neděle 15. října 2017

Kolekce HALLOWEEN



Nejspíš se rozhodli nás napínat a místo očekávané Halloweenské akce tu máme Halloweenský obchod pro mazlíky. Chabá záplata, ale kdo si počká, ten se prý dočká :)))



Jedna malá "zubatá" předloha...





40 komentářů:

  1. Ahoj,z jakého je to FB? :)
    Moc super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, vyzerá to super, a je tam aj Mŕtva nevesta, to je môj oblúbený <3 Bodaj by to bol teleport, konečne som sa ho naučila hrať vďaka tebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pevně doufám v teleport a jsem ráda, že návod posloužil ;) ♥

      Vymazat
  3. tyjo vypadá to velmi luxusně nevím jestli půjdu po apartmánu nebo po těch dlouhých vlasech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jasno, prvně jdu pro účes, pro vlasy mám zkrátka slabost :D

      Vymazat
    2. bud to vidím na úterý jelikož končí oktoberfest a nebo čtvrtek končí nábytek a dárky

      Vymazat
    3. Prý by se to mělo spustit zítra, tak uvidíme ;)

      Vymazat
    4. Isabelko, tak jediné ,co bych z toho brala je ten dlouhý účes, ten druhý je takový zvláštní:D

      Vymazat
    5. Taky si brousím zoubky na ten dlouhý a dobře vypadají i ty "bubu" doplňky do apartmánu, i když jsou to jen další krámy do apartmánu :D

      Vymazat
  4. Jdu pro zvíře i apartmán, dlouhý účes podobný již mám a ten druhý se mi moc nelíbí. Jinak to vypadá skvěle! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem holt ujetá na účesy, mám v plánu je nejdřív zkouknout trošku blíž a potom se rozhodnu kam hupnu nejdřív, většinou ale stejně zakotvím u nějakýho hára :D

      Vymazat
  5. I cant wait for it on croatia server omg, those skin colors, im dead 😱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'm also looking forward to this year's Halloween :D

      Vymazat
  6. Isabella just show us where is corpse bride when this event comes XD

    OdpovědětVymazat
  7. Jen aby to místo teleportu nebyly ostrovy... bububu
    Jojo, na Halloween jsem ujetá, ale jedině v poctivé hře, kde si můžu vlastní inteligencí něco vytahat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě je tady strašák solitair, ten už taky dlouho nebyl. Snad to dopadne a bude to ten teleport. ;)

      Vymazat
    2. No já se taky bojím že to nebude teleport.. tam je vždycky víc barevných kombinací a tady to spíš vypadá na oblečení pro 1 jako ta mrtvá nevěsta.. to bych spíš odhadovala na soliter no :) ale zas hromada nábytku.. ale teleport bych brala všemi 10 :)

      Vymazat
    3. Nestraš nebo ho přivoláš :D. Ze solitairu mám taky obavu, snad budou šaty ve více barvách, tohle jsou jen náhledové obrázky a ty jsou vždy jen v jedné barvě, takže určitá šance tu pořád je ;)

      Vymazat
  8. Hmmmm, už se těším, mám strašidelné věci ráda :) a líbí se mi vše tedy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že spousta holek tomu neholduje, ale já tyhle ujetý věcičky taky můžu :D Jsem ráda, že nejsem sama ;)

      Vymazat
  9. Čekala jsem tématickou akci ,ale tohle je na mě trochu moc, v předešlých halloweenských akcí byly i něktreré kousky ,které šly použít i k normálním outfitům, tady zatím u žádného kusu oblečení tu možnost nevidím, možná jestli to bude teleport,tak v jiné barvičče se to pak může jevit jinak, co se týče těch věcí do aparmánu ,tak na tohle zrovna moc nejsem , možná nějakou tu dýni na zahradu:)bych brala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme to brát tak, že Halloween je zkrátka jeden velký kýč i v reálu, co si budeme povídat a nejspíš se tam toho už moc novýho vymyslet nedá. Po American Horror Story, který se ze zaběhlých kolejí lehce vymykal, je tohle opět návrat k tradičnímu dýňování a pohádkovým bubákům. Ovšem po letošních týdnech módy to pro mě bude nejspíš vítané osvěžení :D Snad si to všechny aspoň trošku užijeme a každá si tam najde to svoje. A když už nic, tak budou nějaký body ;) ♥

      Vymazat
  10. Na instagramu se objevil další Hallowenský obrázek ;) možná nápověda ke kolekci pro mazlíčky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ho mám, teprve teď nám zprovoznili internet, od půl třetí jsem byla odříznutá. Ať žije UPC :(

      Vymazat
  11. Doufám že je to teleport... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak si asi ještě chvíli počkáme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a kde si vzala ty obrázky toho nákupáku?

      Vymazat
    2. Ze zverimexu ;) Záleží jaká jsi úroveň? Musíš mít koupené zvíře, aby se ti k němu odemknul obchod. Mně ještě chybí opice a tygr, ale pro ty není žádné halloweenské oblečení. :)

      Vymazat
  13. Je další obrázek na instagram <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ho mám ;) Koukni o příspěvek výš :) ♥

      Vymazat
    2. jen moc moc doufám že to bude teleport aby byla šance vyhrát něco pěkného

      Vymazat
    3. Naše přání bylo vyslyšeno, teleport je tady! :D

      Vymazat
  14. No na body dobry,zvirata stejne neprevlikam :D ale spis me zarazi a nevim jestli sem jedina, ze na me ve hre nevyskocilo zadne upozorneni, zadnae oznameni apod o kolekci, kdyby nebylo tady tvych stranek tak si zho nevsimnu, protoze do zvireciho obchodu nechodim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, ani na mě dnes upozornění nezablikalo. Zjistila jsem to od kamarádky z klubu, protože zrovna hrála SK verzi a tam objevila nové věci ve zverimexu :)

      Vymazat