středa 22. srpna 2018

Fantazie










49 komentářů:

  1. Confirmed by LP, this store opens tomorrow yay! so happy ;) https://www.facebook.com/pg/ladypopular/posts/?ref=page_internal

    OdpovědětVymazat
  2. Má to byť nová kolekcia :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Drahá Isabella!
    Chtěl bych se vás zeptat, že nemůžete být hra ani butik?
    Děkujeme vám za pomoc a pomoc :)
    Pěkné odpoledne a večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, vyklubala se nám z toho kolekce. Hezký večer :) ♥

      Vymazat
  4. Isabell... Ty jsi tedy rychlovka. Už máš všechny... Jsi prostě jednička...
    Moc Ti děkuji... ♥♥♥
    Přeji hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky zlatíčko ;) Hezký večer a příjemné nákupy ♥

      Vymazat
  5. Ať si to kolekce strčej do prd! :D Já už na to nemám smaragdy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je toho v poslední době zbytečně moc, taky začínám mít ten pocit, že jejich záměrem je vyluxovat nám konta do posledního zelenýho šutříku. Nejhorší je, že tohle se mi fakt líbí :D

      Vymazat
  6. ANO ANO ANO KOLEKCIA!!!!!! :)) Som z toho nadšena ale snad ma to nadsenie neprejde ked uvidim tie ceny... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolekce je opravdu nádherná, jen ty ceny, ách jo, krvácííííím :D

      Vymazat
  7. JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ :D Těším se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolekce je skvělá, jen mít ty diamantový a smaragdový doly :D

      Vymazat
  8. kolekce je nádherná :) ale mrzí mě, že nejde sestrojit ani jeden kompletní outfit bez použití dia :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To robia v kazdej kolekcii, je to naschval.. :/

      Vymazat
    2. Jde holky, ten růžovej, mám z něj radost jak malý děcko :D

      Vymazat
  9. MILUJU tuhle kolekci! Už jsem jí skoro vykoupila (zbylo tam jen pár věcí, který se mi buď nelíběj, nebo je nutně nepotřebuju) XD Jsem bez prachů, smaragdů a jen s trochou dia, ale jsem šťastná! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. napodobne, mne tam ostali len zlate topanky za dia a cerveny plast :D .. ked budu dakedy opakovat ta mozno dokupim :D

      Vymazat
    2. Já jsem asi fakt ujetá, ale tohle je prostě bomba a vůbec mi nevadí, že je vše jen v jedné barvě. Naopak jsem ráda, že se drželi jen jedné, nenaflákali nám tam zase hromadu barevnejch kovů a jednotlivé fantasy outfity dotáhli takřka k dokonalosti. :D ♥

      Vymazat
    3. Moje řeč! Takhle je to prostě dokonalý❤

      Vymazat
  10. Ten prvy oufit cierno zlaty je premna najviac TOP ♥ tu suknu zboznujem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tentokrát líbí všechno a to už je co říct :D

      Vymazat
  11. ما هو الزي القادم ؟

    OdpovědětVymazat
  12. Sem rada ze jeto kolekce a ne nejake darky z tech mam vzdy prd jinak semi moc libi:D:D

    OdpovědětVymazat
  13. Takže dík moc za další kolekci na hovno. Ani jeden outfit nejde sestrojit bez dia? No to si ze mě fakt už dělají prdel ... Tak do tohohle nevrazím ani Ň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neházej hned flintu do žita Irmi, ten růžovej dáš dohromady jen za dolary a smaragdy, hned jsem to prubla :D ♥

      Vymazat
    2. Ach jo, ale ten se mi líbí zrovna nejmíň :( xDD no nic, asi se budu muset spokojit s tím, že žádný modrý nebo červený model nedostanu ❤️

      Vymazat
  14. Neviete niekto prosím akým filmom alebo udalosťou je táto kolekcia inšpirovaná? A ja som asi čudná ale mňa jedinú z tejto kolekcie nič nenadchlo :D samozrejme kvôli bodom nakúpim ale inak ani veci za dia ani nič iné :D Asi som všetku svoju fantáziu minula na morských vílach

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi divná. Já to taky vykoupila jen kvůli popce, čili jen za dolary. Nelíbí se mi to nijak zvlášť. Jako pár kousků se dá nosit, ale celkově je to nic moc. To je asi tím, že já nesnáším ten bordel na hlavu :D Na hlavu patří hezký účes, nebo v nejhorším v zimě kulich :D
      Asi je to tím, že moje vlasy se mastí, jen se na ně člověk křivě podívá, natož pod jakoukoliv pokrývkou hlavy :D

      Vymazat
    2. Taky by mě zajímaly předlohy, když zbyde chvilka času, zkusím se po tom porozhlídnout. Kdyby někdo věděl, tak nám prosím dejte vědět a může sem hodit i odkaz na předlohy ;) Předem díky za jakékoliv info ♥♥♥

      Vymazat
    3. Jinak holky, já jsem nadšená, mně se tentokrát líbí všechno a ten bordel na hlavu prostě miluju :D A neboj Sigyn, nikdy se na tebe křivě nepodívám, slibuju :D :D :D

      Vymazat
    4. Ja uz proste ty komentare musim cist jen abych nasla koment Sigyn. Hlody Isabelly a Sigyn mi kazdou udalost zvednou naladu:D

      No a mam tu kliku, ze se mi nejvic libi ruzovy outfit.

      Smaragdu jsem pred letem mela 8000 a ted mam polovinu. Tak treba dali na podzim svatby (s pulkou veci za dia samozrejme),aby nas sedrali z kuze skutecne kompletne.

      Vymazat
    5. Růžovej je zkrátka nej, Leni, a nestraš se svatbou, nemám teď vůbec čas bouchat smaragdy a mé konto s každou další podobnou akcí doslova úúúúúpíííí :D

      Vymazat
  15. Krásná kolekce, akorát mi mrzí že na každej komplet outfit potřebuju dia :( taky by mohlo být víc barevných provedení, takhle všechno vykoupím naráz :D každopádně se mi trefili do vkusu, zvlášť ty zlaté kousky sou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou Kristin, nemám slov, konečně něco, čemu nemám takřka co vytknout. Samozřejmě by tam mohlo být míň věcí za dia, to každopádně, ale to je asi něco, s čím už teď budeme bojovat při každé lepší kolekci. Podařilo se mi ale bez dia zkompletovat celý růžový outfit a jsem nadšená ;) ♥

      Vymazat
  16. Horrible in my opinion, you can't even build an entire outfit without dia! This collection is a let down!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I like it, I don´t need diamonds on pink outfit ;) I just like fantasy things :)

      Vymazat
  17. po dlouhém hledání jsem našla jednu předohu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to našla takto
      https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12108225_908262002598165_559303957815647061_n.jpg?_nc_cat=0&oh=dfd87b2a098b5d8ebb9401d989520225&oe=5BF7934A

      Vymazat
    2. https://orig00.deviantart.net/5f07/f/2017/038/2/0/peachblossom_faerie_gown_by_firefly_path-dayae9y.jpg

      Vymazat
  18. Našla som síce iba 3 ale tak... snaha bola :D

    https://i.pinimg.com/564x/4c/e6/cf/4ce6cf92c523168f7a3651b54637bfd5.jpg

    https://i.pinimg.com/564x/80/7f/15/807f156c3910f18858479186f9dd4893.jpg

    https://i.pinimg.com/564x/2d/c5/45/2dc5454a0f069f58ace7b66f675c892d.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ešte tu je zvyšok toho piateho

      https://i.pinimg.com/736x/28/8e/44/288e4418445d9a3ebddaa10bd0723b23.jpg

      https://i.pinimg.com/564x/f3/14/3e/f3143ee0f889977ecb27decbf7249f80.jpg

      https://i.pinimg.com/originals/2b/20/0e/2b200ec6cd9a32e20471a572e80df1c3.jpg

      Vymazat
    2. Super práce, díky moc Vu Qi ;) ♥♥♥

      Vymazat
    3. Neviem akým spôsobom sa mi podarilo ešte niekde vyhrabať to čudo na hlavu z ružového :d (alebo sa to na to aspoň vzdialene podobá...)

      https://i.pinimg.com/564x/83/98/ef/8398ef349c28ba743453aa3e5f131a12.jpg

      Vymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat