čtvrtek 2. srpna 2018

Srpen na LP ???

Na Fb a Instagramu se objevily nové spoilery k srpnovým akcičkám, jdem se kouknout, co nás čeká...

Jako první tu máme Ptáky? Že by Hitchcock natočil pokračování "Papoušci"? :)))




Na programu bude i pokračování Malé mořské víly a jejích 5 nových účesů... (no super, tu rybinu z šatníku budu zas měsíc větrat :)))




Do hry by se nám měly dostat i nějaké ty Fantasy Princezny? (že by byl konečně uspokojen i můj princeznovský syndrom? :)))




Dočkat bychom se měly i nějaké té nové kolekce pro nás i pro vyžírku...




52 komentářů:

  1. mě sa pači ta jedna sukně u těch papoušků a potom většina účesů z tých mořských panen, ani nevypadají zle ty černé šaty ale doufám že to bude hodne rozkouskované no a kolkce se mi zatím moc nelíbí ale uvidíme co přijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoilery z kolekce mě taky zatím moc nenadchly, ale zbytek vypadá zajímavě. Uvidíme, co se nám z toho všeho vyklube ;)

      Vymazat
  2. Omg, ty mořské panny strašně moc chci, ty účesy vypadají úžasně a nic podobného tu zatím nebylo 😍😍😍 sedělo by mi to na kostičky (5 účesů + nejspíš nábytek s tapetou a podlahou do apartmánu v podobě podvodní říše), což by bylo úplně super vzhledem k tomu, že diky kolu štěstí bychom s trochou diamantů každá mohly získat to, co chceme ❤️😏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by bylo kolo štěstí, na tento typ akce nám poslední dobou nějak pozapomínají. Už by bylo načase nám ho sem taky písknout ;)

      Vymazat
    2. Myslím samozřejmě kostičky (kolo jako kolo) :D

      Vymazat
    3. Ale já spíš myslela mapu :)) alespoň vzhledem k účesům

      Vymazat
    4. Néééé, zahrady nechci, chci ten tetris, či co to je :D

      Vymazat
    5. Samozřejmě, s ohledem na účesy by to mohlo být takřka cokoliv :D Pokud by byly brány jako hlavní odměny, můžou nám to šoupnout do solitairu, do map, do zahrad, do teleportu, do tabulí (ty jsou teď, tak je snad vynechají). Stačí si jen vybrat :D :D :D

      Vymazat
    6. Jakože samozřejmě taky bych radši ten Tetris, ale ten to nebude už jenom vzhledem k těm účesům, a z ostatních akcí pro mě osobně poslední dobou představujou zahrady to nejmenší zlo ;)

      Vymazat
    7. Zahrady na mořské panny chci xD

      Vymazat
    8. Já bych zase brala teleport :D

      Vymazat
  3. Jen tak...ale už dávno pradávno byla královna anebo superhrdinky kdy bodou? xD každý rok byly a teď nic... Ale tyhle nový spoilery vypadají senzačne moc se těším a je mi jedno co to za akcičku bude jen doufám že né něco.... kolekce,...by bylo super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přesně nepovím, ale když trošku zapátráš na blogu, přesně zjistíš, kdy naposledy tyto akce byly. Kdy budou další je zatím ve hvězdách, snad se jich brzy dočkáš ;)

      Vymazat
  4. OMGG, musím mít všechno z těch mořských pannen. Jsem milovník H20 stačí přidat vodu, takže proto :D Konečně, nosila bych to pořád dokola xdd a ty účesy WOW! O.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anooo, konečně můj člověk! 😏😍

      Vymazat
    2. Jak se jmenuješ na lp? :D

      Vymazat
    3. Hraju jen sk verzi - tam jsem Irmísek, česká se mi zablokovala asi před rokem :( tam jsem bývala Irma.

      Vymazat
    4. Účesy beru v jakýkoliv formě, holky, ať je to třeba od ryby :D Upřímně jsem ale zvědavá na tu omáčku okolo, do které nám tu mořskou pannu zabalí (outfity?, nábytek?, typ akce?...). Fakt by mě to zajímalo :)

      Vymazat
    5. tu ploutev si myslím dají jako doplňky. pochybuji že by to byly kalhoty :"D

      Vymazat
    6. Taky bych sázela na doplňky ;)

      Vymazat
  5. Ty účesy jsou opravdu krásné a už se na tuhle událost těším :) a účesy č. 3,5 musím mít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem účesofil, konkrétně na dlouhý vlásky a to všechny tyhle účesy splňují. Sem s tím :D

      Vymazat
    2. Přesně, už aby to tu bylo :)

      Vymazat
    3. Připojuji se k účesofilům, moc se na ně těším :3 Hlavně ta délka a barvičky :D

      Vymazat
    4. Jsem ráda, že v tom nejsem sama, holky :D

      Vymazat
  6. Je to hodně zajímavé a já to právě vše z videa na facebooku tak nepochopila. :-D Takže děkuji za dovysvětlení... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím toho moc nevím, snad se brzy objeví i nějaká nápověda k typu akcí, do kterých nám věcičky zabalí ;)

      Vymazat
    2. Jako přiznám se, že se mi to vše sice líbí, ale o vše zájem mít nebudu. A je toho hodně a jsem zvědavá, jak to bude probíhat. Vaše informace jsou skutečně velmi důležité a strašně moc Vám za ně děkuji. ♥
      Přeji příjemný sluníčkovský den... :-)

      Vymazat
    3. Ne každému se líbí vše, rozmanitost akcí ale zaručuje, že si tu každý přijde na své. Já už se těším na mořskou pannu a na ty fantasy princezny (ty šaty vypadají luxusně), spoilery papoušků a kolekcí mě naopak moc nenadchnuly ;)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jo jo, jsem napnutá jak malý kšandy :D

      Vymazat
    2. Jo, to já taky :D Docela by mě zajímalo, do jakých akcí nám to daj :D

      Vymazat
    3. Tak to by mě taky zajímalo, snad nám něco spustí už zítra :)

      Vymazat
  8. ما نوع الحدث عبارة عن محل او ماذا ؟

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem morské panny ♥ som zvedava co to bude ♥

    OdpovědětVymazat
  10. https://img1.lght.pics/20B9.md.jpg

    OdpovědětVymazat
  11. Už aby to tu bylo :) ptáci nic moc Teda, pár papoušků už vlastním :D ale ty mořské Panny, to prostě potřebuju, krásně vlasy a je to něco co tu opravdu ještě nebylo :) a ta kolekce pro chlapa vypadá, že by konečně moh mít něco opravdu pro chlapa a ne samé narůžovělé vestičky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptáci mě taky neberou, chlapa moc nepřevlíkám, tak i kolekce mě nechává chladnou, ale mořské panny a ty princeznovský šaty... SEM S TÍM !!! :D

      Vymazat
  12. tie účesy morskej panny sú naprosto úžasné, ale neviem si predstaviť, do akej akcie ich nacpú a rovnako sci-fi princezné nakoniec vyzerajú úchvatne :) už aby to bolo, neviem sa dočkať...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jen mám z těch typů akcí trošku strach. V poslední době se tu stalo nepsaným pravidlem, že když ty věci za něco stojí, narvou to do těch nejdražších a nejmíň hratelných akcí (tzv. diamantoví žrouti). Snad už se nám zítra něco z toho objeví ve hře a budeme mít jasněji ;)

      Vymazat
  13. MOC VÁS PROSÍM, já se omlouvám že to píšu mimo téma, ale jsi jediná ke komu se můžu obrátit. nejde mi spustit lp, nebo jakože jde ale zobrazí se mi tohle .. https://ctrlv.cz/10AT prosím, jak to odvolám a budu moct mít normální lp? prosím o radu, potřebuji dneska :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus jiný prohlížeč.

      Vymazat
    2. Taky bych zkusila jiný prohlížeč, stránka se špatně zobrazuje. ;)

      Vymazat
  14. Nevíte, jestli ten nos u mořských panen bude taky v nabídce nebo už dávno byl? A já ho prostě nemám?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ten už ve hře je, ale úplně jistá si nejsem, ty frňáky jsou si všechny dost podobný :D

      Vymazat