čtvrtek 30. srpna 2018

Tropické vibrace




A máme tu ptáky !!! Naše pašerácké sítě se opět vytáhly a nám ve hře přistálo několik opravdu unikátních kousků z teplých krajin. Jen by mě zajímalo, kdo po těch ukecaných opeřencích bude vymetat trus ze šatníku (no nic, izolační páska to jistí, zalepíme zobáky i kaďáky... :)))




Palmová zóna č. 1...



Palmová zóna č. 2...



Palmová zóna č. 3...



Palmová zóna č. 4...



Palmová zóna č. 5...



Palmová zóna č. 6...



Hlavní odměna za zkompletování outfitů ze všech palmových zón...





HODNĚ ŠTĚSTÍ

49 komentářů:

  1. Isabelko, moc děkuji. Jen se marně snažím najít, ve kterém roce už tato akce byla... :-)
    Velmi se těším na Tvé zpracování.
    Přeji Ti krásný den. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mého názoru dlouholeté hráčky je tato akce nová :)

      Vymazat
    2. Maggie má pravdu, tato akce je opravdu zbrusu nová ;) ♥

      Vymazat
    3. Moc děkuji... :-) Je nová a krásná...

      Vymazat
    4. A Ty jsi to, Isabelko, opět krásně zde zpracovala. Paráda... ♥

      Vymazat
    5. Díky moc Mekhet, tvoje slůvka podpory vždy nesmírně potěší ♥♥♥

      Vymazat
  2. in the 2nd or 3rd tree zone, you can win this bird https://photos.ladypopular.com/ldp3/photos/int/29/00/5560029/photos/4118753_2018_08_30_13_12_07.png

    The white shoes in the picture are from 1st.

    There is this bird in the same zone as the first one (2nd or 3rd, not sure) - https://snag.gy/a96cmB.jpg

    Also, the white pants are from the 2nd one I believe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks for the information, I've already added all the zones ;) ♥

      Vymazat
  3. Tak jo. Myslela jsem si, že to už nějak bylo, protože se tak o tom psalo. Tak moc děkuji. Maggie, děkovala jsem Ti i za rady u těch panen. Jsi fakt moc hodná... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě :) Psalo se o tom v náhledu co se chystá v srpnu :) ale papouška jsme dostali jen jednoho takový modrý a byl k nějakému výročí :)

      Vymazat
    2. Jo, mě totiž i zmátl ten účes a někte se psalo, jestli si "vzpomínáte... ;-) Tak proto.

      Vymazat
    3. Bylo to v novinkách jako nově připravovaná akce na měsíc srpen ;) ♥

      Vymazat
    4. Jsem popleta, no... ;-) ♥

      Vymazat
    5. Nejsi, to já jsem občas pěkně zmatená :D

      Vymazat
    6. To se povedlo... Děkuji, jsi zlatá... :-D ♥

      Vymazat
  4. Jinak snad někomu pomůže než budou celé místnosti prozrazené - první palma - první truhla= papoušek, druhá truhla = cestovní kufr, předposlední truhla=bílé sandálky a poslední truhla=líčení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třetí truhla=šortky s palmovými listy a čtvrtá truhla= top k tomu (jedná se tedy o 1. outfit co má Iss nahoře + sandálky ze 3. outfitu

      Vymazat
    2. Ve druhé krabici jsou botky z prvního outfitu, kalhoty ze 3, top z posledního, náušnice co tu nikde nevidím a k tomu tukan jako doplněk a třpytivé líčení :)

      Vymazat
    3. Ve treti krabici je top ze tretiho, sortky ze ctvrteho, barevne naramky na obe ruce a papusek :)

      Vymazat
    4. Super tipy holky, jen tak dál, určitě to spoustě holek pomůže ;) Díky ♥

      Vymazat
  5. Tropic vibes event

    OdpovědětVymazat
  6. Isabellko u prvni a druhé zóny máš prohozené to líčení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, chybička se vloudila, ale už jsem sjednala nápravu ;) ♥

      Vymazat
  7. Ahoj Is, môžem sa spýtať? kedysi si mala info o akciách aj 15 dní dopredu, stalo sa niečo? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeptat se můžeš :D, a určitě nejsi jediná, kdo si toho všiml. Mé informace závisí jen a jen na tom, co pustí tvůrci hry do éteru a ti se čím dál víc snaží udržet informace o připravovaných akcích co nejdéle pod pokličkou. Dřív nahrávali věci do hry třeba s týdenním předstihem, dnes s tím čekají do poslední chvíle a tak se nám věci ve hře objeví třeba půl hodinky před spuštěním samotné akce. Potom už samozřejmě není moc prostoru pro jakoukoliv přípravu a přidání věcí na blog. Tohle informační embargo se stále stupňuje a nahrává tomu i to, že přibývá stále více lidí, kteří umí věci v kódu hry dohledat. Teď jen čekám, kdy někomu posvětí monopol na sdílení informací ze světa lady popular a já budu moci blog ukončit :D :D :D Hezký večer ♥

      Vymazat
  8. Nevypadá to úplně špatně. Nejvíc se mi asi líbí ten předposlední outfit a sukně z posledního❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se asi nejvíc líbí 4. a 5. outfit, jen škoda, že nám k tomu nedodali i nějaké ty účesy ;)

      Vymazat
    2. Jo, to jo, účesů není nikdy dost :D

      Vymazat
    3. Přesně tak, moje slova :D

      Vymazat
  9. Na mě je to Teda dost divočina :D líbí se mi nejvíc asi ten 4. outfit, ale u každého se najde něco použitelného :) až na to líčení to je děs běs, sama jako papoušek vypadat nemusím, a chybí mi u toho nějaký účes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje slova, dala bych k tomu účesy a vypustila speciální líčení :D

      Vymazat
  10. Neakeho papuska si rada poridim. VŠICHNI JSOU V 1. TRUHLE!!! Pozu nepotrebuju, ja mam cervenou rada ale ten kabatek mi do tropu nesedi

    Leda jako ochranna pomucka proti drapum a zobakum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a LÍČENÍ je vzdy v POSLEDNÍ truhle. Prikazka ma tentokratvsechny zahrady nablogu rozfocene s obsahem jednotlivych truhlicek.

      Vymazat
  11. Pro mě docela zbytečná akce :)) nestojím o žádný z tropickych "outfitů" a nevylepšili to ani ti okřídlení přátelé. Make-up zbytečnost, nikdy ji nevyužiju, takže já tuhle akci beru čistě na doplnění smaragdů :) a hodně tam postrádám nějaký účes, pak celá ta hra ztrácí smysl.. zřejmě tvůrci vycítili, že jsme schopné i ze zahrad vytřískat něco použitelného :(( :// ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to tak přijde, po teleportu začínají strkat kýčovité zbytečnosti i do zahrad. Upřímně je mi z toho smutno, hra tím hodně upadá a ztrácí své kouzlo.

      Vymazat
    2. Souhlas, jedině pozitivum tady vidím to, že se tu dá nahrabat docela dost smaragdů, ale oni nám zanedlouho zas hodí nějaké solitare aby sme se neradovaly :D

      Vymazat
    3. S tím taky tak nějak počítám Kristi :D

      Vymazat
    4. Jsem ráda že nejsem jediná, která to tak taky vidí :Dd říkám, já na tohle nepřispěju ani jeden modrý kamínek (i když jsem si je speciálně na zahrady pečlivě šetřila, no co už), hezky si pojedu pomalu a svým tempem, zadarmo :DD jo a mhsim se "ppchlubit" - včera, když akce začala, jsem hru zrovna měla otevřenou a po opětovném přihlášení jsem dostala ty listy hned 2x xDDD ano, ale je mi to prd platné, když nemam žádnou motivaci jít do dalších truhel :((

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    6. irmi dostávají se pokaždé 2x...jako základ + za ten den

      Vymazat
    7. Jaj, já na to úplně zapomněla, jak mi to zahlásilo dvakrát :Dd díky za upozornění, už jsem si říkala, že by mi LP dalo něco zadarmo xddd

      Vymazat
    8. No tak to já o tom vím, ale vesele jsem na to zapomněla, tudíž jsem o extra lístky přišla, že :( Holt stará skleróza. Nemůžete mě někdo nakopnout? :D

      Vymazat
  12. �� Ja chcem tu sukňu z 5tej miestnosti. No už 2 dni trcim pred 2. zahradou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se zase líbí ta ze 4. místnosti a zatím pořád trčím v 1. Je mi líto tam nechat ty smaragdy, tak ji jedu pořád dokola, ale zítra už z ní vyskočím :D

      Vymazat
  13. Ja to oblečenie až tak nutne nepotrebujem, idem skôr po smaragdoch :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě, zatím jedu pořád dokola 1. mísnost jen kvůli smaragdům :D

      Vymazat