úterý 3. července 2018

Venkovní lázně




Připravuje se...


Klidná meditace...




Součásti outfitu - župan, papuče, turban, brýle, nehty a pleťová maska. Hlavní odměnou v této destinaci je tetování "mořský koník" - táááákovej kýč, já tomu umění asi vážně nerozumím (účes ani plavky nejsou součásti outfitu)...




Všech 5 barevných provedení tohoto outfitu...






Klidné vibrace /otevře se 5.7./...



Součásti outfitu - župan, boty, kabelka, čelenka, květ do vlasů, brýle. Hlavní odměnou je opět tetování, tentokrát... mušle? (trošku mi to teda připomíná horkovzdušnej balón, ale budiž)...



Tento outfit je možno získat v těchto barevných variantách...





Klid v duši /otevře se 7.7./...







Hluboké soustředění /otevře se 10.7./...









Úleva od stresu /otevře se 12.7./...









Relaxace v přírodě /otevře se 14.7./...



Nábytek + Doplňky do apartmánu...





Tapeta + Podlaha do apartmánu...





Hlavní odměna - Pozadí na profil...





HODNĚ ŠTĚSTÍ




26 komentářů:

  1. Tento event je hrooozne pekný, také jemné outfity a to pozadie *-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, některé věcičky jsou super, obzvlášť nábytek se mi líbí, ale zrovna ostrovy nejsou můj šálek kávy. :)

      Vymazat
    2. Ja som ich tiež nemala v láske, keď sa ti nejaký ostrov páči a nemáš diamanty, musíš zostať len v ňom ak chceš aj hlavnú odmenu a to s budíkom každé 4 hodiny, ale zase diamantov to zoberie max 200 čiže :/ :)

      Vymazat
    3. Naštěstí tam nejsou účesy, což je pro mě asi největší lákadlo. Vyzobu si jen sem tam něco a hlavní odměny mě nezajímají :D

      Vymazat
  2. Za mě teda nic moc, tisíc verzi županu ani barevnej oblicej nepotřebuji a co sem pochopila sou hlavní odměny akorát tetování takže nee děkuji, kdyby nám přihráli alespoň nějaký pěkný účes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hlavní odměny mě taky parádně zklamaly. Na druhou stranu by nám ten zbytek oblečků mohl přistát dnes nebo zítra formou kolekce. Předpokládám, že hadříky pro chlapa, budou taky kolekce a účesy opravdu vypadají na salón krásy. Tak uvidíme ;)

      Vymazat
  3. Ahoj za mě také nic moc,spíše to chce nějaké ty účesy či na snoubence něco pořádného.Takže ani já nic nechci,děkuji pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se jim moc nepovedlo, ještě formou ostrovů, můžou si to strčit za klobouk, o hlavních odměnách nemluvě. Počkám si na ten zbytek hadříků, snad nám to hodí do kolekce ;)

      Vymazat
  4. Za mě super, vyberu od každého něco a asi zakempím v nábytku (měl by tam být, pokud se nepletu) a možná použiji i dia, když nám upravili kolo štěstí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si budu hrát na žabičku. Hup sem, hup tam a v nábytku se potkáme. :D Ta úprava kola štěstí se mimořádně povedla ;)

      Vymazat
  5. Tak jsem ráda, že na župany padly ostrovy. :D Ty klidně oželím... Brousím si zuby na ty nové účesy, takže doufám, že na nás budou hodní a dají nám teleport. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to viděla spíš na kolekci a ty účesy nám nejspíš prdnou do salonu krásy. Uvidíme dnes nebo zítra ;)

      Vymazat
  6. ايمتا رح ينزل التسريحات وغيرو

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi moc Vám děkuji za informace a už se na vše těšíme... :-) Jste skvělá !!! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. I agree with you. I don´t like the islands, and the main rewards are really ugly.

      Vymazat
  9. To co je :DDDD asi pojdem len po nabytok..hruza des,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nábytek je z toho asi nejlepší. Už se těším na ten zbytek hadříků a na účesy. Snad nám to naservírují nějakou přijatelnou formou ;)

      Vymazat
  10. Bída, tetování nechci, akorát ten nábytek se mi líbí. Tak aspoň ušetřím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, nábytek je nej. Jsem zvědavá, jak k nám přijdou ty účesy, na ty si brousím drápky :D

      Vymazat
  11. Kvůli tomu nábytku mě mrzí, že jsou to ostrovy :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nábytek je super, úplně vidím ten vytuněnej pokojík :D

      Vymazat
  12. Na akom políčku je ten melón? Alebo to má každý rôzne?

    OdpovědětVymazat
  13. Kdybys někdy ještě sháněla nějaký dámský nebo třeba i pánský župan , určitě mi dej vědět. Moc ráda ti nějaké doporučím. Zatím jsem narazila jen na eshop emako, ale i s nimi jsem byla nadmíru spokojená!

    OdpovědětVymazat