pondělí 2. července 2018

Neformální nezbytnosti pro Snoubence



Ve hře jsou i tyto 4 outfity pro našeho vyžírku...




Outfit č. 1...




Outfit č. 2...




Outfit č. 3...




Outfit č. 4...



29 komentářů:

  1. I dont like it��Looks so weird...pants are very ugly...in last time Collections are very ugly...Its my opinion...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I agree with you. It's ugly. I don´t like clothes and I don´t like colors either. ;)

      Vymazat
  2. This should be a collection, I don't imagine a teleport with clothes for him

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky z meho pohledu docela nene nelibi:C

    OdpovědětVymazat
  4. Ještěže nemám snoubence, fuj :D

    OdpovědětVymazat
  5. Další přiteplený outfity pro tu zbytečnou osobu :D to je vážně hrozný kterej normální chlap by tohle vzal na sebe? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Noo a kolik z nás koupí maximum co půjde kvůli bodům do popularity? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jáááááá se přiznávám dobrovolně a bez mučení :D

      Vymazat
    2. Je to jednodušší, nwž všechno utrácet v salonu, a něco z toho se využít dá.

      Vymazat
  7. Řekla jsem si: „Konečně! Něco pro snoubence!”, ale pak jsem to oblečení uviděla. Jediný, co ocenim jsou ty černý kraťasy, nic víc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejlepší jsou ty fusekle :D :D :D

      Vymazat
    2. Jen nevím jestli ty s pejskem, či co to je, nebo ty s hrošíkem. Teď babo raď. :D :D :D Mohli by je dát za dia :D

      Vymazat
    3. Těch Fusek sem si všimla až teď :D náhodou fusky se hodí můj chlap má zatím jenom podkolenky :D

      Vymazat
    4. Ty jsou, co? Říkám, že jsou nejlepší :D :D :D

      Vymazat
    5. Neviem to bude teraz asi zase nejaký módny trend, môj spolužiak na strednej ich teraz stále nosí:D

      Vymazat
    6. No, ty fusky jsou fakt jako třešnička na dortu😂 Fuj tajbl!

      Vymazat
    7. Taky už jsem to na klucích viděla a říkala si, jestli jsou normální :D Ale jak tak koukám, jedinej zpátečník jsem byla já. Holt, člověk se stále učí :D :D :D

      Vymazat
    8. Tak pokožky já moc neřeším, můj chlap si koupil s potiskem psa a to je este každá fuska jiná že na jedné noze má psa a na druhej fenu s mašlí :D myslím že už tu byly horší věci :D

      Vymazat
  8. Tak jsem asi jediná, ale mně se to líbí. Ty barevné kombinace jsou sice otřesné, ale jako celek to působí dobře, hlavně teda outfit č. 3 je moc hezký. A ty AM97? Jakože ♥♥♥ tím si mě teda LP na dlouho dopředu zase získala :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nike air max 97 :D jsou to ty u 1. outfitu. Docela se zajímám o tuhle streetwear módu a sama jsem tyhle boty chtěla, takže proto jsem z nich nadšená. Jsou sice modely, které bych ve hře viděla radši, ale tohle stačí :D

    OdpovědětVymazat