pondělí 23. července 2018

Kolekce BATIK a SHIBORI


Teda já nestačím zírat, člověk se vrátí z dovolené a je tu další nová kolekce a nevypadá to vůbec špatně (snad po vyzkoušení věcí nezměním názor :))) ...


Přehlídka modelů a pro někoho možná i inspirace při kombinování jednotlivých kousků ;)




14 komentářů:

  1. Naozaj krásna kolekcia, len sa mohli trochu uskromniť s diamantami, všetky nasetrene som minula na ucesy😆😆

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, hodila jsem to na sebe a některé kousky jsou opravdu bomba. Je vážně škoda, že jich je třetina za diamanty. Účesy jsou lepší, ty mnohem víc využiješ ;)

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat, kde bych ty účesy objevila? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účesy jsou z vlastních zdrojů. Některé už jsou ve hře hodně dlouho a některé jsem si lehce zkombinovala k obrazu svému (zkrátka aby mi šly nainstalovat pod ty pokrývky hlavy) :D

      Vymazat
  3. How do you find out about our lovely game updates?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady Popular official website, facebook and instagram usually share news a few days before it launches in game.

      Vymazat
  4. Mně se to teda nějak moc nelíbilo. Nakoupila jsem věci za dolary kvůli bonusům a to triko nebo co to je (druhé zleva) jinak když už se mi něco líbilo, bylo to za dia a ty kvůli účesům momentálně nemám :DD

    OdpovědětVymazat
  5. حدث جميل لكن يريد بعض الالماس

    OdpovědětVymazat
  6. Interesting information and attractive. I enjoyed reading this... Keep up the excellent work.. Thanks for all of the information and entertainment!
    Kindly visit us @
    Bell Printers :
    Christmas Gift boxes
    Wallet Box
    Perfume Box Manufacturer
    Candle Packaging Boxes
    Luxury Leather Box
    Luxury Clothes Box
    Luxury Cosmetics Box
    Shoe Box Manufacturer
    Luxury Watch Box

    OdpovědětVymazat