úterý 7. srpna 2018

Kolekce Maskování




Maskování pro Ni...




Pár tipů na kombinování hadříků z kolekce...




Maskování pro Něho...




16 komentářů:

  1. Milujeeeeeeeeem tuto kolekciu!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě nic moc, pro chlapa je to spíš mini kolekce kde za doláče není snad nic použitelné a pro lady mě tenhle maskáčový styl moc neoslovil, pár věcí bych vybrala ale není to můj šálek kávy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naopak maskáče můžu a věci jsou vážně dobře překreslené. Hurá na nákupy :D

      Vymazat
    2. Mě se líbí ty tílka s dírama, květinová sukně, ty maskáčové lodičky jsou alespoň něco originálního, věnec do vlasů a ty kabelky jsou pěkné, ale zbytek se mi nelíbí, já ten maskáčový vzor neměla ráda už někdy před 10-15 lety když to hrozně frčelo a nemám ho ráda dodnes :D

      Vymazat
    3. Skladba kolekce je taková, že si tu snad každý přijde na svoje. Já bych tentokrát překvapivě brala vše :D

      Vymazat
  3. Pre Lady celkom fajn, ale pre chlapa... No nič moc. Málo vecí a za doláre skoro nič pekné.. Len môj názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že toho pro vyžírku mohlo být víc, na druhou stranu jsem ráda, že tam není nic růžovýho :D Jinak kolekce pro lady je super ;)

      Vymazat
  4. Perfektní! Milují kolekci i pro ní, i pro něj! (Teda ne konkrétně ty maskáčový kousky, ale ty kožený a černý a "metalový"😂)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tentokrát líbí i ten maskáč. Na tebe jsem si vzpomněla hned, jak jsem viděla tu černou koženou vestičku :D

      Vymazat
    2. Jako jo, ten maskáč taky není špatnej, ale není to to, co mě zaujalo jako první :D Jé, děkuju, to je milý :)

      Vymazat
  5. Troufám si říct nejlepší kolekce za hodně dlouhou dobu! A moje konto je úplně v prdeli xDD

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za tento velice fajn článek. Třeba my jsme si nedávno k nám domu také pořizovali spoustu nových věcí a mám z toho hroznou radost. Nejvíce teda mám radost z nových maskáčů , díky kterým se cítím zase o něco pohodlněji a ne tak "svázaná" ve svém těle... No :)

    OdpovědětVymazat