středa 4. července 2018

Neformální nezbytnosti



Dlouho očekávaná kolekce je tu včetně 4 zbrusu nových účesů, které na nás čekají v salónu krásy...












34 komentářů:

  1. Perfektní ... Dva jediné účesy, o které jsem stála jsou za dia xdd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne.... :( Ale ja mám tie 3., čo sú na tom žltom obrázku takže ok :D a snažím sa našporiť si na tie za smaragdy :)

      Vymazat
    2. Já si pořídila jen ten jeden za smaragdy, jsem teď švorc :D :D :D

      Vymazat
  2. Paráda kolekce je super a díky tomu novému kolu štěstí mám i dia na ten úžasnej účes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja tiež :) To koleso je super pretože môžete vyhrať až 20 dia :D (z toho darčeka)

      Vymazat
    2. Kolo se jim povedlo, ten novej tunning je super, jen jsme teď na dovolené bez wifi připojení, takže se mi nulovalo :( :D

      Vymazat
    3. Jinak gratuluji k účesu Kristi ;) ♥

      Vymazat
  3. So disappointed... At least we got 2 of them with emeralds!

    OdpovědětVymazat
  4. neviete niekto na ako dlho budú účesy v salóne? V oznámeniach sa to nepíše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Collection and hairstyles in bauty salon available Until 11.07.2018...

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Teď jsem se dostala k wifi a už jsou fuč :D

      Vymazat
  5. Sorry this is in english but does anyone know if they are thed pretty dark blue and pink as shown in the facebook post?

    OdpovědětVymazat
  6. Jediný účes který jsem fakt potřebovala mě daly za smaragdy takže já jsem spokojená jak blecha :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Isabellko,dasmi adresu kde se muzu podivat na tuhle barevnou akci jato nenasla dekuju:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejej, omlouvám se, jsem na dovolené a akorát jsem se dostala k wifině. Zkusím to někde dohledat ;)

      Vymazat
  8. Isi bude to odveci, ale nepamätáš si odkiaľ sú tie úplne úžasné pery ktoré máš? :D ja som sa do nich zaľúbila ale neviem odkiaľ sú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tiež by som to rada vedela :D

      Vymazat
    2. Ahoj holky, omlouvám se, že píšu až teď, ale jsme na dovolené (divočina bez signálu) a já se konečně dostala k wifině. Rtíky mám už hrozně dlouho, tuším, že jsou z akce "Superhrdinky" a byly hlavní odměnou za zdolání poslední hrdinky Zloby - královny černé magie (Angelina Jolie).

      Vymazat
    3. Ajaj, tak toho som sa bála :D superhrdinky priam neznášam, minula som na ne 1000 dia na sk verzií a tak som si povedala že do superhrdiniek nedám ani cent už, takže toto zamrzí :(

      Vymazat
  9. Tak touhle kolekcí se mi trefili do vkusu. :)
    A dokonce dali některé fakt pěkné kousky za dolary. Třeba ty proužkované barevné šaty nebo ten dělený top a k němu sukni se šněrováním. Paráda. Přiznám se, že tentokrát jsem i pár kamínků obětovala, protože jsem lačná po overalech :D
    No a vlasy jsem koupila jedny za dia a ty kouzelné kudrlinky :) A koukala jsem v aréně, co holek si je oblíbilo a že nejspíš sluší každému. (Což se o spoustě účesů říct nedá.)
    Zkrátka tentokrát velký palec nahoru. A obrovský dík Isabelce za tenhle web ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Sigyn, jsme teď na dovolené a jsem s blogem trošku ve skluzu, snad to dodatečně všechno doženu ;) ♥ Jinak mně se hadříky také líbí, hlavně zpracování, jsem ráda, že to tentokrát neodflákli a některé kousky stojí opravdu za to :)

      Vymazat
  10. Souhlasím se Sigyn. Sice už kolekce skončila, ale musím říct že se jim toto povedlo. Kulaté náušnice, ty snad nikdy nesundám :D Bohužel jsem neměla štěstí a restartovalo se mi kolo štěstí takže jsem na 0 s diamantama :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si z toho nedělej Shirley, jsme teď na dovolené a dnes jsem se konečně dostala k wifině. Asi si dokážeš představit, jak vypadá moje kolo štěstí :D Taky budu začínat od píky ;)

      Vymazat
  11. Šetřila jsem si na ten 2. účes, měla jsem 13 dia a poslední den, co ta akce byla, jsem už neměla naději.... A já vytočím v kole štěstí 10 dia xDDD

    OdpovědětVymazat