středa 15. srpna 2018

KPOP Kolekce pro Ni a pro Něj



Tak ji tu máme !!! Další zbrusu nová a vyloženě "letní" kolekce :)))




Přehlídka 4 "letních" outfitů, které jsem z kolekce poskládala...



32 komentářů:

  1. přijde mi to jako kolekce úplně k ničemu :/ dost mě zklamali čekal jsem to lepší věci skoro nenositelné až na ty jedny rifle za dolary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dva, začínám být nějaká "překolekcovaná" :D

      Vymazat
  2. Ahoj, tie panny by mali byť vraj niekedy tento týždeň.. tak uvidíme����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tipuju, že zítra, když končí krabice

      Vymazat
    2. mořské panny budou zítra a asi přilezou s ostrovy

      Vymazat
    3. no a nebo jsem tipovala ještě jako supermodelky že je budeme muset porážet ale :/

      Vymazat
    4. Taky bych to viděla na zítřek a podle screanu z Instagramu mi to přijde jako supermodelky, nemůžu si pomoct.

      Vymazat
  3. I want the mermaids event... not another collection... :(

    OdpovědětVymazat
  4. Za mňa nič moc, pre chlapa opäť veľmi málo :\ ale tá mikina pre Lady je úžasná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na můj vkus je v poslední době těch kolekcí už nějak moc. Ale souhlasím s tebou, ta mikina je super, taky bych ji brala ;)

      Vymazat
    2. Je ich moc ale nestoja za veľa :( pre chlapa tam je toho veľmi málo

      Vymazat
    3. Přesně tak, líbí se mi vždy max jedna, dvě věci (samozřejmě většinou za diamanty) a zbytek nestojí vůbec za řeč. Tady jsou pro snoubence alespoň nositelné kousky, ale je jich opravdu málo. Snad nám zítřejší mořské panny trošku spraví chuť :)

      Vymazat
    4. Presne... Aspoň tá mikina je za doláre :) dúfam že zajtra budu už tie morské panny
      Inak ako si na LP prosím?

      Vymazat
    5. Jaké jméno má tvoje lady? Najdu si tě ;)

      Vymazat
    6. Mohla bych taky vědět, jak se na LP jmenuješ? :D Já Emma Swan Jones :3

      Vymazat
  5. jasne to co sa mi z toho najviac paci je za dia ... :/ mohli to krajsie graficky prepracovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To překreslení tentokrát za moc nestojí, to máš pravdu. ;)

      Vymazat
  6. Mě se kolekce líbí, ta mikina je boží, i ty kalhoty za dolary jsou fajn, pro chlapa je toho fakt malo, ale na oživení šatníku je to dobrý :) ale nečekala jsem další kolekci, je jich hodně, ale tak aspoň Budem mít hodně bodů na popku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky jedu na body, každý bodík se počítá, musíme to pořádně vyplenit, ať se nám to líbí nebo ne :D

      Vymazat
  7. Jako doplnění popularity dobrý, no... Ta mikina, co jsou z ní všichni paf, mě zrovna vůbec, ale vůbec nenadchla. Mně se když už něco, líbí ten vypasovaný kabátek za dolary. A brala bych ty krajkové rukavičky. Asi mám ten princeznovský komplex, jako Isi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mikina se mi líbí, mám ráda oversize věcičky i v reálu, ale ten kabátek je vážně luxusní. A díky za přiznání, jsem ráda, že v tom nejsem sama :D

      Vymazat
    2. U mě jedoznačně vede ten vypasovaný kabátek, trochu mě mrzí, že k němu neudělali nějakou luxusní úzkou sukýnku , ostatní věci z kolekce jsou celkem použitelné a v kombinaci s tím, co vyhrabu v šatníku se nějaký ten outfit snad stvořit dá,jediné s čím mám teda trochu problém je právě ta volná mikina:-D , ovšem v srpnu bych očekávala spíše nějakou letní krásnou kolekci a tím nemyslím plavky:)co se týče kolekce pro chlapy ,tak i tam se nejade pár využitelných kousků, když pominu tu růžovou barvu:)no a mohla být teda obsáhlejší a ne pidi:)

      Vymazat
    3. To bylo první, co mě napadlo, v létě a při teplotách, které tu momentálně panují, dát tuhle kolekci. Přijde mi to trošku jako v Kocourkově. I ten předešlý maskáč bych dala spíš do podzimu. Mám trošku strach, co nám chystají na zimu :D :D :D

      Vymazat
    4. Izi, no v zimě nám frknou letní oblečení:D

      Vymazat
  8. Džíny, kabelka a kabátek za dolary v černých barvách jsou fajn, jinak mi přijde ale kolekce zbytečná a nezáživná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že to vidíme všechny hodně podobně :D

      Vymazat
  9. Ne, kpop ne! Fakt se mi ta kolekce nelíbí. Ani pro ni, ani pro něj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakupuj, nakupuj, kápnou z toho aspoň nějaký bodíky :D

      Vymazat
  10. Je teda jen veliká škoda, že se takové oblečení nedá moc koupit u nás v ČR. Občas se tedy od nějaké bývalé fanynky objeví něco na tadytom sekáči , ale jinak je to bída a musí se to kupovat z různých států :-( Což mě fakt mrzí, protože to ráda nosím!!!

    OdpovědětVymazat