pátek 24. srpna 2018

NAROZENINY !!!





19 komentářů:

  1. Vršek dobrej, ale ty copy jim trošku ujley, ne? :S

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to prostě nelíbí, ale pod klobouk to bude dobrý :D

      Vymazat
  2. Kraaasa, ja som za kazdy novy uces velmi rada! Pokial nie je kratky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobne :)

      Vymazat
    2. Souhlasím holky, mně se to sice moc nezamlouvá, ale darovanému koni na zuby nekoukej ;)

      Vymazat
  3. Fajn, tak díky tomuhle si mě za ty po*ebaný kolekce trochu udobřili :P

    OdpovědětVymazat
  4. Those silver things on the left braid are unnecessary!

    OdpovědětVymazat
  5. Až na to, že ten jeden cop je trochu křivej, to je pěknej účes :) jako dárek super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude dobrej pod klobouky a pod šátky, do kterých se mi žádnej účes nevejde a že už jich pár v šatníku mám :D

      Vymazat
  6. Prečo je jeden trblietavý a druhý nie? to je fakt otrasné, bez toho by to bol nádherný účes ale takto.... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to napadlo. Raději by nám ty diamanty měli dát na konta :D

      Vymazat
  7. Ahoj holky, další akce by měly být zahrady :) a v nich budeme mít nejspíš ty tropické prvky s pralesem. Je dost pravděpodovné, že akce se spustí už dneska ve 13:00, kdy končí jak kolekce, tak mořské panny ;)

    OdpovědětVymazat