čtvrtek 2. srpna 2018

VIP Dárek - SRPEN

Kdo v srpnu utratí 700 diamantů, získá tento outfit alá "sejdeme se u kontíku a ještě si něco vyhrabem" (tak tohle je ovšem majstrštyk našich milých kreativců).



14 komentářů:

  1. No to je katastrofa, to bych si nekoupila, ani kdyby to bylo v kolekci ... Natož pak tady. Když si vzpomenu, jak tyhle VIP dárky začínaly (princeznovskými šatami, róbami apod.), je mi z toho vážně do breku.

    OdpovědětVymazat
  2. I share the same view It's very bad no beautiful at all I will not give it 1 diamond as price hhhhh

    OdpovědětVymazat
  3. Ten baťůžek je náhodou pěkný! >:[ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt té výzdoby přední kapoty, tak se nad ním možná smiluju :D :D :D

      Vymazat
  4. Jé, Isi, ani nevíš, jak jsi mi zvedla náladu na zbytek dne :D Sejdeme se u kontíku... :D Původně jsem si říkala, že třeba ty jednotlivé kousky v kombinaci s něčím jiným... ne. Sukně je děsná, boty příšerný, batoh kýčovitý a brýle asi nejohavnější ze všech brýlí. Na milost bych byla ochotná vzít tričko, kdyby bylo černobílé. Novinové by mi nevadilo, možná by naopak mohlo vypadat dobře. Ale takhle barevné... Beru zpět. Ani tričko neberu na milost. Myslím, že v tom kontejneru bych si vyhrabala lepší kousky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Sigyn. Vidím to jako ty, tentokrát je to vše bez milosti :D

      Vymazat
  5. Tak takto lady nepresvedčia aby minuli toľko diamantov....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím. Tohle je něco, co od utrácení diamantů spíš odradí :D

      Vymazat
    2. Aj ja súhlasím s vami :D

      Vymazat