pondělí 23. července 2018

Miami Beach Dárky




Máme tu letní "DÁRKOBRANÍ"... (žádnej účes, žádnej dopravní prostředek..., co to má jako být? :)))




Přehlídka plážového oblečení...




Šaty...



Halenky...



Kalhoty...




Přehlídka plavek...




Kabáty...



Plavky...



Přehlídka bikin...




Bikiny...





Klobouky...



Kabelky...



Pásky...



Boty...





Brýle + Náramky...




Nábytek + Doplňky do apartmánu (ještě jsou tam ty blbý konfety, ale ty sem dávat nebudu, jednak zabírají moc místa a jednak kazí celkový dojem. Vážně nechápu, proč nám je do toho pozadí pořád se...cpou, když už neví co, tak konfety nebo jinej bordel přes celý pozadí to zkrátka jistí :))) ...




Tapeta + Podlaha do apartmánu...




Pozadí na profil...




HODNĚ ŠTĚSTÍ

32 komentářů:

  1. Škoda že tentokrát žádné účesy:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky pěkně naštvalo, kdyby alespoň nějaký ten dopravní prostředek, ale ani to ne. Snad příště ;)

      Vymazat
    2. Ja som práve rada, že ich tentokrát vynechali. Nikdy na ne nemám šťastie, aj napriek tomu množstvu darčekov, ktoré si vždy kúpim. :D Radšej nech nám ich dajú tam, kde sú väčšie šance na ich výhru.

      Vymazat
    3. Ať nám je dají do teleportu, že? :D

      Vymazat
    4. Já právě na účesy měla celkem štěstí ale nikdy na dopravní prostředek.:D

      Vymazat
    5. Taky jsem dřív mívala v dárcích mnohem větší štěstí, přijde mi, že to nějak upravili a teď je mnohem těžší se k nějaké kloudné odměně dopracovat. Nechápu to.

      Vymazat
  2. Ahojky holky jdou vam otevrit darky nebo nepoznam hodiny 13 uz bylo a pomne to porad chce dia :C

    OdpovědětVymazat
  3. Onicom fakt nemam rada ked je tato udalost darceky lebo to tiez musim dostat len tie najhorsie veci i farby ako furt... tolko som si nazbieraa darcekov a onicom, mozno 2 veci sa mi z toho vsetkeho paci a to tiez farby zvysku su onicom co som ziskala... len nervy mi to robi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si z toho nedělej, já se včera vrátila z dovolené a stihla jsem nasbírat jen na 2 malé dárky a měla jsem v nich prd :D

      Vymazat
  4. Zklamání, chci účes :D chytla sem pár kousků plavek, které nejdou k sobě, šílený brejle a hnusnou kabelku, fakt super, myslela sem ze dostanu aspoň něco do bytečku, ale vyskočila na mě tapeta a podlaha nikde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi na tom pořád dobře, já mám jedny brčálový spoďáry, žlutej klóbrc, digitálky a nějaký zelený šáší do apartmánu :D :D :D

      Vymazat
  5. No, nic moc. Sem tam tam je nějakej použitelnej kousek, ale jinak žádná sláva. A samozřejmě to, co se mi líbí v nějaký barvě (většinou černý, nebo červený :D) dostanu v nějaký úplně jiný barvě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom mi ještě chvilku povídej, nikdy se mi v dárcích nepodaří nic kloudnýho zkombinovat. Někdy mi přijde, že nám to dělají naschvál :D

      Vymazat
  6. Ja som mala 2 veľke a boli v nich použitelne kusky ;) zato v malych aj ked bolo oblecenie nebola to žiadna sláva, no a vo veľkom som mala dva overaly jedny pekne boty a ten čierny batoh, z neho mam velku radost a neviem ako ale ku spodku bodkovanych plaviek som našla v mojom šatniku zo staršich kuskov aj celkom hodiaci sa vrch takže mi to nemusí stáť v skrini :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mňa je teda celkové hodnotenie veľmi pozitívne :) a účesov mám nespočetne veľa takže mi naozaj nechýbajú :D
      -Biasweet

      Vymazat
    2. Já v dárcích poslední dobou nemám vůbec štěstí a je úplně jedno, jaká velikost dárku to je. Ať je to velký, střední nebo malý, vždy v něm mám prd :D

      Vymazat
    3. Biasweet, já jsem taky spokojená, kvůli dovolené jsem neměla možnost sbírat paraplíčka a tak mi absence účesů vůbec nevadí. Počkám si, až nám je dají třeba do teleportu ;) :D

      Vymazat
  7. Isabellko,nic si ztoho nedelej ja darky nesnasim tocoby si clovek v teleportu posbiral v darcich nemam nic a toco mam je nepouzitelne stvemne ze mam kazdou barvu jinou a taky kousky co k sobe nejdou takze co semi libi nemam tuhle akci by mohli vymenit za neco rozumneho presne jak rikas mam prd:C:C

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem se tak bavila s holkama, jsme na tom skoro všechny hodně podobně. Museli ve hře něco změnit, protože teď už opravdu nic není ani v těch velkých dárcích. Zkrátka co dárek, to zklamání, jde to tu od desíti k pěti. Opravdu by bylo načase vymyslet něco zbrusu nového, neotřelého a hlavně přínosnějšího. Tímto způsobem nás od hry akorát odrazují. Snad si to brzy vynahradíme ;)

      Vymazat
    2. Napadlo, že by stačilo, aby byla možnost volby barvy kousků oblečení při otevření dárku, v ostrovech, krabici apod.. by pak bylo hned lepší kombinovatelno :)

      Vymazat
    3. To je dobrý nápad, Vanesko, chtělo by to nadhodit podpoře udičku, aby s tím už konečně něco udělali. Člověk jinak nemá šanci cokoliv z toho nakombinovat, akce tím ztrácí smysl a je to akorát tak k vzteku :)

      Vymazat
  8. mňa najviac štve, že získam častokrát stenu/tapetu, ale podlahu už nie a potom mi to je úplne k ničomu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky už mám v apartmánu spoustu tapet nebo naopak podlah (jak se říká "každý pes, jiná ves"), použít to nemůžu a jen mi to tam zabírá místo. S tím by se mělo něco dělat.

      Vymazat
  9. No, tak nasbírat z dárků 300 položek, to už se nedivím, že ve středních dárcích jsem našla vždycky minimálně 4 užitečné věci. Ale stejně by se to parádně prodražilo, kdyby člověk chtěl najít třeba jedny konkrétní plavky...
    Proto ani nebudu spekulovat, co se mi z toho líbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si to spočítala? :O Super, to mě nenapadlo, hned má člověk konkrétnější představu a důvod se jim na celý dárky pěkně a z vysoka vyprdnout :D Díky Sigyn ♥

      Vymazat
    2. Jojo. Je skoro o 100 veci vic nez obvykle. Proto ten luxus, ze jsme bezvprazdnych darku;)

      Vymazat
    3. Ať si to nechají, když člověk nemá šanci zkombinovat jedny kompletní plavky. Mám podprdu a spoďáry každý pes jiná ves :D

      Vymazat
  10. Nikdy na to štěstí nemám, dvakrát jsem získala účes, ale jinak vždycky věci, které prostě nepotřebuju. Jako nějaký hnusně zelený spodek od bikin, nějaký divný boty a pár bonusů mi prostě radost neudělá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vypadá, že máme možná ty stejný spoďáry, taky je mám brčálový :D

      Vymazat
  11. Opakuje se někdy akce "dárky"??? Vím, že se velmi často vracejí různé typy akcí, ale o u této akce si žádné opakování nevybavuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno. Myslím, že sa už 2x opakovali. :)

      Vymazat