neděle 1. října 2017

OKTOBERFEST




Letošní Oktoberfest je tady, pivo a omastek nám teče proudem a kostičky (mrchy jedny barevný) ne a ne jít k sobě. Snad jsou ty vaše míň namazaný, než ty moje :)))



Čekají na nás tyto 2 outfity... (účes není součástí akce Oktoberfest, v této akci žádný účes není)...


Pořadí jednotlivých odměn na hracím plánku...



Doplňky do apartmánu...



Tapeta + Podlaha do apartmánu...


Pozadí na profil je hlavní odměnou za sesbírání všech věcí...


A pár předloh závěrem...



HODNĚ ŠTĚSTÍ


46 komentářů:

  1. Ahoj Iss, tak skus zistit teším se :) a jaké jsou nápovědy na měsíc oktober??? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Kim, tak typem akce by měl být vylepšený tetris, který už se nám ve hře jednou objevil (viz nový obrázek a popis u něj). Nápovědy už nejspíš bohužel nebudou, protože fb stránka, ze které jsem čerpala, ohlásila ukončení svojí činnosti. Kdyby se ale přece jen něco podobného objevilo, určitě dám vědět ;)

      Vymazat
  2. Děkuju, i s kamarádkou ;) jsi kaf supr že to deláš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se blog líbí a plní svůj účel ;)

      Vymazat
  3. neee, božee, už ne :DDDD XDD

    OdpovědětVymazat
  4. Hey, Issabela!
    I'm curious who give you my spoiler?
    And it's good to know that if you want to post it you can always find me in FB and ask me. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hi Issa :), so we have another surprise wait for us, I hope it will be a teleport event, i'm so excited for Halloween 🎃, well thank you ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi dear, the Oktoberfest action is a new tetris. ;) I'm already looking forward to Halloween, I like it too. ♥

      Vymazat
  6. Jestli to bude zase speciální balíček karet, tak to se nemusím děsit, většinou nic nechytnu a preclík mám už od loňska:D věci do aparmánu,jestli tam nějaké budou ,podle obrázku vypadá,že ano, snad už ani nechci,stejně je nemám kam dát:DPane bože ,klepni jim na hlavinku, ať nám sešlou nějakou pořádnou kolekci a né takové klokotiny:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó tak preclík mám taky, ten už něco pamatuje, kluk jeden kynutej, a pokud ho v kumbálu nesežraly myši bo nějaká jiná havěť, můžu ho teď použít jako zbraň hromadného ničení :D Ale neboj, bude to nejspíš novější typ tetrisu (ne kolo, ale mapka) ;)

      Vymazat
  7. Ahojky,
    bude to formou nejnovější hry a sice tetrisu na mapce. Oficiální obrázek je na instagramovém profilu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc zlato, hned jsem na to utíkala juknout. To vypadá, že z toho možná i něco dostaneme, tahle vytuněná verze tetrisu byla posledně super ;) Ještě jednou díky ♥

      Vymazat
    2. Nemáš za co ;) většinou se ke mně info o dané akci dostane pozdě, ale když jsem náhodou po ruce, tak proč ne? :)

      Vymazat
    3. Ano, je to ten typ akce, kdy se možná doplazím dál než do první destinace :D minule jsem se dostala až na konec, tak uvidíme, snad se mi podaří získat aspoň nějaký zajímavý nábytek ❤

      Vymazat
    4. Kdyby se k tobě nááááhodou zase něco dostalo, tak víš kam s tím ;) Beru každou pomocnou ruku :) Díky ♥

      Vymazat
    5. Minule jsem se také dohrabala až na konec ,ale tentokrát se mi zdá ,že to jde o poznání hůře , kam se dohrabu ,tam se dohrabu ,sice bych radši jen oblečení, než věci do bytu,ale na druhou stranu nějaké to jídlo do kuchyně se hodí:D

      Vymazat
    6. Jde to sakra hůř, po první zkušební verzi, kdy jsme to pokořily v rekordním čase, nám tentokrát pěkně přitvrdili. Beru to stejně jako ty, kam se dostanu, tam se dostanu a ten dirndl pro mě není zas takový lákadlo, abych si kvůli tomu rvala žíly :D

      Vymazat
    7. Jsem ve třetí destinaci a mám jeden předmět :DD jo, jde to hodně ztuha ... budu ráda, když se doplazím do půlky

      Vymazat
    8. Taky jsem ve třetí, už jsem myslela, že jsem tam zkysnula sama, každej machruje, jak už je za ní a já ne a ne se hnout z místa :D Teď si mi zvednula náladu :D. Beru flašku, ať nám tam je trošku veselo ;) :D

      Vymazat
    9. Ber, ber, sice mi chybí už jen 1 předmět, ale taky asi až na čtvrtý pokus XD

      Vymazat
    10. Tak dnes konečně čtverka, ale flašku beru a budu tam na tebe čekat. Vypadá to tam taky na dloooouho :D

      Vymazat
    11. Teď jsem tam už taky dorazila, a hned jeden předmět :) musela jsem čekat na dobytí srdíčka ;)

      Vymazat
    12. Otevřu tu flašku :D :D :D

      Vymazat
  8. Super :)
    Díky za tu informaci o tom jaký to bude typ události :)
    P.S Máš moc hezky udělané ty články :D
    A prosím přečti si na LP moje zprávy díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nz xD Ráda se na tvůj blog koukám a když potřebuju dohledat nějákou událost tak chodím jen k tobě máš to moc hezky přehledné :)

      Vymazat
    2. Ještě jednou díky ;) ♥

      Vymazat
  9. Hey, i am writing blog to my country girls, maybe i can use your pictures?:) please

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi dear, when you add an image source, you can use the images ;)

      Vymazat
  10. Celkom sa teším na tento typ akcie, už som sa bála že ho ani nezopakujú :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čekala, že ho dají dřív, poprve se tenhle upgradovaný tetris objevil letos v únoru. Dočkaly jsme se a teď jen všechny ty kostičky pořádně pokořit :D Držím palce ;)

      Vymazat
  11. dobře dobře,musím se teda přiznat,že mně se líbí jenom vlasy XD jsou také součástí?:D ikdyž já vlasy dostanu málokdy,taky si nemůžu dovolit utrácet stále za diamanty :D někdy mě udivují ladynky,co vyjde akce,kde konečná cena je např.tapeta či vlasy a ony už ho 3.den mají :D zase si nic nevyberu tady teda XD a přesně jak říkáš,mrchy barevný :D málo tahů i podle mě:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím tě zklamat Michell, účes není součástí akce, v této akci bohužel žádný účes není. Taky jsem čekala nějakou pletýnku na makovici, ale kde nic, tu nic. Ve hře jsou 2 outfity, hromada krámů do apartmánu a pozadí na profil. Jdu to k tomu dopsat, aby to pro někoho nebylo zavádějící. Účes je z jedné ze starších akcí, jen si teď přesně nevybavím ze které. Jsem holt hlava děravá :D

      Vymazat
  12. Dámy, já vám musím říct veselou historku.
    Tak si tak klikám na kostičky a z prvního mám velmi rychle komplet. Asi 5 tahů mi zbylo. Jé, to se mi to líbí.
    Jdu do dvojky a koukám: jé, ono je tu hnedka šest věcí. To nenasbírám! Tak klikám, klikám, samozřejmě jsem měla na konci hotové tři. v každém řádku jednu. No nevadí, mám další život, tak to dosbírám...
    Jé, ono se to celý vynulovalo! Co to jako je? Tak klikám, klikám, zase mám tři a zase v každým řádku jednu. Teď mě to chce vyhodit, fialová tabulka: "To, co máte dosbírané už vám zůstane, ale tabule se resetuje."
    Aha, říkám si já, tak to teď už budu sbírat jen jednu věc. Minule jsem měla žlutou, modrou, růžovou, teďka zelenou, červenou, tak to už mi zbývá jen fialová a mám to.
    Takže třetí pokus, poslední život na dlouhých 8 hodin, klikám, klikám a najednou mi zrak zabloudí doprava na výhry... chvíle nechápavého ticha... chvíle prozření... Do háje práce! Krucipísek! Já musím nasbírat dvě barvy na jednu věc! Ty položky jsou tři! Já kráááááva nebeská!

    Jinak nikdy jsem nebyla příznivcem německých, ostatně ani českých a moravských lidových krojů, ale nakreslené je to pěkně a každý bod popky se počítá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Někdy se holt zadaří, ale jak se říká, chybami se člověk učí, příště už prosím tě sbírat 2 barvy, jasný!? :D Já jsem se dnes dostala do trojky a tam už jsou části outfitu (zástěra, boty a ten obojek se srdíčkem), bohužel nic (kostky jedny proradný), tak čekám do zítřka :( Co se týká zpracování, tak to se povedlo a bodíky taky beru ;)

      Vymazat
  13. Na tenhle tip akce jsem se tesila a trochu mi to zkazilo tohle tema :D na nemecky kroje moc nejsem, neco z nabytku se pouzit da, jediny co se mi libi je podlaha s tapetou, ale to urcite bude nekde na konci kam se nedohrabu :D zatim sem se zasekla ve dvojce :)
    Neni tu nekdo, kdo to uz ma projety a byl by schopny rict co kde je, abych si mohla udelat nadeje? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ve trojce, tam je zástěra, boty a náhrdelník se srdíčkem z prvního outfitu. Dál jsem se zatím nedostala, ale zkusím to zjistit ;)

      Vymazat
    2. 4. tuším dekorace .. jsem to tak rychle vypla, když jsem nevytáhla nic, že jsem se na to ani pořádně nepodívala :)

      Vymazat
    3. Jo, ve 4. by měl být ten stánek, tác a to trojitý plato s hranolkama :)

      Vymazat
    4. Zajimave, ted sem si bliz prohlidla ty dekorace a cekala bych ze kdyz je to octoberfest ze nam daj aspon korbel piva :D

      Vymazat
    5. No to jo, ani preclík, ani žádnou klobásu pro nás nenakreslili. Cítím se hrozně ochuzená :( :D :D :D

      Vymazat
  14. Jupí, mám tapetu i podlahu a s největší pravděpodobností se dostanu až nakonec! :*

    OdpovědětVymazat