čtvrtek 9. srpna 2018

Filmová Noc



Máme tu další opáčko staré akce z roku 2015 (...sakra, kde jsou ty mořský panny?)...





36 komentářů:

  1. Chci panny :((( teď budu tři týdny doma u WiFi, tak ať je sem koukají šoupnout!

    OdpovědětVymazat
  2. Taktak mas pravdu my chceme mořske panny ale ta krabice semi take libi ale to vedro uz semi vubec neliby si pripadam jak utopenec ve vlastni stave:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vypadá, že mořské panny budou až příští týden. O vedru mi vůbec nemluv, už vím, jak se cítí maso v papiňáku :D

      Vymazat
  3. Tuhle starou akci znám, ani tenkrát se mi moc nelíbila :D taky už chci mořské Panny a úplně vidím jak nám je naservirujou příští týden až budu pryč a nejlíp ve formě teleportu abych toho stihla co nejméně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to úplně zbytečná akce, taková ta "zaplácávačka" hluchého místa a přesně jak píšeš, už tenkrát za moc nestála :D Teleport bych brala všema deseti, ale něco mi říká, že tu radost mi nedopřejí :D

      Vymazat
  4. Morské panny majú byť budúci týždeň, ale nemám z toho dobrý pocit. Isto ich dajú do nejakých ostrovov alebo do niečoho kde sa dá niečo len ťažko získať :D kolekcia to podľa mňa nebude mám zlý pocit že to bude solitaire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě to budou na 90% ostrovy :(((

      Vymazat
    2. Holky nestrašte, ať si ostrovy i solitaire nacpou do špic, já chci ty účesy do teleportu. Musíte myslet pozitivně, já dávám ostrovům 70% :D :D :D

      Vymazat
    3. niekde som čítala ,že to isto teleport nebude :D tak asi máme smolu a budú to tie ostrovy

      Vymazat
    4. Vypadá to na superhrdinky :)

      Vymazat
  5. Mne sa to paci :) snad ziskam co najviac z toho, no pre mna to je novinka kedze to hram od minuleho roka :D a kiezby morske panny bol teleport!!! Ostrovy fuj nechcem :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, Danny ;) Teleport bych taky brala, jen mám strach, že nám to šoupnou do něčeho jiného. Uvidíme :)

      Vymazat
    2. Pevne verim ze nas nesklamu a daju teleport ♥

      Vymazat
    3. Taky bych to podle screanu tipovala na superhrdinky

      Vymazat
  6. Ahoj děvčata,můžete mi poradit jak hrát tuhle filmovou noc když mi vůbec nechodí filmy?Dnes se objevil 1 film v salonu .Kamer mám 28 klidně koupím za dia další .Moc bych chtěla ten komplet včetně čelenky.Díky za radu jak vše získat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:) Oni sú všade v hre, ale ja osobne najčastejšie klikám na priateľky v hre a tam sú skoro vždy. Dúfam, že pomôže. :)

      Vymazat
    2. Ja ich mám najčastejšie v Moja lady alebo v Salóne. Skúsila by som len tak klikať po hre a často prehľadávať salón ^^

      Vymazat
    3. Stačí keď zostaneš na základnej obrazovke a dáš vždy nanovo načítať stránku (F5)....skoro vždy ti tam vyskočí nejaký film :) ja to tak robím vždy, nech nemusím hľadať kade-tade ;)

      Vymazat
    4. Ja pořád obnovuju tu hlavní stránku. Skočí mi tak na každé 2-3 obnovení, občas mi něco skočí i do salonu.

      Vymazat
    5. Dělám to stejně, taky stále obnovuji hlavní stránku a vždy někde něco vyskočí ;)

      Vymazat
  7. Ahoj ,moc děkuji všem za rady moc jste pomohly a dnes jsem to dokončila a mám vše včetně pozadí,které sem až tak nepotřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Panny budou možná jij zítra, a rovnou formou zbrusu nové akce! Spoiler na instastories Lady popularu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz len dufat ze to ta najnovsia akcia nebude žrút diamantov ale nam aj dopraju ako napriklad na teleporte...

      Vymazat
    2. teraz som si pozrela znovu insta a to tam je ukazka ako to vyzera v mobilnej appke.. mozno to nebude zbrusu nova akcia

      Vymazat
    3. Já nevím, i na mobilu to vypadá podobně, ne? 💁

      Vymazat
    4. Mne to teda prijde jako hrdinky, ne jako nova akce.. no uvidime brzy:)

      Vymazat
    5. Taky si nemůžu pomoct, tohle opravdu vypadá na superhrdinky a měly by nám to spustit zítra :)

      Vymazat
    6. Je pravda, že je to věru podobné, teď když na to tak koukám .. 🤔

      Vymazat
  9. No ještě je ve hře kolekce.. každopádně to bude ještě hodně zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kolekce je tu a teda žádná sláva. Už je těch kolekcí nějak moc :D

      Vymazat
    2. To snad ani není kolekce ... Vždyť je tam pět a půl věcí .. a z toho ještě polovina za dia :DD

      Vymazat