pátek 13. července 2018

Kolekce MACRAME DIVAS



Kde se vzala, tu se vzala, vyloupla se nám tu zbrusu nová kolekce a není to vůbec špatný...



19 komentářů:

  1. لما التأخير ؟؟

    و هل هناك عرب ؟؟

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě slabota. :( (Jako rozhodně jsem koupila skoro všechno, i nějaké ošklivosti, kvůli bodíkům ale o tom jindy. :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem skoupila co šlo nebo spíš co jsem stihla, včera jsme se vrátili z dovolené a já se nestačím divit. Čekala jsem, že přes léto bude lady spíš stagnovat, ale asi se rozhodli nás těma hadrama letos udusit :D

      Vymazat
  3. neviete aké novinky nám majú pridať do apartmánu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je to "new" u nových položek a složek, co se změnilo. Jako je to u oblečení (např. označené náramky a označené nové hodinky), tak tak je to teď i v apartmánu v inventáři. Pokud jsem tedy nezaspala a není to tak už věčnost :D

      Vymazat
    2. to new v inventári v apartmáne je už dlho :D

      Vymazat
    3. Tak to nemám tušení, co s tím provedli... A asi bych měla chodit do apartmánu častěji :D

      Vymazat
    4. asi sa to dozvieme až okolo 13:00 :) neviem..

      Vymazat
    5. Pravda... a to už je za chvíli, snad do té doby nepuknu zvědavostí :D

      Vymazat
    6. Dávali tam možnosť "obrátiť" vec naopak :D napr. máš niečo otočené doprava dá to doľava je to v takej tabuľke kde si zväčšuješ aj veľkosť, zasúvaš za seba atd... :))

      Vymazat
    7. I v apartmáně je nějaká novinka? Vrátila jsem se z dovolené a snažím se tady v tom chaosu trošku zorientovat a zjistit, co všechno mi za těch 14 dní uteklo. Nestíhám, nestačím... :D

      Vymazat
  4. Tahle kolekce mě fakt baví :D Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, jen jsem nestíhala vydělávat a nakupovat, třeba mi ji někdy zopáknou :D

      Vymazat
  5. لما تأخر النشر ؟؟

    نحتاجه

    (( لم تقومو بنشر الكثير ))

    OdpovědětVymazat