středa 1. srpna 2018

Teen Squad



Ó Bóže, tabule jsou tady...


Tabule č. 1...




Tabule č. 2...




Tabule č. 3...




Tabule č. 4...




Tabule č. 5...




Tabule č. 6...

Nábytek + Doplňky do apartmánu...




Tapeta + Podlaha do apartmánu...




Pozadí na profil...





HODNĚ ŠTĚSTÍ

53 komentářů:

  1. Velmi moc Vám děkuji, že opět dáváte tak skvělé informace a tak brzy... ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you for the update! Really curious about the other items as well

    OdpovědětVymazat
  3. Oh... I don't like that the emoji is appied to the red jacket!

    OdpovědětVymazat
  4. Isabella si proste jednička :) neviem si už ani predstaviť ako by som hrala bez tvojich informácií o akciách. Vážne veľmi ďakujem ;) A tvoje vtipné a trefné komentáre ma tiež vždy potešia a pobavia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář a za tvé návštěvy, Angel. Moc mě to těší :) ♥

      Vymazat
  5. Nemohli toto emoji smajlíka z druhého outfitu pridať len ako doplnok? Totálne to kazí celkom dobre vyzerajúcu bundu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně s tebou souhlasím, taky bych chtěla do ruky dostat toho ichtyla, co to takhle zprasil :D :D :D

      Vymazat
  6. (Tady můžu být sprostá, protože mě nikdo nenahlásí a nedostanu zákaz na lady, že? :D)

    DO PRDELE KURVA UŽ MĚ SEROU S TOU JEJICH ŠEDOU HLAVOU! Chci BÍLÉ vlasy! >:( Protože přesně na tu barvu klikám v salónu, když je vybírám - BÍLOU A NE ŠEDOU! Já se z nich fakt už podělám! >:( TAK! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Taky chci bílou a né šedivou.. pa vypadáš jak od smogu nebo začouzená od táboráku... Magg

      Vymazat
    2. Klidně si tady zanadávejte holky, tady můžete :D :D :D Já tohle naštěstí nemusím řešit, už leta jsem věrná své kaštanové, ale jak se znám, být to jinak, nechtějte vědět, co všechno by tady lítalo :D

      Vymazat
    3. Jako narovinu :D stejně se k těm vlasům v 5. tabuli nedostanu tak co řešit :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. toto sa im vôbec nepodarilo.....a pekný účes pichli samozrejme až do milióntej tabuľky :(

      Vymazat
    2. Souhlasím holky, pro mě naprosto zbytečná akce. Až na pár světlých výjimek jsou to nepoužitelné a kýčovité věci. Věřím ale, že své příznivce si určitě najdou ;)

      Vymazat
  8. isabellka nemáš aj nejaké spoily na august sneak peek? ja asi vyšumím z toto čo bude tá morská panna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ak trochu preskúmaš ich oficiálny instagram, pred pár mesiacmi tam pridali obrázok morskej panny s novým účesom a nejakým mejkapom :)

      Vymazat
    2. Kouknu na to holky, blog dělám po chvilkách, když zrovna vyjde čas a toho je v poslední době nějak míň a míň. Slibuju, že jak se něco objeví, hned dám vědět ;) ♥

      Vymazat
  9. Opravdu... Srdečně moc děkuji za informace. :-) Vypadá to náhodou báječně. Neříkám, že zcela vše, jedny kalhoty se mi nelíbí, ale jinak opravdu super... ♥ Jste moc šikovná... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji, taková zprávička mě vždy moc potěší :) ♥ Jinak co se akce týče, věděla jsem, že si své příznivce určitě najde a jsem tomu moc ráda, já už jsem zkrátka taková nevděčná hráčka, hraji už nějakou tu dobu a šatník mám naplněný k prasknutí spoustou podobných věcí. Další takové tam opravdu zabírají místo a opravdu bych ocenila funkci "popelnice", kde bych se takových věcí mohla zbavit, hned by to tam bylo přehlednější. :)

      Vymazat
    2. No to s tou popelnicí zcela chápu. Možná by nebylo špatné to tvůrcům i navrhnout, protože se hodně věcí i nepotřebných dostává i z lunaparku a i časem by se člověk i mohl zbavit toho, co už nechce. :-D A co se těch info týče, tak jste fakt moc šikovná a je vše jasné a přehledné. ♥ Mějte se zatím krásně...

      Vymazat
    3. Díky, taky se měj krásně, Mekhet :) ♥

      Vymazat
  10. na fb je ceý video august sneak peek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, vím o něm a už jsem informace o nadcházejících akcích trošku zpracovala ;)

      Vymazat
  11. Asi som jedina ale som nadsena z tejto akcie, mne sa tu vsetko paci, snad neminiem vela dia lebo na tabulkach velmi vela viem minut ale toto je porste uzasne, vela veci sa mi pci a najviac chcem ziskat tie druhe vlasy! .. a aj to pozadie na profil + do apartmanu by som brala ♥ a skoda toho smajlika lebo ta bunda je perfektna, mohli to rozdelit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti akce líbí a určitě nejsi jediná. Lady Popular je skvělá právě v tom, že si tu každá najdeme to svoje :) Držím palce a přeji ti hodně štěstí ve hře ♥

      Vymazat
  12. Akurat je skoda ze niesu viac farieb (ze ked ziskam tu vec tak v satniku mi ukazu aj ine farby) ale len jedna, no ale to by som chcela asi privela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto typu akce (tabule) je vždy vše jen v jedné barvě. Brzy určitě bude něco ve vícero barvičkách, nezoufej ;)

      Vymazat
  13. Jednu vec nechápem... Prečo vždy tie najkrajšie veci napchajú do tabuliek?? .-. Mám chuť plakať xd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to nechápu, tabule a solitaire by měli už konečně úplně zrušit :D

      Vymazat
  14. To je taaak tipické. Všechno dobrý dají do posledních tabulí. První tabule ujde, aspoň mám triko s jednorožcem 😍 druhá je špatný vtip, proč ten smajlík který totálně zničí celkem pěkně vypadající bundu? 3 neurazí a nenadchne, ze 4 bych chtěla tu hlavní odměnu :) 5 tabule je krásná, účes docela zajímavej, ale nedělám si naděje :D nábytek za mě průměr, pár kousků mi přide že už mám hodně podobné, ale tapeta s podlahou se mi líbí tu bych dokázala využít :) pozadí na profil je pro mě moc preplácané. Když to shrnu je to celkem dobrá událost, jsou tam zajímavé prvky, škoda že tabule na které nemám štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně souhlasím, mně se kupodivu nejvíc líbí ten nábytek, no a tapeta s podlahou jsou bezkonkurenčně nejlepší. Účesy ani nic z oblečení mě tentokrát vůbec nenadchlo a to už je co říct. Tuhle akci dobrovolně vynechávám a už jsem zvědavá na ten srpnový nášup nových akcí. :D

      Vymazat
  15. Tak jsem se těšila na kolekci nábytku, abych si konečně vybavila svůj pokojíček ... A ony to nakonec jsou tabule :((( kromě první destinace nemám šanci ani zajem jít dál, hned druhá mě totiž dokonale přibrzdila a o té třetí ani radši nemluvím ... použitelný ten blázinec začíná být až od čtvrté, kam se ovšem stoprocentně nedostanu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zcela sdílím tvé rozhořčení. Asi si udělám na LP prázdniny a strategicky vyčkám na další akci :D

      Vymazat
  16. Super :D Chci ty batman ponožky, protože se na LP jmenuju Batmanka xd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať ti batponožky přistanou v šatníku :D

      Vymazat
  17. Ďakujem za rýchle informácie ❤ si naozaj super keď za 3 dni zverejníš všetky tabuľky :) :D <3 úplne super píšeš blogy :) ❤ Taly (SK)

    OdpovědětVymazat
  18. Pokud jsem to pochopila..v poslední zone musíme získat 18 věcí ? :///

    OdpovědětVymazat
  19. oblečení, až na ty poslední kraťásky, mě moc nebere, ale strašně moc potřebuju ty poslední vlasy a ten nábytek <3 už padlo 26 dia a jsem u třetí tabule asi v půlce.. a zbývá mi jen 22, takže asi budu muset brzo přikoupit :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu si pomoct, ale nábytek je z toho všeho zkrátka nej. Oblečení mi nic moc neříká a vlásky jsou takové nenadchnou, neurazí :)

      Vymazat
    2. Souhlasim :) a pro me hezkej nabytek uz dlouho nebyl..

      Vymazat
  20. Zatim to spis vypada ze zeusili stastne karty.

    OdpovědětVymazat
  21. Hello I am curious in 6th board how many items do we need to find?

    OdpovědětVymazat