středa 4. října 2017

Podzimní kolekce pro něho


Po dlouhé době tu máme nákupák i pro naše vyžírky...


Hurá na nákupy !!!

23 komentářů:

  1. Tak konečně zas nějaká kolekce :-)V září jich bylo hrozně málo, ještě se opakovaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle podle obrázku taky vypadá na opakovačku, tak uvidíme ;)

      Vymazat
    2. Opakovačku jak pro koho, mně osobně třeba nevadí opakované kolekce :-)

      Vymazat
    3. Mně by taky nevadily, kdybych je neměla vykoupený :D

      Vymazat
    4. Holky to nebyla kolekce, ale podzimní dárky s dvěma účesy (ten s ofinou a ještě jeden). Já bych to i brala, byly tam pěkné věci.

      Vymazat
    5. Tady to je https://www.facebook.com/212896478883141/photos/a.214925555346900.1073741830.212896478883141/321971601308961/?type=3&theater

      Vymazat
    6. No tak to jsem na to ovšem zvědavá, co se nám z toho nakonec vyklube :D Mají u toho napsáno: Podzim už je skoro tady, takže chceme být připraveni a mít šatník plný pohodlných a teplých oděvů (volný překlad). A já tudíž sázela na kolekci, už jsem zapomněla, co to bylo za typ akce. Ještěže vás tady mám :D ♥

      Vymazat
    7. Taky jsem zvědavá jak to dopadne. I když poslední dobou opakují hodně, zrovna u tohohle by mi to nevadilo. A nemáš zač. :)

      Vymazat
    8. Tak už to máme tady a jsou to "Dárky" !!! :D Úplně jsem zapomněla, kolik věcí v té akci bylo, to budou žně :D

      Vymazat
  2. Haha, taky už mám skoro všechny starý vykoupený. :D Takže opakovačky také nic pro mě. :D
    Ale nebyly to podzimní dárky? o.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak prý to byly opravdu dárky, já už v té hlavě fakt nic neudržím :D. Oblečení i obrázek znám, ale typ akce jsem k tomu nedokázala přiřadit. Jsem zvědavá, jestli nám do hry vrátí tuhle akci nebo je to jen ilustrativní obrázek a budou dárky, ale s novými věcmi?

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. That's right, these hairstyles are really cool ;) ♥

      Vymazat
  4. Vzhledem k tomu, že mám 23 listů se začátkem akce, tak tipuju, že to je zůstatek z minule a bude to stejná akce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tsss, tolik lístků, jo? Já jen 4 umolousaný lístečky od minule :D

      Vymazat
  5. Kolekcí pro vyžírky mně potěšili, jsou tam pěkné kousky v přijatelných barvách, né žádné růžové květované kraťasy:D a bodíky na populku se vždy hodí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kolekce se povedla, taky jsem na to koukala jak padlá z višně. Konečně se ke kreslení dostal vyhraněný heterosexuál s vytříbeným vkusem nebo normální ženská :D :D :D

      Vymazat
  6. No konecne zadne priteplene modely.v ruzovych odstinech :D jsou tam pekne kousky pro vyzirky, i kdyz si je pravdepodobne nezaslouzi :D ale jako body do popky se hodi vzdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, máme všechny podobnej vkus a berou nás pořádní chlapi :D Asi si na toho svýho konečně udělám čas a něco mu oblíknu, zatím nebylo co :D

      Vymazat
    2. Muj ma jeste letni kosili, kratasy a sandaly (bez ponozek,aby nepohorsil) :D chudak uz musi pomalu mrznout :D

      Vymazat
    3. Já se taky musela kouknout, co má na sobě :D Ten můj je ještě v nějakým středověkým kostýmu, ani nevím, kde jsem k němu přišla, moli už ho začínají pomalu rozežírat :D

      Vymazat
  7. Pááni, netušila jsem, že to všechno bylo v tolika barvách! :O Každopádně kolekci pro snoubence fakt oceňuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se fakt povedla, konečně něco normálního a nositelnýho ;)

      Vymazat