středa 15. srpna 2018

Pod vodou



HRRRRRR na ně !!! Ať z nich šupiny lítaj :)))





Panna č. 1...




Lektvary síly k poražení 1. panny...




Panna č. 2...




Lektvary síly k poražení 2. panny...




Panna č. 3...



Lektvary síly k poražení 3. panny...




Panna č. 4...




Lektvary síly k poražení 4. panny...




Panna č. 5...




Lektvary síly k poražení 5. panny...




Obchod PODVODNÍ NÁBYTEK...




Pozadí na plochu... lze zakoupit za 67 smaragdů / diamantů tam, kde se běžně kupují pozadí na plochu :))) Nabídka je časově omezena (do 23.8. do 14:00 hod.), tak šup šup, ať ji nepropásnete ;)





HODNĚ ŠTĚSTÍ


107 komentářů:

  1. Asi ano. Ještě vědět pak, jak a to a co přijde... :-) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě taky zajímalo, zítra se to snad konečně dozvíme ;)

      Vymazat
    2. Já bych to tipovala na superhrdinky, ale nechci hádat :)

      Vymazat
    3. všetky myslime že su to superhrdinky

      Vymazat
    4. Bohužel nevím, oč jde... Neznám to.

      Vymazat
    5. Je to takové hupsání po chodníčku dokud se nedostaneš k první superhrdince. Potom ji musíš porazit v souboji, šance si zvýšíš zakoupením elixírů (to stojí mrááááky smaragdů), když ji přemůžeš, dostaneš celý její outfit + účes a můžeš hupkat po chodníčku dál na druhou superhrdinku a tak pořád dál.

      Vymazat
    6. Isabelko... To je právě to, co je na tom dost šílené. Kdyby to byly "jen" v nějakém množství diamanty. Ale tato akce hráče v podstatě připraví o smaragdy i diamanty a proto nevím, co s tím. Uvidíme. Stále doufám, že to bude vypadat trošku jinak. Ale asi ne...

      Vymazat
    7. Bohužel, na tomhle je postavená celá hra :(

      Vymazat
  2. This Will be Superhero event... because we can see ladies with hairstyles...but in labyrinth event we Can see only treasures...

    OdpovědětVymazat
  3. Podla mna to bude zajtra na 100%, kedze konci ta filmova... a co su vlastne tie superhrdinky? Bude to jednoduche?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych to viděla na zítřek. Jinak jsem teď princip akce "superhrdinky" popsala výš v komentářích, tak na to koukni ;)

      Vymazat
  4. Superhrdinky by byly bezva tam se vždycky někam dohrabu aspoň ke 3. outfitu i když nemám dia :D podle toho obrázku těžko říct, možná nám chytají nový druh akce? Každopádně umíram zvědavostí, snad už to zítra spustí po tej spropadenej krabici :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to opravdu jako superhrdiny, jen je to na obrázku v mobilní aplikaci

      Vymazat
    2. Přesně tak, obrázek je z mobilu, proto je to tak zavádějící, ale vypadá to jako superhrdinky, klidně bych si na to vsadila.

      Vymazat
  5. Is this the mobile version of LP? Strange interface!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten první obrázek by měl patřit k mobilní aplikaci, co je ve výrobě nebo možná na testovací verzi běží. Proto je to jiný zobrazení oproti běžným akcím a dole jsou ty ikonky tak, aby to bylo jednoduchý pro používání na telefonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za vyčerpávající vysvětlení pro všechny, které zmátl obrázek výš. Je to opravdu obrázek z mobilní aplikace ;)

      Vymazat
  7. Vypadá to na superhrdinky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, to by pro nás nejspíš byla ta nejlepší možná varianta. ;)

      Vymazat
  8. Tak nějak nevím, jestli mám být z typu akce nadšená, nebo zklamaná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se kloním spíš k tomu nadšení, u superhrdinek přece jen šance na nějaký ten účes je. Hlavně že nám to nešoupnou do solitairu nebo do ostrovů. :D

      Vymazat
    2. No, nejhezčí jsou na tom rozhodně ty vlasy a nejzajímavější je ten poslední "outfit", zbytek bych ani mít nemusela :D Ale jako není to úplně špatný :D

      Vymazat
    3. Taky jsem od toho čekala možná trošku víc, ale úplně k zahození to není ;)

      Vymazat
    4. To rozhodně není :) Strašně se jim povedly ty vlasy :D

      Vymazat
    5. Nejvíc se mi asi líbí ty 4.😍 A naopak bych se nezlobila, kdybych nezískala 2, tam outfit ani vlasy za moc nestojí (z mýho pohledu)

      Vymazat
    6. Za mě jednoznačně 4. a 5. rybička. Šaty ze čtverky jsou luxusní a z pětky bych brala ten účes :)

      Vymazat
    7. Já asi spíš naopak - ze 4 účes a z 5 "outfit" :D

      Vymazat
    8. A mně se líbí účes i z 1 a 2. Čím dýl na to koukám, tím víc se mi ty účesy líbí :D

      Vymazat
    9. Jo, máš pravdu, ty účesy z 1 a 2 jsou taky super :D

      Vymazat
    10. Já do toho taky moc nechtěla jit kvůli cenam. Tak díky čekáni na volny tah jsem se dostala alespoň k druhé :)

      Vymazat
  9. Jsem se trošku koukala, jak se hrají ty superhrdinky, ale přijde mi to dost těžké. Nejdřív hrací pole a pak ještě lektvary.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, do toho se rychle dostaneš, jen by k tomu člověk potřeboval smaragdový doly :D

      Vymazat
    2. No právě... Nevím, jestli se do toho vůbec pouštět.

      Vymazat
    3. Určitě to zkus, je tam velká šance něco získat ;)

      Vymazat
    4. No, takže zde dole čtu, že to jsou skutečně superhrdinky. Takže hráč přijde o milion těžce vydobytých smaragdů, pokud jich tolik má, nebo o smaragdy i diamanty.
      Tato hra mě mrzí v jednom. Dej diamanty, případně Tě stáhneme z kůže, ale pak budeš něco mít. A to jsem si myslela, že už to nějak jde... Zřejmě do panen nepůjdu...

      Vymazat
    5. Hele, já to zkusím! Něco neobvyklého a mořské panny poprvé ,podle mě to fajn bude :)

      Vymazat
    6. Určitě do toho jděte, holky ;)

      Vymazat
  10. عرب ؟

    هل هذه لعبة و هل منها هدايا ؟

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou to superhrdinky, na jejich instagramu jsem se ptala zda je to něco nového a řekli mi že ne že to jsou superhrdinky jen tak pro info :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za info Madie, tak už je tu máme, holky jedny šupinatý :D

      Vymazat
  12. Čo to je za event?

    OdpovědětVymazat
  13. Jednou jsem jela superhrdinky bez dia a lektvary jsem kupovala jen ty nejlevnejsi.. pokud mas cas co dve hodiny kliknou na postup v poli, da se i timhle stylem aspon neco vyhrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jsem zdolala i já svoje první superhrdinky na LP. Díky tomu mám ty rty :)

      Vymazat
  14. Mohla bych se zde ještě někoho zeptat?
    Jak jsou ty lektvary a kupují se, dá se tam pak vybrat, zda-li to chci koupit za diamanty nebo za smaragdy? A má někdo zkušenost, jaké lektvary se když tak "vyplatí" koupit?
    Velmi moc děkuji za radu, pokud je vůbec možná... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U každé superhrdinky je jiný druh lektvaru.. měli by jich být 5 nebo 6.. jeden až 2 jsou za dolary ale dávájí nejmín % k úspěchu, pak jsou 2 za smaragdy a minimálně 1 za dia.... nepamatuju si jak byly ty ceny ale stačí mít tak nad 50-60% a měla bys jí porazit. Vždy je lepší mít raději víc % než nic protože v momentě kdy ji neporazíš tak ji můžeš vyzvat znova až na několik hodin...

      Vymazat
    2. On the above link you can see every potion and their respective prices. For me, I usually skip the cheap ones and going for the last 2 of them, I know they are expensive, but I don't want to waste time waiting to provoke her again if you lose the battle!(10 hours if I'm not mistaken)
      http://lpisabella.blogspot.com/2017/05/piratske-dobrodruzstvi.html?m=1

      Vymazat
    3. Koukni zde: http://lp-girls-club.blog.cz/1508/superhrdinky (Iss promin za odkaz na jinou stránku než tvoji :) ale u holek mi to našlo nejdřív... ) jsou tam i ty ceny (jak byly u stejné akce kdysi)

      Vymazat
    4. Díky za odpovědi holky, nemám vždy čas hned reagovat a jsem vděčná, když to některá vezmete za mě :D ♥

      Vymazat
    5. Ceny lektvarů jsou u každé panny jiné, ale v minulosti nikdy nebyl jeden jen za dia. Buď byly za dolary, nebo za smaragdy (a když nemá člověk smaragdy, tak ty se dají koupit za dia... ale pořád se to dá nakoupit bez dia, když člověk má našetřeno dost sm)

      Vymazat
    6. Jen by těch zelenejch šutříků byly potřeba hromady a hromady :D

      Vymazat
    7. Kdo šetří, ten jich má hromady :D 10300 :D a to už mám po zásnubním večírku a syslím na svatbu (jestli někdy bude) :D

      Vymazat
    8. :O :O :O Už vím, kam půjdu loupit :D

      Vymazat
    9. A ještě jednou bych tady opravdu chtěla všem poděkovat za rady. I Maggie McFee za ta procenta. Po pravdě jsem byla v práci a nebylo vůbec snadné se rozhotnout, zda-li do toho jít nebo ne. Navíc jsem to neznala. Bez Vašich informací bych do toho nešla. ♥♥♥

      Vymazat
  15. Jasně. Velmi moc děkuji za informaci. Ty stránky znám. Ale po pravdě, nechci do toho dávat smaragdy. Raději jen diamanty. A proto jsem se na to ptala. Protože za smaragdy to pro mě nemá žádný smysl do toho jít.
    Opravdu jsi mi tím šíleně moc pomohla. Jsou to super a skvělé informace. Já to tedy zkusím a pak napíšu, jak se mi dařilo... ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti bude tento typ akce líbit, neboj ;)

      Vymazat
    2. Pokud je u něčeho obrázek smaragdu (zelený) a diamantu (modrý), tak to znamená, že se to kupuje za smaragdy, ale pokud člověk nemá dost smaragdů na kontě, tak se to dá koupit za dia.

      Příklad 1: věc stojí 10sm a ty máš na kontě 100sm a 100dia, tak se při nákupu odečte 10sm
      Příklad 2: věc stojí 10sm a ty máš na kontě 1sm a 100dia, při nákupu se ti odečte ten 1sm a 9 dia
      Příklad 3: věc stojí 10s, a ty máš na kontě 0sm a 100dia, při nákupu se ti odečte 10dia

      Upřímně nerozumím, proč by někdo radši utrácel dia (které se většinou kupují za normální prachy) než smaragdy, které se sbírají zadarmo ve hře...

      Vymazat
    3. Je to nastaveno tak, že hra v těchto případech upřednostňuje smaragdy. A přesně jak píšeš, pokud na kontě není dost smaragdů, odečte diamanty ;)

      Vymazat
    4. A ještě k tomu, že nerozumíš, proč někdo dá raději diamanty než smaragdy. Protože ty smaragdy je potřeba kdetam a vyrábět je taky náročné. Ale u těch panen se vyplatí mít více smaragdů. Já měla smaragdy ještě u předposlední panny. Takže jsem koupila lektvar za 130 s tím, že smaragdů už jsem měla asi jen 70... ;-)

      Vymazat
    5. Vydělávat smaragdy je pěkná fuška :D Kdyby nám aspoň denně pustili pár těch reklam, za které bychom je mohli získat.

      Vymazat
    6. Taky jsem se zpočátku snažila najít nějaké finty... Na žádné jsem nepřišla... :-( Takže normálně kupuji diamanty a makám na smaragdech, kterých mi po pannách zůstalo 0... ;-)

      Vymazat
    7. Jako když ti není líto nakupovat za dia, tak snad nemáš problém, ne? Jak dojdou smaragdy, platíš diamantama. Nikdy není nic jen za smaragdy (že by se na to nedaly použít dia).

      To spíš chápu lidi, kteří dia nekupují, těm skutečně těch smaragdů pak líto je.

      Vymazat
  16. Tak jsem do toho šla. Mám první, ale až na druhý pokus a musím dát ty smaragdy...
    Isabellko. Moc Ti děkuji... ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Isabellko... Já to nakonec udělala celé najednou. A ještě jednou velmi děkuji za cenné rady i za ta procenta. Poradila jsem to ještě jedné hráčce v klubu. Fakt to stačilo. Nemůžu najít ale nikde na LP Tvůj účet... Jsi šileně moc hodná... !!! ♥♥♥

      Vymazat
    2. Nemáš vůbec zač, Mekhet, jsem moc ráda, že se ti akce líbí a moc děkuji holkám, které reagují na komentíky, když zrovna nemám čas nebo možnost hned odepsat ;) ♥ Jak se na LP jmenuješ? Najdu si tě :)

      Vymazat
    3. Na LP se jmenuji Rebeka Garner... Mekhet jsem pro bitefight... :-D
      Přeji příjemný večer a jsi skutečně zlatíčko. A panny jsou fakt super.♥♥♥

      Vymazat
    4. No vidíš, já ti říkala, že do toho máš jít :D ♥

      Vymazat
    5. Isabelko, určitě. A pokud tady můžu holkám i říct, tak ty věcičky jsou fakt boží a hodně dobře různě kombinovatelné i včetně líčení... :-) ♥

      Vymazat
    6. Nejvíc se mi líbí to líčení z pětky ;)

      Vymazat
    7. Nejvíc univerzální je líčení z dvojky. Ale použít se dá cokoli a kdekoli. Dnes jsem získala i nějaký outfit z krabice. Tam to takový problém není, šlo mi to i samo bez dia. A dá se toto také kombinovat. I oblečení od panen včetně punčocháčů. I se šupinkami. Je to opravdu až neuvěřitelné. Až to teprve člověk používá, tak to vidí. A vlasy jsou perfektní všechny...

      Vymazat
  17. Za co můžeme sakra dostat tu tapetu na profil? :D

    OdpovědětVymazat
  18. Taky premyslim jestli je gratis k ocasu nebo jak to s ni je...

    OdpovědětVymazat
  19. Hey, will you add the prices of potions for each mermaid? ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I don´t know yet. I'll add it later. Thanks for understanding ;)

      Vymazat
  20. Ahoj Isabell, jak se dostanu k tomu účesu,tam je sice kotva,ale vůbec se to nehne.Jak to funguje vlastně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby ses dostala k účesu musím každé 3 hodiny zmáčknout tlačítko aby ses posunula na té herní ploše, lektvary se objeví až stoupnes na to policko s vílou :)

      Vymazat
    2. Přesně tak, musíš k té mořské panně nejdřív postupně dohupsat, políčko po políčku, klik každé 3 hodiny (nebo na to můžeš použít diamanty) a potom ji musíš porazit. Čím víc lektvarů k boji nakoupíš, tím větší šanci na získání outfitu a účesu budeš mít ;) Hodně štěstí ♥

      Vymazat
  21. A kde seženeš ty lektvary,tu nejsou nikde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív k té mořské panně musíš docupitat a když na políčko s jejím obrázkem stoupneš, otevře se ti nabídka lektvarů ;)

      Vymazat
  22. Jak tipické :D já chci tu ploutev a ta je samozřejmě jako poslední :D jinak krása na mořské Panny jsem ulítlá a ta kolekce nábytku, tu prostě miluju😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš úplnou pravdu, to se dalo čekat. Nábytek formou obchodu je super, co víc si přát :D

      Vymazat
  23. Diky. Jeste ze jsi to dopsala. Mam z nej radost. Chtela jsem posledni uces, ale fakt nevim no.. i kdybych nespala, je to porad nejmin 96 dia.. beee.. jinak se mi libi prvni, ctrbrta a pata.. ty šupinkový nozky si za me mohli odpustit.. wvokuje mi to hady, ne morske panny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, Leni ;) Taky jsem ho hned pořídila, přesně tohle mi ještě chybělo :D Já si moc velké šance nedělám, nemám čas pravidelně klikat co 3 hoďky a budu ráda, když se vůbec dohrabu k té první (zdá se mi to, nebo nám ty chodníčky nějak prodloužili?). Jinak mně se asi nejvíc líbí 4. a 5. rybka, to ale můžu leda tak konstatovat a už předem si nechávám zajít chuť :D

      Vymazat
  24. Já jsem maximálně spokojená, první dva účesy se mi líbí úplně nejvíc, takže doufám, že se mi podaří je oba získat <33 jinak obchod by byl fajn, kdyby nebyla tapeta opět za dia. Aspoň že je k dispozici ta tapeta na profil, i když nevím, do kdy je dostupná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozadí bude dostupné do 23.8. do 14:00 hod. ;) Jinak já beru jakýkoliv účes, snad se teda někam dohrabu, a z outfitů je za mě nej ten 4. a 5., s čímž fakt nepočítám. Už jsem zvědavá, do čeho nám šoupnou ty fantasy oblečky. :D

      Vymazat
    2. Fantasy bude kolekcia, nie? Vo videu na instagrame písali, že nás čakajú 3 nové kolekcie, a fantasy tam bola spolu s KPOP a tou z minulého týždňa. :)

      Vymazat
    3. Sákryš a já se těšila na nějakou pěknou akcičku, už jsem těch kolekcí nějaká přejedená :D

      Vymazat
    4. tak to sme asi všetky :D našťastie posledné dve (podľa mňa) za veľa nestáli, takže som toľko zo smaragdových zásob na večierok neminula :D

      Vymazat
    5. Taky jsem si za smaragdy vybrala jen to, co se mi líbilo a zbytek jsem jim tam nechala ;)

      Vymazat
  25. Nezda.. tech superhrdinek byvalo 7, ne? Jestlimpridali pole, nevim, ted ke jich pry 150

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi to nedalo a taky jsem kouknula na starší superhrdinky. Vážně jich bývalo 7 a do té první bylo většinou 5 políček. Teď jich máme 5 a k první panně to máme 16 políček :(

      Vymazat
  26. Škoda že je to od sebe tak daleko, zkoušela jsem si koupit diamanty at je to rychlejší ale bohužel mi to nejde takže nemám šanci koupit ani za dia věci do podmořkeho světa :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, s tím ti asi moc neporadím. Máš ale pravdu, že jsou od sebe tentokrát superhrdinky hrozně daleko. Člověk nemá pomalu šanci k nim dohupsat.

      Vymazat
  27. Chtěla bych Isabelko i tobě Kris poděkovat, konečně vím jak hrát.. Ale jak tu holky píšou je to dost daleko.Ono dia skoro nekupuji tak snad se dohrabu aspoň k jedné té panně.na mě moc těžké.Moc vám děkuji za odpovědi holky.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, Pavli, a nic si z toho nedělej, taky dia nekupuji, jsem teprve na 6. políčku a budu ráda, když tímto tempem dohupsám k té první. Není holt dost času na klikání a v noci se mi kvůli tomu teda vstávat nechce :D Držím palce ♥

      Vymazat
  28. Já jsem teda trošku zklamaná. Jasně účesy super (dokonce i bílé! WOW), oblečení taky hezké, ale.. Pro mě naprosto bez využití. Jako TOP beru dvojku, kde to nám to páni malíři aspoň rozdělili - využití modré sukně si dovedu představit. Snaha se sluchátkama se cení, ale ony stejně zase nebudou na 97% vlasů sedět, takže...

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Isabelko... Ty jsi prostě úžasná. Jak jsi tady doplnila i ty lektvary.... Prostě hvězda...
    Moc děkuji za všechny... A vážně Tě obdivuji... :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  31. Kde se kupuje pozadí na profil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na svojom profile klikni na "pozadí", tam, kde by si si normálne menila pozadie. :)

      Vymazat