pátek 13. července 2018

Barevný festival




Do hry se nám vrátil jeden ze starších teleportů, aby nám zpříjemnil a vyplnil letní prázdninové dny...


ZELENÁ...







ČERVENÁ...







RŮŽOVÁ...







FIALOVÁ...



Speciální makeup...





MODRÁ...



Pozadí na profil...





HODNĚ ŠTĚSTÍ

19 komentářů:

  1. Tak zítra už budu mít vlasy z Červené ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji a držím palce, ať se daří i v dalších barvičkách ;) ♥

      Vymazat
  2. Já šla na fialovou, tak doufám, že apsoň tu stihnu, nikdy se mi totiž nedaří, ale když jsou ty prázdniny, tak by snad mohlo. :D Ale ty vlasy z červené a modré jsou taky pěkné. :D Sakriš, dilema. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě rozhodně vedou vlasy z růžové, když se k nim přidá ofina, tak jsou super. Ty jsem využívala nejvíc ;) Když byl tento teleport prvně, tak jsem vše vysbírala a teď už můžu jen koukat a držet palečky vám ostatním :) Hodně štěstí ♥

      Vymazat
    2. Tak už mám fialovou hotovou a jsem mega spokojená, protože to je můj 1. teleport, kde jsem zvládla alespoň jednu sekci a to to hraju přes rok. :D

      Vymazat
    3. GRATULUJI zlato ♥ Návod na teleport tu na blogu taky někde najdeš, není na tom nic složitého a věci se dají najít logickou cestou. Zkus na to mrknout ;)

      Vymazat
    4. Dobře, pro příště zkusím <3

      Vymazat
  3. Strašně se mi líbí Fialová - konkrétně ten top a barvicky na těle :D A z červený vlasy - ty už mám (a bez dia!) :D A i ty doplňky do apartmánu jsou strašně super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle akce byla super už tenkrát, hlavně kvůli těm účesům. Jinak velká gratulace k vláskům ;)

      Vymazat
  4. Z téhle akce mám hroznou radost, hlavně z těch účesů, vídala jsem je na hlkách, které hrajou už déle a moc se mi líbily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se zadařilo a ulovila si všechny účesy, které si chtěla ;)

      Vymazat
  5. Prosím, povedzte, že tiež vidíte tú podobnosť medzi akciou Farebný festival a nedávnym Boho teleportom. Práve zbieram dekorácie z poslednej zóny a všimla som si tú podobnosť stanov z tejto akcie a boho akcie.
    https://i.imgur.com/bTVZGjF.jpg
    Celkom lenivosť :D

    OdpovědětVymazat
  6. Co je vlastne to finalne z fialovej? Co ma tak hore ruku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. postava do apartmánu

      Vymazat
    2. Aha.. ze kamaratka pre lady :D:D

      Vymazat
    3. Přesně tak, je to jen další příživník do apartmánu, v kumbálu mi jich už pár skvotuje :D

      Vymazat
  7. neviete niekto, čo sa dá získať v tých nových darčekoch? Isabell? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem se vrátila z dovolené, Angel. Už je to vše doplněno ;) Děkuji za pochopení ♥

      Vymazat