštěvu blogu, jen je to celkem časově náročné (dohledávání všech věcí) a toho času je nějak míň a míň. Uvidíme, jak dlouho to takto ještě půjde ;)

      Vymazat
    3. Doufám, že nám, Isi, ještě vydržíš :-) Co bychom bez Tebe dělaly... No asi se každý den vyděsily v jiné místnosti teleportu :D

      Vymazat
    4. To věřím, že je to časově i asi psychicky náročné, proto si toho vážím. :) Doufám, že vydržíš co nejdýl. :) A jak se vlastně jmenuješ ve hře?

      Vymazat
    5. Sme ti veľmi vďačné, že to všetko pre nás robíš.
      Odkazy na tvoj blog nachádzam v kluboch na všetkých možných verziách hry, aj na facebookových stránkach. Máš veľmi širokú základňu čitateľov z celého sveta :)

      Vymazat
    6. Holky, moc děkuji za vaše milá slova a podporu. Opravdu moc si toho vážím ♥ Tyro, ve hře jsem Isabella 1 (jo, s tou jedničkou to není moc originální, ale dělala jsem tenkrát rychlou registraci, abych se kouknula, co je to zas za blbost a tak nějak mi to už zůstalo - i hra, i jméno) :D

      Vymazat
  21. NE! NE! NE! oni sem ten popcorn fakt šoupli T_T tak dlouho čekám na teleport a dostanu toto ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Dalo se čekat, že nám sem tu příšernost dřív nebo později šoupnou :D

      Vymazat
  22. https://cdn.shopify.com/s/files/1/0900/7578/products/asa1_grande.jpg?v=1469003779

    mafin kabelka z Třešeň Nahoře...

    OdpovědětVymazat